• حجم معاملات روزانه بایننس کوین (BNB) تا 11 جولای 58.2 درصد کاهش یافته است.
  • حجم معاملات روزانه برای ETH و SOL 13.7% و 18.1% کاهش یافته است.
  • به نظر می رسد قیمت BNB انعطاف پذیرترین در این بازار نزولی است.

طبق گزارش منتشر شده از CoinMarketCap Alexandria، بایننس کوین (BNB) حجم معاملات روزانه تا 11 جولای 58.2 درصد کاهش داشته است. در همین حال، حجم معاملات روزانه برای رقبای خود، سولانا (SOL) و اتریوم (ETH) تنها به ترتیب 18.1% و 13.7% افت را تجربه کردند.

این گزارش همچنین نشان داد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه در BNB Chain و Ethereum به ترتیب 68.8 درصد و 27.2 درصد کاهش یافته است، در حالی که تعداد آدرس‌های فعال روزانه در Solana 20.4 درصد افزایش یافته است.

در کنار کاهش حجم تراکنش ها، کل کارمزدهای تولید شده توسط هر یک از شبکه های بلاک چین در روز از صخره سقوط کرده است. این امر به طور بالقوه درآمد ماینرها و اعتباردهندگان را کاهش داده است، اما هزینه ها را برای کاربر نهایی نیز کاهش داده است. هر سه پلتفرم بین نوامبر تا ژوئیه بین 88.8 تا 91.9 درصد در هزینه شبکه روزانه خود کاهش یافتند.

با نگاهی به تغییر در ارزش توکن بومی هر پلتفرم، BNB پس از سقوط از اوج خود از 653.32 دلار به 255.03 دلار همانطور که در زمان نگارش مشاهده شد – تقریباً 61٪ کاهش، برنده است. این تا حد زیادی منعکس کننده عملکرد آن در طول بازار نزولی 2018 است، جایی که BNB تقریباً از تمام 100 دارایی برتر دیگر بهتر عمل کرد تا قدرت خود را در میان روند نزولی نشان دهد.

ETH در همان دوره بیش از 70 درصد کاهش یافت تا قیمت آن در زمان نگارش به 1427.60 دلار کاهش یابد. افت قیمت منفی SOL از هر دو ETH و BNB به دنبال کاهش 80+ درصدی قیمت در مدت مشابه فراتر رفت. این ممکن است حداقل تا حدی به دلیل قطعی های متعدد شبکه در ماه های اخیر باشد.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر