برای اتصال OANDA به تریدینگ ویو TradingView ، شما می توانید مطابق مراحل زیر اقدام کنید و به طور مستقیم از نمودارها با استفاده از دمو یا حساب های زنده خود تجارت کنید.

برای شروع معاملات:

  • با حساب TradingView خود وارد www.tradingview.com شوید ؛
  • یک نمودار را باز کنید ، روی پنل تجاری در پایین کلیک کنید و OANDA را انتخاب کنید ؛
  • نوع حساب خود را انتخاب کرده و روی ادامه کلیک کنید ؛
  • با استفاده از حساب OANDA خود وارد شوید ؛
  • تیک حساب هایی را که می خواهید استفاده کنید بزنید و در پایان کار روی Allow کلیک کنید.


پس از ورود به حساب تجاری خود ، 4 زبانه در پایین ظاهر می شود: موقعیت ها ، سفارشات ، خلاصه حساب و گزارش اعلان ها. تب Orders دارای یک فیلتر برای تمام وضعیت های سفارش ممکن برای راحتی شما است. یک خط خاکستری از هر ستون مقادیر کلیدی از خلاصه حساب را نمایش می دهد.


در بالا سمت راست پنل معاملاتی منویی با تنظیمات اصلی معاملات ، یک دکمه برای قطع ارتباط معاملات و یک دکمه برای انتخاب یک کارگزار دیگر وجود دارد. شناسه حساب شما و کشویی برای جابجایی بین حساب های فرعی نیز وجود دارد (اگر شناسه چند حساب است).


سفارش را می توان از طریق منوی زمینه نمودار یا پنل معاملاتی، منوی پلاس در نمودار یا از طریق دکمه های خرید/فروش انجام داد.


پس از باز شدن بلیط سفارش ، می توانید مقادیر “قیمت” ، “توقف ضرر” و “سودآوری” را با استفاده از پیپ یا قیمت تعیین کنید. شما همچنین می توانید “مبلغ” را به صورت دستی یا با استفاده از نسبت ریسک / پاداش محاسبه کنید و مدت زمان سفارش خود را تعیین کنید.


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید