آزمایشگاه‌های یوگا، سرمایه‌گذاران BAYC را به‌طور نامناسب تحریک کردند: اقدام دسته‌جمعی

شرکت حقوقی اسکات + اسکات ادعا می‌کند که آزمایشگاه‌های یوگا فرصتی را برای بازدهی کلان سرمایه‌گذاری به «سرمایه‌گذاران ناآگاه» ارتقا داده است.

یک طرح دعوی حقوقی پیشنهادی ادعا می‌کند که آزمایشگاه‌های یوگا «به‌طور نامناسبی» جامعه را به خرید توکن‌های غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club (NFT) و توکن ApeCoin (APE) وابسته به پروژه واداشته است.

اقدام کلاسی پیشنهادی رانده توسط شرکت حقوقی Scott+Scott در 21 ژوئیه منتشر شد و ادعا کرد که آزمایشگاه‌های یوگا از مروج افراد مشهور و تأییدیه‌ها برای “بالا بردن قیمت” NFTs BAYC و توکن APE استفاده کرده است.

همچنین ادعا می‌کند که آزمایشگاه‌های یوگا، چشم‌انداز رشد و شانس بازدهی کلان سرمایه‌گذاری را برای «سرمایه‌گذاران ناآگاه» ارتقا داده است.

«پس از فروش میلیون‌ها دلار از NFT‌های تقلبی تبلیغ‌شده، YUGA LABS سکه میمون را برای جلب بیشتر سرمایه‌گذاران راه‌اندازی کرد.»

هنگامی که مشخص شد رشد تبلیغ شده کاملاً به ارتقاء مستمر بستگی دارد (بر خلاف ابزار واقعی یا فناوری اساسی)، سرمایه‌گذاران خرد با توکن‌هایی باقی ماندند که بیش از 87 درصد از قیمت تورم شده در 28 آوریل 2022 از دست داده بودند. اضافه.

این شرکت حقوقی در حال حاضر به دنبال سرمایه‌گذارانی است که در بازه زمانی آوریل تا ژوئن سال جاری در BAYC NFT و Apecoin متحمل ضرر شده‌اند.

در این بازه زمانی، APE به بالاترین حد تاریخ خود یعنی 26.70 دلار رسید، قبل از اینکه در پایان ژوئن تقریباً 82.5 درصد کاهش یافت و به 4.66 دلار رسید، در حالی که قیمت کف از 151.5 اتر (ETH) به 92.9 ETH کاهش یافت.

به نظر می رسد که جامعه نسبت به شکایت پیشنهادی نسبتاً ناراضی است، به طوری که مدیر BAYC @SoapBoxCar در 24 ژوئیه از طریق توییتر پیشنهاد کرد که گروهی از مردم دیوانه هستند که از بالا خریده اند و “ریکت شده اند”.

کاربر @briann6211 همچنین نکته جالبی را برجسته کرد و آن این بود که Yuga Labs “هرگز توکن ایجاد نکرد… Apecoin DAO توکنی ایجاد کرد که سپس توسط شرکت پذیرفته شد”. چندین عضو همچنین خاطرنشان کردند که Apecoin پس از یک ایردراپ رایگان برای دارندگان BAYC مخزن شد، در حالی که بازار گسترده‌تر نیز در آن زمان از رکود شدید رنج می‌برد.

اگر شکایت در نهایت به دادگاه کشیده شود، به نظر می رسد که اسکات + اسکات باید ثابت کند که آزمایشگاه یوگا و مروج افراد مشهور آن موفق نشد فاش کردن تبلیغات پولی آنها، زیرا قانوناً موظف به انجام این کار هستند.

از آنجایی که شرکت حقوقی همچنین ادعا می‌کند که یک پمپ و تخلیه رخ داده است، باید ثابت کند که آزمایشگاه‌های یوگا در چنین شیوه‌هایی مشغول بوده‌اند، که با توجه به قدرت پروژه‌های آزمایشگاه‌های یوگا ممکن است دشوار باشد.

پمپ و تخلیه، یا فرش کشی معمولاً به این معنی است که یک پروژه قبل از اینکه پروژه را به کلی رها کند، دارایی‌های متورم مصنوعی را روی یک جامعه ریخته است.

مربوط: قیمت ApeCoin به دنبال دموی متاورس Otherside به افزایش 45 درصدی چشم دوخته است

ماهیت NFT های Apecoin و BAYC نیز ممکن است مشکل باشد، زیرا شرکت حقوقی ممکن است مجبور باشد استدلال کند که آنها به عنوان قراردادهای سرمایه گذاری تحت طبقه بندی اوراق بهادار ثبت نشده.

کوین تلگراف برای اظهار نظر در مورد شکایت پیشنهادی با آزمایشگاه یوگا تماس گرفته است، اما هنوز پاسخی از این شرکت دریافت نکرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس