ایراد نمودار رنکو Renko در تریدینگ ویو TradingView ، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، ما در اینجا ، توضیحاتی در این باره به شما خواهیم داد .

آجر رنکو چگونه محاسبه می شود؟

در بارهای تاریخی:

TradingView و تأمین کنندگان داده ها نمی توانند داده های تاریخی کامل مورد نیاز برای محاسبه آجر Renko را با حداکثر دقت در دسترس قرار دهند ، بنابراین ، مصالحه باید انجام شود ، همانطور که در سایر سیستم عامل های تجاری رایج است. محاسبات آجر Renko ما در میله های تاریخی از این قوانین پیروی می کند:

الف) بازه زمانی نمودار بهترین سطح جزئیات مورد استفاده برای محاسبه آجر Renko را تعیین می کند. به عنوان مثال ، اگر نمودار Renko شما از یک بازه زمانی 30 دقیقه ای استفاده می کند ، آجرهای Renko از بسته یا OHLC میله های 30 دقیقه ای برای محاسبه اندازه جعبه استفاده می کنند. هرچه بازه زمانی کوچکتر باشد ، محاسبات دقیق تر خواهد بود.

در اینجا نمونه هایی از دو نمودار Renko با پارامترهای Renko یکسان (سنتی ، 3) ، اما با استفاده از بازه های زمانی مختلف: 1 دقیقه و 1 روز وجود دارد. همانطور که مشاهده می کنید ، نمودار 1 دقیقه ای آجرهای دقیق تری را نسبت به نمودار 1 روزه نشان می دهد:

ایراد نمودار رنکو Renko در تریدینگ ویو TradingView

ب) هرچه بازه زمانی مورد استفاده در نمودارها کمتر باشد ، اطلاعات تاریخی کمتری در دسترس است. به منظور ارائه عمق بیشتر برای نمودارهای تاریخی Renko ، هنگامی که هیچ اطلاعات تاریخی دیگری در بازه زمانی نمودار فعلی در دسترس نیست ، اطلاعات زمانی بیشتری برای محاسبه آجرهای Renko تا رسیدن به حداکثر تعداد آجرهای مجاز در نمودار به کار می رود.

انتخاب بازه های زمانی بالاتر به شرح زیر است:

بازه زمانی در نمودار Renkoبالاترین بازه زمانی مورد استفاده برای تاریخ عمیق
<160
<60240
<2401D

مرز بین بازه های زمانی بالاتر و پایین استفاده شده در محاسبه ثابت نیست. با گذشت زمان به آینده منتقل می شود ، که ممکن است منجر به محاسبه مجدد آجر شود.

ج) فتیله های Renko نشان دهنده حرکت قیمت ، فراتر از سطوح آجر Renko است. به طور خاص ، هنگامی که حرکت به اندازه کافی بزرگ نیست که بتوان یک آجر جدید ایجاد کرد. به یاد بیاورید که در محاسبات Renko فقط بستن نوارهای زمانی نمودار استفاده می شود ، بنابراین حرکت قیمت در طول آن نوار کنار گذاشته می شود. فتیله ها اطلاعات دور ریخته شده را نشان می دهند.

در میله های زمان واقعی:

در طول میله های بیدرنگ ، نوارهای نمایشی با استفاده از اطلاعات قیمت ساخته می شوند. نوارهای پروجکشن تنها زمانی می توانند آجرهای Renko بسته شوند که نوار در بازه زمانی نمودار بسته شود. بنابراین ، آنها می توانند دوباره محاسبه کنند تا این اتفاق بیفتد.

آزمایش مجدد در نمودارهای Renko:

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت آجرهای رنکو ، به دلیل ماهیت طبیعی ، مصنوعی هستند ، اما همانطور که میله های معمولی قیمت های بازار را در هر لحظه دقیق از زمان نشان نمی دهند. در حالی که آجرهای Renko ممکن است تفسیر مفیدی از فعالیت قیمت در معاملات اختیاری ارائه دهند ، استفاده از آنها برای آزمایش مجدد ، جایی که سفارشات باید قیمت واقعی بازار را در یک زمان خاص منعکس کند ، توصیه نمی شود. سفارشات آزمایش مجدد که با قیمت نمودار Renko پر می شوند ، ناگزیر نادرست خواهند بود. 


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید