در این قسمت از NewsBTC ویدئوهای تحلیل تکنیکال روزانه، ما می‌خواهیم تایم فریم هفتگی بیت‌کوین BTCUSD را در پیش‌بینی آخر هفته و بسته شدن هفتگی بررسی کنیم.

به ویدیوی زیر دقت کنید:

ویدئو: تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTCUSD): 2 سپتامبر 2022

با توجه به اینکه ماهانه باز است و جمعه اینجاست، ما منتظر تعطیلات آخر هفته قبل از آن چیزی هستیم که می تواند یک آخر هفته جالب در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

قیمت بیت کوین یک فراکتال از پایین بازار خرسی را دنبال کرده است. جالب اینجاست که شاخص قدرت نسبی دارای تنظیماتی مشابه با آن زمان است. در همین حال، مومنتوم طبق LMACD بسیار متفاوت رفتار می کند.

برای اینکه سیگنال خرید روی شاخص قدرت نسبی، RSI باید مقدار بالاتری داشته باشد و خط ترسیم شده را به رنگ سیاه بشکند. میانگین متحرک RSI نیز پس از آزمایش مجدد، بسیار شبیه به زمستان گذشته ارزهای دیجیتال، حفظ شده است.

ما همچنین منتظر یک کراس اوور صعودی در LMACD هفتگی هستیم. مومنتوم به همان سطح آخرین نزولی بازار سقوط کرده است، اما همچنان به سمت پایین حرکت می کند. قیمت و هر دو شاخص به طور بالقوه در حال نزدیک شدن به شکست مقاومت روند نزولی هستند که می تواند یک حرکت صعودی ایجاد کند.

Could the same trend line give us another bottom? | Source: BTCUSD on TradingView.com

امید پنهان گاو برای بازگشت

اگر پایین اینجا شکل بگیرد، پتانسیل حفظ یک خط روند مهم وجود دارد. خط روند تا زمانی که تایم فریم های ماهانه را کوچک نمایی نکنید چندان مهم به نظر نمی رسد. در ماهانه، در حال حاضر از کل روند از سال 2018 به صورت شمع بسته حمایت می کند.

خط روند به ما یک واگرایی صعودی پنهان بالقوه در هر دو RSI و LMACD. با توجه به تعداد سیگنال های نزولی از ویدیوی دیروز، این بهترین امید گاو نر برای بازگشت است.

BTCUSD_2022-09-02_13-17-42

Will this hidden bull div hold firm? | Source: BTCUSD on TradingView.com

مطالب مرتبط: تماشا کنید: در انتظار ماهنامه بیت کوین: آیا کریپتو فرو می رود یا اوج می گیرد؟ BTCUSD 31 اوت 2022

آیا روند نزولی پاول شکسته شده است؟

برای اینکه بتوانیم عملکرد سه روز آینده را که شامل امروز و آخر هفته می‌شود به ما نشان دهیم، نمودار زیر سه روزه را نشان می‌دهد. یک لحظه وقت گذاشتن برای تحصیلات، دقیقاً اینگونه است که شما بازه های زمانی مختلف را تفسیر می کنید. اگر می خواهید بدانید که یک دارایی چگونه ممکن است ماه ها بعد عمل کند، به نمودار ماهانه بیشتر توجه کنید.

طبق LMACD، 3 روزه آماده انحراف به سمت بالا است. مقاومت روند نزولی RSI همچنان به باریک شدن ادامه می‌دهد و به اندیکاتور فضای کمی می‌دهد اما پایین یا درست از آن عبور می‌کند. یک کانال روند نزولی که به طور ذهنی ترسیم شده است می تواند نشان دهد که ما از روند نزولی خارج شده ایم، آن را دوباره آزمایش کرده ایم و آماده حرکت به سمت بالا هستیم.

BTCUSD_2022-09-02_13-14-27

The 3-day LMACD appears ready to push higher | Source: BTCUSD on TradingView.com

ابزارهای چرخه ای برای در نظر گرفتن در زمستان کریپتو

در چنین مواقعی، می‌توانیم به ابزارهای چرخه‌ای روی بیاوریم تا ببینیم آیا ریتم یا قافیه‌ای به جایی که بازار در گذشته به پایین‌تر رسیده بود وجود دارد یا خیر. در میان قیمت، RSI و LMACD، رفتار چرخه ای قابل مشاهده قابل انکار نیست.

بیت کوین با مخاطره آمیزترین محیط خود مواجه است. با این حال، ما می‌توانیم در مدت زمان طولانی به یکی از مطلوب‌ترین تنظیمات از نظر پاداش آن نگاه کنیم.

BTCUSD_2022-09-02_13-13-36

We also take a closer look at this cyclical behavior in Bitcoin | Source: BTCUSD on TradingView.com

با دوره تجارت NewsBTC خودتان تحلیل تکنیکال کریپتو را بیاموزید. اینجا کلیک کنید برای دسترسی به برنامه آموزشی رایگان

دنبال کردن @TonySpilotroBTC در توییتر یا ملحق شوید تلگرام TonyTradesBTC برای بینش منحصر به فرد بازار روزانه و آموزش تحلیل تکنیکال. لطفا توجه داشته باشید: محتوا آموزشی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

Featured image from iStockPhoto, Charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر