سلام دوستان بدون فوت وقت ، می خوایم به این موضوع بپردازیم که میشه اتصال اکانت های تریدینگ ویو با آی پی ایران (اسنشیال(پرو) ، پلاس (پرو پلاس) و پرمیوم) بهش وصل شیم یا نه؟ (مدت مطالعه 2 دقیقه)

لغو تحریم تریدینگ ویو برای ایران

اتصال اکانت های تریدینگ ویو با آی پی ایران

خیلی از کاربران به ما مراجعه می کنن که ، میشه با آی پی ایران متصل شد یا نه؟ آره ، میشه وصل شد ، ولی اما داره که باید بدونید و در ادامه بهتون توضیح دادیم این اما رو

برای انتقال بهتر موضوع ، یه مقدمه لازم داره ولی قبلش ، باید اینو بگم که اگر از شخصی ، همکار و یا مجموعه ای می شنوید که میشه بدون فیلتر شکن استفاده کرد و تضمین می کنیم و اینا ، ما نمیتونیم راست و دروغشو تعیین کنیم پس از ما این سوال رو نپرسید و اسم مجموعه ای رو هم به ما نگید.

هدف اولیه ما از ایجاد مجموعه تریگر ویو ، راهنمایی کاربران هستش ، نه فروش اکانت.

همینطور که قیمت اکانت هایی متفاوتی می بینید ، دیدگاه های استفاده از این اکانت ها هم برای هر مجموعه ، متفاوته.

از کِی تریدینگ ویو کاربران ایرانی را تحریم کرد؟

خب تقریبا میشه گفت تا قبل از بلک فرایدی پارسال (2022) ، این موضوع هیچ مشکلی نداشت و خیلی از کاربران دیگه  هم در این تایم ، اقدام به خرید اکانت کردن ، بعد از بلک فرایدی ، کاربر وقتی وارد اکانت می شد ، یه هشدار میداد که به خاطر تحریم های بین المللی ، ما نمی تونیم به کاربران ایران ، سوریه و کوبایی ، خدماتی پولیمون رو ارائه بدیم.

خدمات پولی یعنی چی؟ یعنی برای استفاده از اکانت  پرو ، پرو پلاس و پرمیوم ، هزینه پرداخت کردی دیگه؟ اگه این اکانت هارو می داشتی ، نمی تونستی به اکانتت وارد شی ، اما برای کاربرانی که اکانت بیسیک یا همون پایه نسخه رایگانش رو داشتن ، چنین مشکلی نبود.

چرا تریدینگ ویو اکانت های رایگان رو تحریم نکرد؟

حالا چرا به اونا گیر میداده و به این رایگانه گیر نمیداد؟ به خاطر تحریم های بین اللملی بانکیه ، برای تهیه اکانت های تریدینگ ویو ، باید پرداخت بین المللی داشته باشی که این خدمات برای ما ایرانی ها تحریمه و باید اونو دور بزنیم تا بتونیم این کار ور انجام بدیم.

از همه مهم تر ، تریدینگ ویو هم توی آمریکاس ، تحریم هارو کی اجرا کرده؟ آمریکا

اتصال اکانت های تریدینگ ویو با آی پی ایران؟

جمع بندی در هنگام استفاده از اکانت ای پی ایران مشکلی داره یا نه؟

پس سریع بخوایم جمع بندی کنیم پس این ریسک رو نکنید بهتره حالا واسه جا افتادن بهتر مطلب ، اینو باید بگم که  می شد از اکانت های تریدینگ ویو با ای پی ایران استفاده کرد و زدن جلوشو گرفتن، و الان هم باز آزادش کردن، یه کم منطقی نیست که بخوایم بدون تغییر آی پی از اکانت استفاده کنیم ، این شل کن و سفت کن ها و بلاتکلیف شدن کاربره ، اون راه درستی که میدونین درسته و امن تره رو اجرا کنید.

پیشنهاد ما به کاربران اکانت های تریدینگ ویو

حالا توصیه ما به کاربران خودمون اینه که ، از وی پی اس و یا نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنند ، اگر اگر این نرم افزار ها آی پی ثابت و یا کیل سوئیچ دار باشه هم که چه بهتر و اینکه از آی پی یک کشور استفاده کنند ، مثلا آی پی کشور فلان رو ورود کردین ، تا اخر با همون کشور باشین بهتره  ، اینطوری امنیت کار رو بالاتر می برید ، حتی اگه بتونید تنظیمات افزایش امنیت مرور گر رو که ویدیوش رو هم ساختیم ، انتهای این این پست قرارش میدم رو اجرا کنید ، عالی میشه.

سلب مسئولیت

تریگر ویو و یا هر شخص یا مجموعه دیگه ای که کارش تهیه اکانت های قانونی تریدینگ ویو هستش ، صرفاً ارائه دهنده اکانت قانونی و پرداخت رسمی اکانت بر عهده ش هستش ، بر همین اساس ، اگر شما بخواید این نکات اتصال رو رعایت کنید و یا با آی پی ایران متصل شید ، تصمیم و مسئولیتش با شماست.

من به شخصه ، کلا این ریسک رو انجام نمیدم و در هرجایی که مرتبط با بازار های مالی باشه ، نکاتشو رعایت می کنم و به شما هم این توصیه رو میکنم که رعایت کنید.

مثال دیگر در خصوص ریسک بازار های مالی

تریدینگ ویو

در ادامه یه مثال کوتاه هم بزنم که کار جمع شه

اگه دقت کرده باشید در هر صرافی خارجی که فعالیت دارید ، جهت افزایش امنیت اکانتتون از وی پی ان استفاده می کنید ، حالا یه سری از صرافی ها مثل بینگ ایکس هم هستند که با ایرانی ها مشکل نداره و پشتیبانی فارسی هم داره ، اما اما اما اما

تحریم های بین المللی اسمش رو خودشه ، یعنی همه کشور ها باید رعایت کنن و به کاربران کشور هایی که تحریم هستند ، خدماتی ارائه نکنن ، در صورت خلاف قانون اقدام کنن ، تبعات خاص خودشو برای اون صرافی داره

اگه یادتون بیاد هم ، اکثر ایرانی ها در بایننس هم اکانت داشتیم تا اینکه به خاطر رعایت قوانین بین الملل ، بایننس کاربران رو مجبور به احراز هویت کرد ، که در خصوص کوکوین هم اتفاق افتاد .

پس ، بازار های مالی ، ابزار های مرتبط با این بازار و هر چیزی که به پول و پرداخت بین المللی ربط داره ، باید نکات ایمنیش رو رعایت کنید و مسئولیت از بین رفتن داراییتون مثل بیت کوین و .. و یا اکانت تریدینگ ویوتون با شماست

خرید اکانت تریدینگ ویو

اگر نیاز به اکانت تریدینگ ویو داشتید ، حتما روی ما حساب کنید ، تریگر ویو ارائه دهنده اکانت های قانونی تریدینگ ویو