بانک روسی Sber ردیابی ETF بلاک چین Coinbase، Galaxy Digital را راه اندازی کرد

این ETF که «Sber — Blockchain Economy» نام دارد، تحت عنوان SBBE معامله می‌کند و شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند.

Sber، شرکت تحت حمایت دولت روسیه و بزرگترین بانک در این کشور، در حال راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در مبادلات بلاک چین (ETF) برای ردیابی عملکرد شرکت‌های ارز دیجیتال بزرگ مانند Coinbase و Galaxy Digital است.

Sber Asset Management رسما اعلام کرد این خبر در روز پنجشنبه، بیان کرد که ETF جدید با شرکت های مختلف صنعت بلاک چین و کریپتو، از جمله ارائه دهندگان سخت افزار و نرم افزار برای استخراج و صدور دارایی های ارز دیجیتال مرتبط است.

این صندوق که «Sber — Blockchain Economy» نامیده می شود، قرار است تحت عنوان SBBE معامله شود و شاخص همنام توسعه یافته توسط شرکت تابعه سرمایه گذاری Sber SberCIB را ردیابی کند.

پورتفولیوی SBBE شامل برخی از بزرگترین شرکت های ارز دیجیتال جهان از جمله بزرگترین صرافی ایالات متحده Coinbase، شرکت سرمایه گذاری مایک نووگراتز Galaxy Digital و ارائه دهنده نرم افزار بلاک چین Digindex خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، ETF بلاک چین Sber «اولین ETF در روسیه خواهد بود که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد در بازار بلاک چین بدون مشکلات مرتبط با توسعه مستقیم، خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند».

این داستان در حال توسعه است و به روز خواهد شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس