مانند بیت کوین، اتریوم همچنین افزایش یافته است و دومین توکن ارز دیجیتال بزرگ برای اولین بار از سال 2021 از سطح مقاومت 3000 دلار عبور کرد. سطح قیمت مهم که ETH می تواند به زودی به آن برسد.

اتریوم می تواند تا 4000 دلار افزایش یابد

Altcoin Sherpa تحلیلگر ارز دیجیتال در X (توئیتر سابق) پیشنهاد داد پست که اتریوم می تواند تا 4000 دلار افزایش یابد. پیش‌بینی او زمانی عملی به نظر می‌رسد که تحلیل اخیر بیت کوین Ape تحلیلگر ارز دیجیتال از اتریوم را از دیدگاه تحلیل تکنیکال در نظر بگیریم.

در او پست Xبیت کوین Ape اشاره کرد که شاخص ADX (شاخص جهت متوسط) در حال حاضر “بسیار بالا” است، که نشان دهنده قوی بودن روند صعودی ETH است. در واقع، این حرکت صعودی ممکن است بسیار قوی باشد زیرا توکن ارز دیجیتال از آن زمان از سطح قیمت 3130 دلار عبور کرده است، که بیت کوین Ape در پست خود به آن اشاره کرد. سطح مقاومت جدید ETH.

جالب توجه است که این تحلیلگر اشاره کرد که اتریوم پیش از این تنها در ماه فوریه با چهار سطح مقاومت روبرو شده بود و تاکنون همه آنها را شکسته است و از مرز 3130 دلار نیز عبور کرده است. اگرچه بیت کوین Ape نتوانست پیش بینی کوتاه مدت خود را برای ETH ارائه دهد، اما انتظار دارد که ارز دیجیتال دیجیتال به بالاترین حد خود یعنی 4891 دلار برسد. گاو بازی با قدرت کامل برمی گردد.

در همین حال، Altcoin Sherpa تنها کسی نیست که معتقد است ETH می تواند به زودی به 4000 دلار برسد. بانک استاندارد چارترد نیز داشته است پیش بینی کرد که توکن کریپتو تا زمانی که به این سطح قیمت برسد نقطه ای ETF اتریوم اردیبهشت تصویب می شود.

راجر تحلیلگر کریپتو نیز اخیرا داد یک پیش بینی صعودی برای قیمت ETH، اگرچه او هدف کوتاه مدت خود را 3500 دلار قرار داد. با این حال، وی افزود که این سطح قیمت تنها آغاز راه است و اظهار داشت که به هیچ وجه اوج بالا نیست.

رالی اتریوم به موفقیت بیت کوین بستگی ندارد

دلیلی برای باور وجود دارد حرکت صعودی فعلی اتریوم دلیل آن افزایش قیمت بیت کوین نیست، زیرا اکوسیستم اتریوم نیز روایت هایی دارد که ممکن است باعث افزایش اتریوم شود. برای یکی، به روز رسانی Dencun شبکه اتریوم قرار است در 13 مارس برگزار شود. این رویداد مورد انتظار بسیار مهم است زیرا باعث پیشرفت در مقیاس پذیری، امنیت و قابلیت استفاده شبکه اتریوم می شود.

در همین حال صحبت از الف نقطه ای ETF اتریوم به احتمال زیاد تایید شدن در ماه مه هیجان زیادی را برای سرمایه‌گذارانی ایجاد کرده است که تصمیم گرفته‌اند سرمایه‌گذاری‌های خود را در دومین توکن بزرگ ارز دیجیتال دو برابر کنند تا این اتفاق بیفتد.

انتظار می رود افزایش علاقه به ETH باعث افزایش قابل توجهی در قیمت آن قبل از ضرب الاجل ماه مه شود، زمانی که SEC باید تایید یا رد شود اپلیکیشن VanEck's Spot Ethereum ETF.

ETH bulls maintain hold above $3,200 | Source: ETHUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoinist، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر