تحقیقات حرفه ای نشان داده است که افراد مشهور و طرفداران به یک اندازه در روابط سلبریتی و طرفداران حیاتی هستند (ارتباط دادن). قبل از رسانه های اجتماعی، تعامل با هنرمند مورد علاقه شما غیرممکن بود. نزدیک ترین تعامل ممکن می تواند از خواندن مصاحبه اخیر روزنامه باشد.

با افزایش رسانه های اجتماعی، آنهایی که شهرت داشتند توانستند شخصیت خود را برای طرفداران به نمایش بگذارند. با این حال، این هیچ تفاوتی با تماشای روزنامه نداشت – به جز با رنگ‌ها و تعامل بیشتر. در قرن بیست و یکم، ستایش و حمایت طرفداران، افراد مشهور را به ارتفاعات جدیدی ارتقا داد، جایی که کسب و کار و ایجاد برند رایج شد (ارتباط دادن). با این وجود، این شکل در حال تکامل از کسب و کار به شدت ناقص است زیرا بازاریابی سلبریتی ها محدود است زیرا طرفداران فعلی آنها را هدف قرار می دهد.

پلتفرم‌های دیگری مانند Cameo، TrueFan و TRING تلاش کرده‌اند هم سود و هم ارتباط ایجاد کنند. هر یک از این خدمات به طرفداران امکان پرداخت و دریافت محتوا به درخواست خود را ارائه می دهد. روی کاغذ، این خدمات خوب به نظر می رسند، یک سلبریتی می تواند در تعامل با طرفداران و پر کردن شکاف بین آنها درآمد جانبی داشته باشد. دانشگاهیان، دانشمندان علوم اجتماعی و متخصصان جنبه تاریک تری را برای این خدمات بیان کرده اند.ارتباط دادن) و به جای حمایت از ارتباط نزدیک با هنرمندان، در عوض هنرمندان را به عروسک های دیجیتالی تبدیل کردند، که کاربر می تواند برای بازی با شخصیت افراد مشهور، بطن گویی دیجیتالی انجام دهد. این خدمات هنرمندان را طعمه خود می کند، درصد کاهش و استفاده از تصویر آنها برای فریب دادن طرفداران به تعامل فکری معنادار است. نتیجه یک پویایی قدرت ناسالم بین سلبریتی ها و طرفداران آنها است – که توسط پول به جای مشارکت در جامعه دیکته می شود. اینها تنها خدماتی هستند که از هنرمندان حمایت می کنند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند.

این تا زمانی است که nOFTEN پلتفرم NFT (توکن غیرقابل تعویض) طرفداران مشهور خود را منتشر کرد. NFT ها دارایی های فیزیکی هستند که به دارایی های دیجیتال تبدیل شده و به طور ایمن در یک بلاک چین ذخیره می شوند. بلاک چین تراکنش ها را خودکار می کند و تضمین می کند که دارایی های مالک در اختیار آنها بماند. بلاک چین ها هنوز به یک بازار برای تجارت نیاز دارند. بنابراین nOFTEN یک بازار عالی برای هنرمندان، افراد مشهور و طرفداران در سراسر جهان ایجاد کرد.

تجربه با nOFTEN ساده است، یک هنرمند می پیوندد، هویت خود را تأیید می کند و سپس یک پلت فرم شلوغ برای ایجاد و توزیع محتوا دریافت می کند. nOFTEN به هنرمندان آزادی خلق و بیان خود را به طرفداران می دهد. برای طرفداران، آنها می توانند خلاقیت های ابدی و پرشور از کسانی که دوستشان دارند داشته باشند. NFT های ارائه شده در این پلتفرم نه تنها محتوای درخواستی مانند موارد موجود در Cameo هستند. در عوض، گزینه هایی برای داشتن قطعات هنری یا یادگاری های معنادار وجود دارد. این پلتفرم مشوق‌های بیشتری از جمله حساب‌های تایید شده برای جلوگیری از فروشندگان غیراصیل، حق امتیاز و آزادی خلاقیت ارائه می‌دهد.

پلتفرم nOFTEN قصد دارد ارتباط بین جوامع و هنرمندان را در آینده بیشتر تقویت کند. نقشه راه آن‌ها ویژگی‌های آینده از جمله سهام‌داری برای توکن $NOF و DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) را برنامه‌ریزی می‌کند. با فعال کردن DAO برای nOFTEN، هم هنرمندان و هم طرفداران می‌توانند با هم همکاری کنند تا از $NOF، دارایی مالی متقابل استفاده کنند. انجمن nOFTEN با همکاری یکدیگر می تواند قوانین و قوانین پلتفرم را تغییر دهد.

با آن، واضح است که nOFTEN اولین پلتفرم بدون محدودیت را برای پشتیبانی از تعامل افراد مشهور و طرفداران ارائه می کند. این پلتفرم با ایجاد یک اکوسیستم بدون محدودیت جانشین رقبا می شود. محدودیت ها و مسائل شامل حوزه نفوذ محدود، پویایی قدرت ناسالم و کنترل اجتماعی است. پلتفرم nOFTEN همه این مشکلات را با ارائه مرکزی از هنرمندان همفکر و شرکای nOFTEN برای همکاری برطرف می کند. پویایی ناسالم قدرت با ترویج آزادی خلاق حذف می شود، نه کنترل خلاق. علاوه بر این، DAO آینده به هر دو طرف اجازه می دهد تا به طور هماهنگ از یکدیگر و جامعه بزرگتر حمایت کنند. ارتباط بین طرفداران و افراد مشهور به لطف بازار nOFTEN هرگز قوی‌تر نبوده است. از وب سایت nOFTEN دیدن کنید اینجا.

یک پلت فرم فوق العاده کمیاب و منحصر به فرد، آیا انقلاب nOFTEN را با سلبریتی مورد علاقه خود تجربه خواهید کرد؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر