راجر، تحلیلگر کریپتو، اخیراً بینش‌های ارزشمندی را در اختیار سرمایه‌گذاران بیت‌کوین و اتریوم قرار داده است. گاو نر قریب الوقوع. به عنوان بخشی از اظهارات خود، او بهترین زمان برای ورود به دو توکن بزرگ ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار را نشان داد. بیت کوین و اتریوم.

“آخرین فرصت عالی برای این چرخه”

راجر در یک X (توئیتر سابق) نظر داد پست که “آخرین فرصت عالی برای این چرخه” در اطراف خواهد آمد نصف شدن بیت کوین. در همین راستا، او همچنین اظهار داشت که همچنان در موقعیت‌های خود نگه داشته و منتظر «بازگشت BTC و ETH» است که به صراحت پیش بینی می کند از هم اکنون تا ماه مه رخ خواهد داد.

با توجه به نظر راجر، این “شیب خوب” زمان مناسبی را برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال ارائه می دهد تا خود را در این زمینه قرار دهند. چرخه گاو نر. بیانیه او همچنین نشان می‌دهد که بیت‌کوین و اتریوم (و احتمالاً دیگر توکن‌های ارز دیجیتال‌شده) پس از آن عقب‌نشینی به‌شدت اجرا خواهند شد. جالب اینجاست که تحلیلگران به این کار ادامه داده اند شناسایی این رویداد به عنوان چیزی که باعث شروع مسابقه گاو نر بعدی خواهد شد.

BTC price recovers above $51,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

بیت کوین تا 60000 دلار ممکن است نزدیک باشد

در یک بعد پست X، راجر ایده ای از سطح قیمت ارائه داد بیت کوین ممکن است کاهش یابد زمانی که سقوط رخ داد و او اشاره کرد که تا زمانی که بیت کوین به 48000 دلار کاهش پیدا نکند سرمایه گذاری نخواهد کرد. اونم همینطور ارائه شده است تحلیلی از اکشن قیمت فعلی بیت کوین، با اشاره به این که “از چند روز عملکرد قوی قیمت تشکیل شده است که با کاهش و عقب نشینی زیادی همراه شده است.”

او افزود که بیت کوین و بازار گسترده‌تر کریپتو «فرصت‌های مثبت زیادی دارد». با این حال، او هشدار داد که احتمالاً ممکن است یک عقب نشینی کوتاه مدت وجود داشته باشد، که پیش بینی می کند می تواند آخرین فرصت عالی برای سرمایه گذاری باشد. راجر همچنین ادعا کرد که بیت کوین این کار را خواهد کرد شکستن 60000 دلار مقاومت برای اولین بار از سال 2021 پس از انجام این عقب نشینی.

ETH تا 3500 دلار هدف بعدی است

در دیگری پست Xراجر اشاره کرد که سطح قیمت 3500 دلار برای فعلی هدف است حرکت صعودی در بازار. او همچنین بر این باور است که این امر به احتمال زیاد “به جای دیرتر” با کمک این اتفاق خواهد افتاد Ethereum Spot ETF شایعات کارشناسان صنعت دارند ابراز اطمینان کرد که این وجوه به تصویب برسد.

3500 دلار تنها اولین هدف Rager برای اتریوم در روند صعودی این چرخه است، با توجه به اینکه به هیچ وجه اوج بالایی نیست. در همین حال، تحلیلگر اظهار داشت که اوج این گاوبازی هنوز دور است. او با استفاده از داده‌های جمع‌آوری سرمایه ارزهای دیجیتال به‌عنوان شاخصی برای تعیین زمان نزدیک شدن به بازار، خاطرنشان کرد که جذب سرمایه در مقایسه با اوج فعالیت بازار صعودی همچنان در سطوح پایین‌تری قرار دارد.

تصویر برجسته از LAB51، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر