دوج کوین در زمان نگارش نزولی باقی می ماند زیرا به زیر خط حمایت قیمت فوری خود رسید. ضعف گسترده تر بازار را می توان به کاهش قیمت نسبت داد. محرک‌های عمده بازار، قیمت‌های متزلزلی را نشان داده‌اند.

در 24 ساعت گذشته، Dogecoin 2% از دست داد و در هفته گذشته 8% کاهش یافت. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 1.93 تریلیون دلار بود که در 24 ساعت گذشته 0.2 درصد کاهش داشته است.

میم کوین در سقف قیمت فوری خود با مقاومت سختی روبرو شده است. خریداران همچنین تصمیم گرفته‌اند که قیمت سکه را پایین بیاورند، زیرا سکه همچنان طعمه فشار فروش است.

کاهش مداوم فشار خرید، سکه را مجبور کرده است تا سطح حمایت فوری خود را بشکند و کف قیمت بعدی خود را ببیند.

تجزیه و تحلیل قیمت Dogecoin: نمودار چهار ساعته

Dogecoin در نمودار چهار ساعته به زیر سطح حمایت قیمت 0.134 دلار رسید. منبع تصویر: DOGE/USD بر TradingView

Dogecoin با 0.1324 دلار معامله می شد زیرا در زمان نگارش این مقاله از سطح حمایت 0.1345 دلاری خود عبور کرد. سکه نزولی بوده و در کانالی نزولی معامله می شود که منفی تلقی می شود.

ادامه کاهش قیمت ها می تواند DOGE را به 0.1279 دلار برساند که کاهش 4 درصدی را نشان می دهد. اگر سکه نتواند روی خط حمایتی فوق الذکر باقی بماند، ممکن است نزدیک به سطح 0.1190 دلار معامله شود.

حجم معاملات در قرمز دیده شد و نوار کوچکتر از جلسات معاملاتی قبلی بود که نشان از فروش در نمودارها دارد.

مقاومت فوری برای سکه در 0.1537 دلار مشاهده شد و سکه همچنان در نقطه فوق الذکر با رد مواجه شد. مقاومت قوی دیگر برای meme-coin در 0.1600 دلار بود.

مطالب مرتبط | پس از خرید ایلان ماسک 9.2 درصد از توییتر، دوج کوین افزایش یافت، چه خبر؟

تحلیل فنی

دوج کوین
Dogecoin فشار خرید منفی را در نمودار چهار ساعته تجربه کرد. منبع تصویر: DOGE/USD بر TradingView

قیمت‌های Dogecoin زیر خط 20-SMA معامله می‌شد که مطابق با افزایش فشار فروش است. فروشندگان بر اساس خط 20-SMA حرکت قیمت در بازار را هدایت می کردند. فشار قابل توجهی از سوی خریداران می تواند یک مهلت لحظه ای برای سکه ایجاد کند.

شاخص قدرت نسبی در زیر نیم خط دیده می شود که به معنای خروج خریداران از بازار است. این دارایی در زمان انتشار بیش از حد فروخته شد و کمتر از ارزش گذاری شد. شرایط بیش‌فروشی بیشتر می‌تواند قیمت‌ها را به سطح پشتیبانی بعدی کاهش دهد.

دوج کوین
حرکت قیمت دوج کوین در نمودار چهار ساعته منفی است. منبع تصویر: DOGE/USD در TradingView

Awesome Oscillator حرکت قیمت سکه را تعیین می کند. دوج کوین در شتاب قیمت منفی بود. AO هیستوگرام های قرمز رنگ را در زیر نیم خط نشان می دهد که نشان دهنده یک حرکت منفی قیمت است.

Parabolic SAR شاخصی است که به درک جهت روند و همچنین معکوس‌های احتمالی قیمت کمک می‌کند. خطوط نقطه چین Parabolic SAR در بالای کندل های قیمت دیده می شد که به این معنی بود که قیمت در زمان نوشتن به سمت جنوب حرکت می کرد. این بدان معناست که روند قیمت در نمودار چهار ساعته منفی بود.

مطلب پیشنهادی | تلاش بیت کوین برای عبور از سطح 40000 دلار، کاهش 4 درصدی در 24 ساعت گذشته

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر