بازار کلی کریپتو نشانه هایی از تغییر قیمت نسبت به روند نزولی را نشان می دهد که اعتماد سرمایه گذاران را تقویت می کند. برای شروع، هفته به خوبی برای BTC شروع شد، همانطور که بازار آن را دید قیمت بالای 22 هزار دلار.

بیت کوین تا پایان بازار در 9 سپتامبر زیر قیمت 20 هزار دلار معامله می شد که به 21381.15 دلار رسید. BTC موفق شد تا روز دوشنبه 12 سپتامبر، زمانی که بازار با رالی های چشمگیر باز شد، قلعه خود را با این قیمت حفظ کند.

مطالب مرتبط: بانک SEBA استیکینگ اتریوم را در خدمات گنجانده است

در حال حاضر، بیت کوین و بسیاری از آلتکوین ها به صورت سبز معامله می شوند. قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله 3.32 درصد افزایش یافته است و اکنون به 22342.67 دلار رسیده است. سایر ارزهای دیجیتال با افزایش قابل تحسین در 24 ساعت عبارتند از: Golem GLM با 52.43 درصد، NEAR با 10.10 درصد، Solana با 8.84 درصد، Ravencoin RVN با 6.42 درصد و AVAX با 5.52 درصد.

Uniswap، Quant، eCash، AAVE، BTC، GRT و دیگران در 24 ساعت گذشته بین 3 تا 5 درصد افزایش یافته اند. اما در مورد افزایش قیمت هفتگی چطور؟ قیمت ارزهای دیجیتال در مقایسه با رشد هفت روزه خود چگونه است؟

ETC در سود هفتگی از دیگران پیشتاز است

در حال حاضر، قیمت ETC قیمت 38.68 دلار است که نشان دهنده افزایش 0.22 درصدی در 24 ساعت است. در حالی که این افزایش قیمت روزانه به ظاهر کمتر از سایرین است، ETC در افزایش هفتگی حرف اول را زده است. رشد هفت روزه آن از بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار پیشی گرفت.

ETC در هفت روز گذشته رشد 20.47 درصدی را ثبت کرد، در حالی که سایرین هنوز برای ارزش افزوده تلاش می کنند. به عنوان مثال، بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.36 درصد افزایش یافته است، اما افزایش قیمت هفتگی آن همچنان 13.13 درصد است. اتریوم در 24 ساعت چیزی به دست نیاورده است. در عوض، امروز، 12 سپتامبر، 0.18 درصد از دست داد، حتی اگر تاریخ ادغام در نظر گرفته شده به سرعت نزدیک شود. اما هنوز امیدی وجود دارد زیرا قیمت ETH 1744.66 دلار است و سود هفتگی آن 10.93٪ است.

Ripple XRP امروز مقداری افزایش قیمت را نشان داده است و در حال حاضر با قیمت 0.3559 دلار معامله می شود که نشان دهنده 0.28٪ است. همچنین، افزایش هفتگی آن 9.36 درصد است، به این معنی که رالی هفته گذشته برای سکه قابل توجه بود.

سایر ارزهای دیجیتال با سود هفتگی بالا عبارتند از Solana، Avalanche، Wrapped Bitcoin، Cosmos Atom، Near Protocol، Chainlink، Stellar XLM، Bitcoin Cash، terra Classic LUNC، ApeCoin و غیره. برخی از ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت افزایش قیمت قابل توجهی نداشته اند، رشد هفتگی آنها چشمگیر است.

ارزش اتریوم کلاسیک در حال حاضر بالای 38 دلار است. | منبع: نمودار قیمت ETCUSD از TradingView.com

آیا ادغام اتریوم کلاسیک را پیش خواهد برد؟

انتظار می‌رود ادغام اتریوم اتریوم در آینده شناخت بیشتری را برای Ethereum Classic به ارمغان بیاورد. از آنجایی که شبکه ETH به اثبات سهام مهاجرت می کند، از staking به عنوان مکانیزم اعتبارسنجی تراکنش استفاده می کند. اتریوم کلاسیک هنوز با مکانیزم اثبات کار عمل می کند و آن را به گزینه ای برای ماینرها تبدیل می کند.

مطالب مرتبط: چرا احتمال کاهش قیمت اتریوم پس از “ادغام” وجود ندارد

اما تحلیلگران هنوز در مورد تأثیر Merge بر ETC مطمئن نیستند. انتظار این است که اگر قیمت ETC افزایش یابد و ماینرها سودآوری را در آن ببینند، می توانند در شبکه بمانند. اما اگر نه، ممکن است به ETH1 بچسبند و ETC و ETH2 را نادیده بگیرند.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر