یکی از مورد انتظارترین پروژه های بازی Play-to-Earn به نام Puppy Planet در ABEYCHAIN ​​منتشر شده است. کاربرانی که قبلاً برای بازی ثبت‌نام کرده‌اند، اکنون می‌توانند توکن‌های PUP را خریداری کنند تا بتوانند با دنیای Puppy Planet تعامل داشته باشند.

Puppy Planet با الهام از Axie Infinity، بازی‌های بلاک چین را با کلکسیون‌های NFT ادغام می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد حیوانات خانگی NFT را بخرند و بفروشند و از استخراج توکن بومی (PUP) برای کسب دارایی‌های دیجیتال در حین بازی استفاده کنند.

ABEYCHAIN برنده راه حل سال بلاک چین در جوایز اروپایی AIBC 2021 که در ماه نوامبر در مالت برگزار شد. این پلتفرم برنده جایزه همچنین دارای یکی از سریع‌ترین بلاک چین‌های در حال رشد در جهان است که از اوایل پاییز هر هفته بیش از 20000 آدرس فعال اضافه می‌کند.

ABEYCHAIN ​​یکی از سریع‌ترین بلاک چین‌های در حال رشد در جهان است. آدرس هایی که بلاک چین اضافه می کند نشان می دهد که جامعه ABEY چقدر فعال است. فیلیپ ساوربورن، یکی از بنیانگذاران و مدیر بنیاد ABEY، گفت: ما معتقدیم که جامعه ABEYCHAIN ​​را به مقصدی ایده آل برای توسعه دهندگان بازی تبدیل می کند، و افزود: “ما هیجان زده هستیم که از Puppy Planet به عنوان اولین بازی از بسیاری از بازی های ارائه شده در این برنده جایزه استقبال می کنیم. راه حل بلاک چین.”

وقتی Puppy Planet تصمیم گرفت اولین بازی برای کسب درآمد در ABEYCHAIN ​​باشد، اولین ورود ABEYCHAIN ​​به Metaverse در حال رشد بود.

Puppy Planet اولین بازی از بین بسیاری از بازی‌هایی است که در نهایت در بلاک چین ABEYCHAIN ​​ارائه می‌شود ، سایر بازی‌ها نیز در راهند .

با راه‌اندازی کامل بازی Puppy Planet، بازیکنان می‌توانند توکن‌های PUP بومی و NFT‌های کلکسیونی را بخرند، بفروشند و معامله کنند و همچنین در مدیریت بازی شرکت کنند. در آینده نزدیک، Puppy Planet همچنین دارای املاک و مستغلات مجازی خواهد بود که به بازیکنان امکان می دهد فضاهای مجازی خود را خریداری کنند.

استقرار کامل بازی Puppy Planet قابل توجه است، همچنین این واقعیت که توکن PUP بومی آن در XSwap فهرست شده است، یک DEX که در بالای ABEYCHAIN ​​ساخته شده است، قابل توجه است . بازیکنان اکنون می توانند PUP را در پلتفرم XSwap بخرند و بفروشند . آنها همچنین می توانند آن را با استیبل کوین USDT و سایر ارزهای رایج پشتیبانی شده مبادله کنند.

از زمان انتشار بازی، توکن PUP در حدود 1.25 دلار معامله می شد که برای بازیکنان اولیه نزدیک به 1200 درصد افزایش داشت.

این پروژه با موفقیت با دو پیش فروش توکن PUP، پتانسیل زیادی را نشان داد. و دو پیش فروش “جعبه کور” که هر بار به سرعت فروخته می شود، حتی قبل از عرضه کامل بازی خود.

اولین پیش فروش با 7.5 میلیون توکن PUP در عرض 7 ساعت فروخته شد. دومین پیش فروش با 1.2 میلیون توکن PUP در سه دقیقه فروخته شد. اولین فروش جعبه کور در عرض پانزده دقیقه به فروش رفت، در حالی که فروش دوم جعبه کور در ده دقیقه به فروش رسید. واضح است که تقاضا برای این پروژه واقعا زیاد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع