برای پنهان سازی قیمت در تریدینگ ویو TradingView ، دید مقیاس ها اکنون به طور خودکار تنظیم می شود. اگر چیزی به آن متصل شده باشد ، مقیاس همیشه نمایش داده می شود. اگر چیزی به آن ضمیمه نشده باشد ، مقیاس قیمت پنهان می شود. بنابراین ، اگر می خواهید پنهان سازی قیمت در تریدینگ ویو TradingView را خاموش کنید ، نشانگرها و نمادهای متصل به آن را در مقیاس دیگری سنجاق کنید یا هیچ مقیاسی را انتخاب نکنید .

بنابراین می توانید یک شاخص را به مقیاس دیگر (راست) وصل کنید تا مقیاس سمت چپ پنهان شود:


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید