• پورتال فروش سهام عمومی خود را از طریق Republic.co اعلام می کند.
  • فروش عمومی از اواسط نوامبر آغاز خواهد شد.
  • هدف عموم این است که قابلیت های خودمختار بیت کوین را به مردم برساند.

پورتال ، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است، اخیراً فروش سهام عمومی خود را در اواسط نوامبر از طریق Republic.co اعلام کرد . لازم به ذکر است، Republic.co یک پلت فرم سرمایه گذاری چند دارایی است که به افراد اجازه می دهد در استارتاپ های خصوصی و تایید شده سرمایه گذاری کنند.

به گزارش پورتال، هدف از فروش عمومی این است که قابلیت های مستقل بیت کوین را به مردم برساند. این تیم همچنین بر این باور است که شرکت‌کنندگان همگی نقش حیاتی در توانمندسازی DeFi به طور کامل، همراه با کیف پول خود میزبان و صرافی غیرمتمرکز لایه 2 زنجیره متقاطع ایفا کرده‌اند. از این رو، همه کسانی که در فروش عمومی به همراه بنیانگذاران شرکت دارند، همگی از رشد قریب الوقوع شرکت لذت خواهند برد.

اریک مارتیندیل، مدیر عامل پورتال خاطرنشان می کند،

با استفاده از قابلیت‌های قرارداد هوشمند بیت‌کوین، پورتال می‌تواند به وعده‌های مالی واقعاً غیرمتمرکز عمل کند. جهان به سرعت قدرت پول مستقل را به رسمیت می شناسد، بنابراین شاهد انتقال حجم بی سابقه ای از سرمایه به سمت بیت کوین خواهیم بود. ما به دنبال ارائه بازاری به تمام دارایی‌های دیجیتالی هستیم که بتوانند در آن تجارت کنند، به روشی با حداقل اعتماد، و با حمایت امنیت و کشف قیمت بیت کوین.

او همچنین افزود، چندین سیستم ناامن به عنوان اعجوبه‌های غیرمتمرکز راه‌اندازی می‌شوند، اما بعداً کاربران باهوش فناوری کمتر پول خود را حذف می‌کنند.

قابل ذکر است، ماه گذشته، پورتال توانست حدود 8.5 میلیون دلار را در دور سرمایه گذاری با سرمایه گذاران خصوصی بزرگ مانند Coinbase Ventures، ArringtonXRP Capital، OKEx، Republic.co و Shima Ventures جمع آوری کند.

علاوه بر این، سرمایه گذاران جهانی نیز در فروش آتی پورتال شرکت خواهند کرد. همچنین، آنها این شانس را خواهند داشت که در فیات یا سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) ، تتر ( USDT )، کوین USD (USDC) یا اتریوم (ETH) خرید کنند .

به طور جزئی، اسلات‌ها برای عرضه سهام 1900 محدود شده است و بر اساس اولویت اول خواهد بود. پرتال امیدوار است که فروش عمومی در پایان روز اول به فروش برسد. با این کار، برخی از سرمایه گذاران مشتاق هستند تا لیست سفید را از طریق فرم ثبت نام Due Diligence ارائه دهند . با این حال، لطفا توجه داشته باشید که قرار گرفتن در لیست سفید تضمین کننده جایگاهی در پیشنهاد فروش نیست.

تیم پورتال به مبادلات DEX ناشناس و با دانش صفر و بازاری باز و شفاف با مدل امنیتی به بزرگی استخراج بیت کوین افتخار می کند . به گفته این تیم، پلتفرم آن سکه هایی مانند wBTC و wETH ضرب می کند. علاوه بر این، پورتال از پروتکل فابریک برای فناوری لایه 2 و لایه 3 استفاده می کند، به ویژه در توسعه رسانه های ضد سانسور مبتنی بر بیت کوین، ارتباطات، و همچنین مبادلات زنجیره ای متقابل یک ساعته.

از سوی دیگر، Republic.co اشاره می‌کند که تنها 3 درصد از استارت‌آپ‌ها برای جذب سرمایه در پلتفرم خود تأیید می‌شوند. تیم آن معتقد است که پورتال پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک پروژه جاه طلبانه و امیدوارکننده دارد. بنابراین، این فروش سهام عمومی آتی ابزاری برای آگاهی عموم، سرمایه گذاری و حمایت از پورتال به طور کلی خواهد بود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع