توضیح قابل قبولی برای اینکه چرا قیمت کاردانو (ADA). به زیر سطح روانی قیمت 0.7 دلار سقوط کرده است. این ارز دیجیتال شاهد یک اصلاح شدید از اوج ماهانه 0.8 دلاری خود بود که در 14 مارس ثبت شد و از آن زمان تاکنون نتوانسته چنین ارتفاعی را بازیابی کند.

Cardano Whales مسئول کاهش قیمت است

داده ها از پلتفرم آنالیز کریپتو Santiment نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های نهنگ (100000 دلار و بالاتر) در شبکه از 14 مارس کاهش یافته است. در آن دوره زمانی بود که کاردانو به 0.8 دلار رسید، که نشان می‌دهد نهنگ‌های ADA از آن زمان شروع به کسب سود کردند و از آن زمان به آرامی از موقعیت خود خارج شدند. .

نهنگ های کریپتو به داشتن یک تاثیر گسترده بر بازار، و قیمت ها معمولاً به محض اینکه این معامله گران شروع به تخلیه دارایی های خود می کنند کاهش می یابد. علاوه بر این، این موج کسب سود فقط مختص اکوسیستم ADA نیست. این چند هفته اخیر با خدشه همراه بوده است سرمایه گذارانی که سود می برند از توکن های ارز دیجیتال مختلف که در آنها سرمایه گذاری شده است.

ارز دیجیتال پرچمدار، بیت کوین، نیز در امان نبود. سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند پس از هفته‌ها مشاهده بیت‌کوین که در مسیر حرکت خود به سمت یک حرکت سهمی‌ای انجام می‌دهد، سود ببرند بالاترین رکورد جدید (ATH) 73750 دلار در همین حال، دارندگان بلندمدت ADA نیز به نظر می‌رسید از این فرصت برای کسب سود استفاده کرده باشند. داده ها از Santiment نشان می‌دهد که مقدار قابل‌توجهی از توکن‌های غیرفعال ADA نیز در آن دوره معامله شده است.

به طور خاص، 20 مارس روز شلوغی برای این دارندگان طولانی مدت بود، زیرا 200 میلیون توکن ADA (که برای یک سال غیرفعال بود) در آن روز جابجا شد.

زمان اجرای ADA تا 1 دلار است

مانند بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال، به نظر می رسد کاردانو در حال بهبودی است از این موج اخیر سودگیری، اگرچه با سرعت کمتری. برای مرحله بعدی خود، این باور وجود دارد که ارز دیجیتال می‌تواند در نهایت مقاومت 1 دلاری را بشکند. دن گامباردلو، تحلیلگر ارز دیجیتال اخیرا پیش بینی شده است اگر ADA بتواند از محدوده قیمتی 0.8 دلار خارج شود، می تواند بین 1.4 تا 1.5 دلار افزایش یابد.

نهنگ های ADA به احتمال زیاد به زودی با تراکنش‌های نهنگ‌های بالاتر از 100000 دلار که انتظار می‌رود به زودی به بازار بازگردند. افزایش در این تعداد معاملات نشان می دهد که این سرمایه گذاران از مزایای آن استفاده می کنند کاهش فعلی ADA برای جمع آوری بیشتر توکن ارز دیجیتال این چیزی است که می‌تواند به افزایش قیمت ADA کمک کند، بسته به اینکه این سرمایه‌گذاران چقدر در آینده ADA صعودی خواهند داشت.

در زمان نگارش این مقاله، ADA در حدود 0.6513 دلار معامله می شود که بر اساس گزارش های منتشر شده، در 24 ساعت گذشته تقریباً 4 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

ADA price struggles below $0.7 | Source: ADAUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از The news کریپتو، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر