این نبرد حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در حال گرم شدن است و به دنبال تحولات اخیر، به نظر می رسد دور از انتظار باشد. این به دلیل اختلاف نظر بین دو طرف در مورد راه حل مناسب است نقض قوانین اوراق بهادار توسط ریپل.

ریپل به جای آن 10 میلیون دلار جریمه پیشنهاد می کند

ریپل در مخالفت با پیشنهاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای جبران خسارت و ورود به قضاوت نهایی پیشنهاد شده که دادگاه نباید بیش از 10 میلیون دلار مجازات مدنی تعیین کند. این رقم با قضاوت پیشنهادی SEC فاصله زیادی دارد. کمیسیون قبلاً داشت پرسید دادگاه به ریپل دستور دهد مبلغ 1,950,768,364 دلار را به عنوان جریمه نقدی برای تخلفات مربوط به آن بپردازد. فروش XRP سازمانی.

به طور خاص، SEC پیشنهاد کرد که Ripple a مجازات مدنی 876,308,712 دلار در کنار سود پیش داوری 198,150,940 دلار و رد 876,308,712 دلار که نشان دهنده سود ناشی از نقض قانون اوراق بهادار است. با این حال، ریپل از دادگاه خواست که این درخواست ها را رد کند تخلیه و سود قبل از قضاوت و فقط تمرکز بر جریمه مدنی که نباید بیش از 10 میلیون دلار باشد.

وکلای ریپل همچنین دلایلی را در مورد چرایی این موضوع ارائه کردند مجازات مدنی نباید بیش از 10 میلیون دلار باشد. اولاً، آنها اظهار داشتند که اولین ردیف از حداکثر مجازات های قانونی در مورد این پرونده اعمال می شود «زیرا SEC هرگز ادعای تقلب، فریب یا دستکاری نکرده است و شکست خورده است. در تلاش دیرهنگام خود برای نشان دادن اینکه ریپل بی پروا قانون را نادیده می گیرد.

بنابراین، ریپل استدلال کرد که درخواست کمیسیون برای جریمه مدنی بیش از 876 میلیون دلار، راه حل مناسبی برای ساختار لایه اول نیست. آنها افزودند که درآمد شرکت از فروش نهادی قبل از شکایت باید تنها درآمدی باشد که در هنگام تصمیم‌گیری در مورد چاره در نظر گرفته می‌شود، که باعث می‌شود جریمه مدنی بیش از 10 میلیون دلار مناسب‌تر باشد.

خطای حسابداری از SEC

ریپل این را پیشنهاد کرد SEC هنگام تصمیم گیری در مورد میزان مناسبی که شرکت ارز دیجیتال باید جریمه شود، در محاسبه درآمد شرکت دچار اشتباه شد. به گفته وکلای این شرکت، کمیسیون در «تجزیه و تحلیل یا حتی در نظر گرفتن هر دسته دیگری از هزینه‌های ریپل ناکام ماند».

در همین حال، آن‌ها ادعا می‌کنند که SEC هیچ مدرک یا توضیحی ارائه نکرده است «در صورتی که درآمد تنها دسته از هزینه‌های کسر ریپل است چرا هزینه». به بیان ساده، ریپل استدلال می کند که تنظیم کننده، در حالی که درآمد ریپل را محاسبه می کند، قبل از اینکه تصمیم بگیرد که تقریباً 2 میلیارد دلار جریمه مناسبی است، چقدر هزینه کرده است.

وکلای ریپل این استدلال را مطرح کردند در حالی که بیان کردند که SEC در اتکا به اظهارات آندریا فاکس، حسابدار آژانس نیز اشتباه کرده است. آنها ادعا می کنند که SEC هرگز فاکس را به عنوان یک واقعیت فاش نکرده است شاهد متخصص و اینکه او در جریان کشف اولیه یا تکمیلی عزل نشده است کشف درمان. بنابراین، آنها اقدام کردند تا اظهارات او را به عنوان “گزارش کارشناسی نابهنگام فاش شده” تلقی کنند.

ریپل همچنین با دستور پیشنهادی SEC مخالف است

به عنوان بخشی از ورود خود برای قضاوت نهایی، SEC از دادگاه خواسته بود تا «به‌طور دائم» ریپل را از انجام «مستقیم یا غیرمستقیم پیشنهاد ثبت‌نشده فروش نهادی» منع کرده و به آن ملزم کند. درک اینکه چگونه این می تواند بر آنها تأثیر بگذارد معاملات ODLریپل از دادگاه خواسته است که درخواست دستور را رد کند.

این شرکت کریپتو استدلال می‌کند که کمیسیون نتوانسته است نشان دهد چرا یک حکم ضمانت دارد. دستورات معمولاً زمانی صادر می شود که ترس از تخلفات بعدی وجود داشته باشد. موج دار شدن ادعا می کند که SEC نتوانسته است “احتمال معقولی برای نقض آینده” را نشان دهد.

وکلای این شرکت ارز دیجیتال همچنین فاش کردند که ریپل “روش فروش XRP را تغییر داده و قراردادهای خود را تغییر داده است تا از هرگونه تخلف در آینده جلوگیری کند.” برای نشان دادن حسن نیت، اظهارنامه ای توسط رئیس ریپل، مونیکا لانگ، که اقداماتی را که شرکت برای جلوگیری از تخلفات بعدی انجام داده است، تشریح می کند.

XRP price recovers above $0.54 | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Coinpedia، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر