ارتقاء اکانت های تریدینگ ویو اشتراک سالانه خود را در هر زمان و بدون پرداخت پول اضافی تغییر دهید . تمام روزهای باقی مانده از طرح فعلی شما به طور خودکار به روزهای ارزش معادل در ردیف جدید تبدیل می شود. شما چیزی را از دست نمی دهید، فقط از مقدار باقی مانده استفاده کنید تا به نسخه بهتر تغییر دهید. بنابراین، مدت زمان باقیمانده از اشتراک شما کاهش می یابد و تاریخ پرداخت بعدی شما تغییر می کند. از آن آگاه باشید.

به یاد داشته باشید، این کار یک آزمایش رایگان نیست. پس از ارتقاء، هیچ گزینه ای برای برگرداندن این عمل وجود نخواهد داشت. با این حال، می‌توانید یک طرح کاهش‌یافته برای دوره صورت‌حساب بعدی تنظیم کنید.

با این حال، اگر از طریق برنامه تلفن همراه اندروید مشترک شده اید، می توانید هر زمان که بخواهید اشتراک خود را کاهش دهید . تمام روزهای باقیمانده به طور خودکار با هزینه ای معادل به روزهای اضافی طرح جدید تبدیل می شود.

در اینجا مثالی است که چگونه ارتقاء اکانت های تریدینگ ویو در وب سایت انجام می شود. ابتدا به صفحه قیمت گذاری بروید (Annually) و بعد روی دکمه ارتقا در طرحی(پرو پلاس ، پرمیوم) که می‌خواهید به آن تغییر دهید کلیک کنید. نگران نباشید، بدون تایید شما هیچ اتفاقی نمی افتد.

پس از اطمینان برای تغییر اکانت ، بر روی گزینه ی Upgrade to کلیک کنید

خرید اکانت تریدینگ ویو با مناسب ترین قیمت در تریگر ویو