انقضای گزینه های 6.1 میلیارد دلاری بیت کوین برای شکستن احساسات نزولی کافی نبود

گاوها 90 درصد علاقه باز بیشتری داشتند که در 31 دسامبر منقضی می‌شدند، اما خرس‌ها توانستند مقیاس را در 47175 دلار متعادل کنند.

بیت کوین (بیت کوین) قیمت به مدت 26 روز بین 46000 تا 52000 دلار بوده است. علیرغم انقضای گزینه‌های 6.1 میلیارد دلاری بزرگ در پایان سال، ابزارهای صعودی و نزولی به طور مساوی بین 44000 تا 49000 دلار متعادل بودند.

بنابراین، جای تعجب نیست که قیمت 47175 دلار در ساعت 8 صبح UTC در 31 دسامبر تغییر کمی در ساختار قیمت ایجاد کرد. حتی افزایش 3 درصدی به 48500 دلار پس از این رویداد نتوانست خود را حفظ کند، و این نشان می دهد که خرس ها تمایلی به واگذاری دست برتر خود ندارند.

قیمت بیت کوین/دلار در کوین بیس. منبع: TradingView

گاو نر ممکن است این را تفسیر کرده باشد خروج 9925 بیت کوین از کوین بیس در 24 ساعت به عنوان یک محرک مثبت، با توجه به اینکه سکه های کمتری در صرافی ها برای تازه واردان موجود است. علاوه بر این، هفته اول سال در چهار سال گذشته مثبت بوده است و میانگین 18.5 درصد سود برای دارندگان بیت کوین داشته است.

برای حمایت بیشتر از تز گاوها، ایالات متحده شرکت فناوری را در فهرست فهرست قرار داد MicroStrategy 1914 بیت کوین دیگر اضافه کرد به ترازنامه خود در 30 دسامبر. از جنبه منفی، مقررات همچنان به بازارها فشار می آورد مبادلات کره جنوبی از کاربران می‌خواهد که آدرس کیف پول شخص ثالث خود را برای مطابقت با دستورالعمل‌های قانون سفر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تأیید کنند.

به هر حال بیت کوین سال 2021 درخشانی داشت

صرف نظر از نزولی کوتاه مدت پشت 16 درصد کاهش قیمت در دسامبر، بیت کوین همچنان به عملکرد بهتری ادامه می دهد هم سهام آمریکا و هم طلا برای سومین سال متوالی. با این حال، این عملکرد برای جلوگیری از بی‌ارزش شدن هر 48000 دلار و ابزار آپشن تماس بالاتر (خرید) کافی نبود زیرا قیمت انقضای 31 دسامبر کاهش یافت.

گزینه های بیت کوین سود باز را برای 31 دسامبر جمع می کنند. منبع: Coinglass.com

در نگاه اول، گزینه های تماس (خرید) 4.0 میلیارد دلاری بسیار بهتر از ابزارهای فروش (فروش) 2.1 میلیارد دلاری بود، اما نسبت تماس به خرید 1.9 فریبنده است زیرا کاهش 16 درصدی قیمت نسبت به بسته شدن 57000 دلاری نوامبر، بیشترین تأثیر را از بین برد. از شرط بندی های صعودی بنابراین، اگر بیت کوین زیر این قیمت معامله شود، هیچ ارزشی برای حق خرید بیت کوین (اختیار تماس) به قیمت 50000 دلار وجود ندارد.

ابزارهای گاو نر و خرس به طور مساوی برای انقضای گزینه های بیت کوین در 31 دسامبر، که بسیار کمتر از حد انتظار بود و به 660 میلیون دلار رسید، راهپیمایی کردند. با این حال، خرس‌ها نتوانستند کنترل خود را به دست بگیرند، زیرا 85 درصد از شرط‌بندی‌های آنها روی 47000 دلار یا کمتر قرار گرفته است. چنین داده هایی تا حدی توضیح می دهد که چرا انقضای 31 دسامبر با تلاش گاوها برای به دست آوردن مجدد حرکت دنبال شد.

آیا هفته اول سال 2022 بالاخره می تواند احساسات اندکی منفی را که از زمان سقوط 3 دسامبر حاکم شده است، برگرداند؟ متأسفانه، با توجه به بازارهای آپشن بیت کوین، هیچ نشانه ای مبنی بر تغییر جزر و مد وجود ندارد.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس