برای اتصال ای بروکر iBroker به تریدینگ ویو TradingView ، می‌توانید از طریق iBroker مستقیماً از نمودارهای ما با استفاده از حساب‌های نمایشی یا زنده خود معامله کنید.

برای شروع معاملات:

  • ورود به www.tradingview.com با حساب TradingView خود را.
  • نمودار را باز کنید ، روی Trading Panel و سپس روی iBroker کلیک کنید.
  • با استفاده از جزئیات حساب iBroker خود وارد سیستم شوید. اگر هنوز حساب کاربری ندارید می توانید در اینجا حساب باز کنید .
اتصال ای بروکر iBroker به تریدینگ ویو TradingView
نحوه ثبت سفارشات iBroker در تریدینگ ویو TradingView

پس از ورود به حساب تجاری iBroker خود، چهار تب در پایین ظاهر می شود: موقعیت ها، سفارشات، خلاصه حساب و گزارش اعلان. تب Orders دارای فیلتری از تمام وضعیت های سفارش ممکن برای راحتی شماست. یک خط خاکستری در هر ستون مقادیر کلیدی خلاصه حساب را نشان می دهد.

در سمت راست بالای پنل معاملاتی، یک منو با تنظیمات اصلی برای معاملات، یک دکمه برای قطع ارتباط معاملات و یک دکمه برای انتخاب یک کارگزار دیگر وجود دارد. شناسه حساب شما و منوی کشویی برای جابجایی بین حساب های فرعی نیز وجود دارد (اگر شناسه چند حساب است).

سفارش را می توان از طریق منوی زمینه نمودار یا پنل معاملاتی، منوی بیشتر در نمودار یا پانل شناور خرید/فروش انجام داد.

پس از باز شدن بلیط سفارش ، می توانید مقادیر “قیمت” ، “توقف ضرر” و “سودآوری” را با استفاده از پیپ یا قیمت تعیین کنید. همچنین می‌توانید «مقدار» را به صورت دستی یا با استفاده از نسبت ریسک/سود محاسبه کنید و مدت زمان سفارش خود را تعیین کنید.


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید