بازار خرس: 6 راه برای کسب درآمد حتی زمانی که بازار قرمز است

  • بازارهای نزولی می تواند برای سرمایه گذاران مأیوس کننده باشد.
  • با این حال، چندین راه برای کسب درآمد بیشتر در بازار نزولی وجود دارد.
  • بازار نزولی می تواند چندین فرصت طلایی را برای معامله گران ایجاد کند.

بازار همچنان قرمز است و سرمایه گذاران در فکر اقدامات آتی هستند. در اینجا چند روش وجود دارد که می توان برای ماندن در بازار نزولی استفاده کرد.

از برنامه دور نشوید:

اغلب سرمایه گذاران پس از کاهش قیمت سکه ها قصد خرید سکه را دارند، اما در بازار نزولی وحشت زده می شوند و به برنامه های اولیه خود پایبند نیستند. معامله گران به جای تزلزل در هنگام افت بازار، باید سعی کنند برنامه های اولیه خود را دنبال کنند.

مراقب پروژه های تقلبی باشید:

در بازار نزولی، سکه‌های ناشناخته‌ای که موفقیت لحظه‌ای را نشان می‌دهند، معمولاً مانند قارچ پس از باران جوانه می‌زنند. اما هنگام سرمایه گذاری، همیشه به دنبال یک تیم و شرکای قوی، حامیان ارزش افزوده، نقدینگی قوی و فهرست های صرافی برتر باشید.

بدانید که هر سکه ای سقوط نمی کند:

سرمایه گذاران ممکن است پس از سقوط سکه در مدت زمان کوتاهی، در وضعیت بدی با سکه قرار بگیرند. و حتی اگر بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار نزولی سقوط کنند، این نیز درست است که ارزش همه سکه‌ها به شدت کاهش نمی‌یابد. معامله گران باید مراقب این سکه های با عملکرد بهتر باشند.

سکه های پرارزش را با تخفیف دریافت کنید:

ابر تاریکی که بازار نزولی است، پوشش نقره‌ای دارد – این واقعیت که بسیاری از سکه‌های با ارزش کاهش می‌یابند. این زمان عالی برای خرید سکه هایی است که قبلاً دست نیافتنی به نظر می رسید. یک مثال خوب برای این موضوع زمانی است که بیت کوین در سال 2018 ارزش خود را از 20000 دلار به 3000 دلار کاهش داد.

کسب درآمد بیشتر از Idle Assets:

یکی دیگر از راه‌های افزایش تعادل در حالی که انتظار می‌رود بازار دوباره رشد کند، کشاورزی محصول است. با استفاده از CeFi یا پلتفرم های دیفای برای تولید بازدهی دارایی ها، سرمایه گذاران می توانند درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

کوتاه کردن را به خاطر بسپارید:

فرصت های متعددی برای فروش کوتاه در بازار نزولی وجود دارد. معامله گران باید بهترین استفاده را از چنین گزینه هایی در بازار رو به زوال داشته باشند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر