تقریباً ذاتی این صنعت، ایده گسترش، تکامل و تغییر با این بازار همیشه در حال رشد است. بنابراین، بسیاری از پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) بیرون می‌آیند تا آنچه را که به دست آورده‌اند نشان دهند تا ببینند آیا می‌تواند موفقیت بزرگ بعدی باشد یا خیر.

آنچه از این تلاش‌ها ناشی می‌شود، این ایده است که راه‌هایی برای تغییر نحوه تعامل مردم با DeFi و خدمات مرتبط وجود دارد، معمولاً از طریق جامعه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال که از طریق آن پلتفرم‌ها می‌توانند در معرض دید قرار بگیرند و برای پروژه‌های خود بودجه جذب کنند.

کاهش مشکلات سیستم

یکی از پروژه هایی که به دنبال تغییر تعامل DeFi است Optimus Ventures، با هدف کاهش مشکلات جمع سپاری و جذب سرمایه در روزهای ابتدایی یک شرکت. پس از پر کردن فرم و فهرست کردن جزئیات لازم بر اساس نیازهای حوزه قضایی کاربر، شروع پروژه آنها بر روی پلت فرم نسبتاً آسان است.

این پلتفرم از سه زنجیره اصلی برتر: اتریوم، زنجیره هوشمند Binance و Polygon پشتیبانی می کند. بنابراین، احتمال کمی وجود دارد که توسعه دهندگان با مشکلات ناسازگاری زنجیره ای مواجه شوند.

در حالی که روی بزرگترین زنجیره‌های دنیای DeFi راه‌اندازی شده است، یک سکوی پرتاب نیمه خودکار زنجیره‌ای متقابل است که توسط قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌شود. در حال حاضر، این پلتفرم بیش از 10 پروژه را با بیش از 200 سرمایه گذار فعال به مبلغ 10 میلیون دلار تأمین مالی کرده است. این ایده‌آل است تا تعامل بین سرمایه‌گذاران و پروژه‌هایی که پلتفرم خود را روی لانچ پد راه‌اندازی می‌کنند، هموار کند.

تعدادی ابزار خودکار وجود دارد که توسعه‌دهندگان پروژه می‌توانند در ازای فرآیندهای جمع‌سپاری و جمع‌آوری سرمایه از آنها استفاده کنند، و بسیاری از پروژه‌ها تنها چند راه را برای جمع‌آوری رسمی سرمایه با امنیت بیشتر برای سرمایه‌گذاری کاربر ارائه می‌دهند.

تغییر رانندگی چه نوع توکن هایی است؟

بسیاری از توکن‌های بومی پروتکل‌های حاکمیتی و سهام خود را دارند. و OPTCM، توکن بومی Optimus، ارز اصلی برای شروع پروژه‌ها و سرمایه‌گذاران در پلتفرم است. این پلتفرم از سه زنجیره اصلی برتر: اتریوم، زنجیره هوشمند Binance و Polygon پشتیبانی می کند. بنابراین، احتمال کمی وجود دارد که توسعه دهندگان با مشکلات ناسازگاری زنجیره ای مواجه شوند.

مزایای DeFi Expansion

همه انواع پروژه ها به دنبال گسترش لانچ پد خود هستند تا خود را از سایر پلتفرم های موجود در بازار متمایز کنند. هم پروژه ها و هم سرمایه گذاران می توانند در هنگام استفاده از لانچ پد به روش های مختلف از جمله سیستم بررسی دو طرفه، تخصیص تضمینی و پویا از مزایایی بهره مند شوند.

برای پروژه هایی که به دنبال مکانی برای شروع فرآیند تامین مالی خود هستند، نکات مثبتی وجود دارد که Optimus Ventures می تواند به آنها کمک کند. جامعه سرمایه گذاران یک مزیت بزرگ برای هر تلاشی است که به دنبال ایجاد یک پلت فرم همه کاره است.

نیازی به سرگردانی به پلتفرم های دیگر در جستجوی قرار گرفتن در معرض متفاوت نیست. جامعه بسیار واجد شرایط است و می داند که چه می کنند. شروع دور مالی برای یک پروژه بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم را پر کنید و منتظر تایید جامعه و حسابرسان نیز باشید.

این سیستم همچنین از استراتژی‌های کشیدن فرش که بسیاری از سرمایه‌گذاران از آن بیم دارند جلوگیری می‌کند. لانچ پد تضمین می کند که سرمایه گذاران و سرمایه گذاری های آنها محافظت می شود تا از کاهش ارزش یک توکن پس از راه اندازی اولیه جلوگیری شود.

نقدینگی برای سرمایه گذاران

برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در انواع پروژه های مبتنی بر بلاک چین هستند، راه هایی وجود دارد که می تواند به تسهیل فرآیند کمک کند.

بسیاری از توسعه دهندگان گاهی اوقات به راحتی سرمایه گذارانی را که قصد سرمایه گذاری در صنعت بلاک چین را دارند گمراه می کنند. برای کاهش این موضوع، Optimus Ventures حسابرسانی را برای هر طرح منصوب می کند و آن را در جامعه نیز به رأی می گذارد.

هیچ پروژه‌ای بدون تأیید جامعه اجرا نمی‌شود و امنیت سرمایه‌های کاربران را تضمین می‌کند. هر شخصی می تواند با نگه داشتن 1000 OPTCM – بدون هیچ زحمتی، به انجمن بپیوندد.

لان‌پد توسط یک قرارداد هوشمند اختصاصی پشتیبانی می‌شود که تضمین می‌کند سرمایه‌گذاری تنها زمانی شروع می‌شود که تلاش توسط سرمایه‌گذاران تأیید شود، و پوشش وسیعی از اقدامات غیرقانونی را تضمین می‌کند. کارشناسانی که پروژه را در مراحل اولیه تایید می‌کنند به دلیل تخصص خود شناخته شده‌اند و می‌توانند لایه دیگری از حفاظت را برای سرمایه‌گذاران روی پلت فرم ارائه دهند.

چگونه بفهمیم کدام پروژه بهترین است

به دلیل روش‌های مختلف بررسی، سهامداران و کاربران DeFi متوجه شده‌اند که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست. به عنوان مثال، به دنبال فرصت‌های تامین مالی بهتر از طریق واگذاری دو طرفه برای سرمایه‌های پروژه و توکن‌های سرمایه‌گذار، که امکان قرار گرفتن در معرض باز را فراهم می‌کند. راه دیگر این است که ببینیم آیا یک پلتفرم از طریق تخصیص پویا وجوه دارای کیفیت بهتری از سرمایه گذاری است به طوری که دامپرها به تخصیص بالاتر وجوه دسترسی نداشته باشند.

به طور تصادفی، Optimus Ventures دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به سایر پلتفرم‌ها است، به خصوص با توجه به اینکه بسیاری از یوتیوب‌برها در حال حاضر از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند و در چند روز مانده به راه‌اندازی در 15 دسامبر 2021، شهرت زیادی به دست آورده است.

به طور کلی، مهم است که تخصیص پویا وجوهی که در سکوی پرتاب ادغام شده است، برای سرمایه گذاران و همچنین پروژه ها و پرورش سرمایه گذاران باکیفیت مفید باشد و منجر به خدمات با کیفیت بالا شود.

هدف ایجاد تعادل در ریسک پذیرفته شده توسط سرمایه گذاران و پروژه ها به طور یکسان است. احتمال زیادی وجود دارد که وقتی پروژه ای با شکست مواجه می شود، بخش عمده ای از سرمایه ذخیره شود و Optimus Ventures به سرمایه گذاران کمک می کند تا آسیب را در چنین مواردی به حداقل برسانند.

بعدی چیه؟

در مورد جمع آوری سرمایه، همیشه فرصتی برای تغییر و نوآوری وجود خواهد داشت. از طریق ممیزی های متقابل، انواع مختلف تخصیص و سایر ویژگی ها، Optimus Ventures می تواند به پیشبرد بازار در زمینه جذب سرمایه کمک کند. بیایید دریابیم که چه چیزی برای جذب سرمایه در آینده ارزهای دیجیتال بهتر عمل می کند تا سرمایه گذاران بدون توجه به پلتفرم محافظت شوند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر