با افزایش قیمت بیت کوین به 43.5 هزار دلار، نرخ تامین مالی بیت کوین منفی می ماند

با رسیدن قیمت بیت کوین به بالاترین حد شش روزه، گزارش تورم آتی ایالات متحده برخی نوسانات آشنا را ارائه می دهد.

بیت کوین (بیت کوین) در 12 ژانویه تقریباً 1000 دلار افزایش یافت زیرا علائم دلگرم کننده از مبادلات ظاهر شد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView قیمت بیت کوین/دلار آمریکا در روز چهارشنبه به 43468 دلار رسید که بالاترین رقم از 6 ژانویه بود.

معامله گران گفتند که این جفت به دلیل ادامه حرکت های بی ثبات بود، و بیشتر و بیشتر تمایل داشتند که به جای نزول مجدد، حرکت بالاتری داشته باشند.

این احتمالاً به شکل یک “فشار کوتاه” در برابر کوتاه‌کننده‌های دیررس می‌آید استدلال کردو به نظر می رسد که افزایش ناگهانی فتیله روز چهارشنبه از این نظریه حمایت می کند.

نرخ های تامین مالی در پلتفرم های مشتقات ماند خنثی یا منفی در طول نوسانات، بیشتر نشان می دهد که بازار بیش از حد روی ضررهای جدید شرط بندی کرده است.

نمودار نرخ های تامین مالی بیت کوین منبع: Coinglass

در واکنش، اسکات ملکر، معامله گر و تحلیلگر محبوب، معروف به “گرگ همه خیابان ها”، اهداف قیمت نقدی خود را برای واگذاری مجدد از بیت کوین تکرار کرد. او به دنبال کنندگان توییتر گفت که بازپس گیری سطوح بالاتر از 50000 دلار، محوری برای ورود به بازار خواهد بود.

در همین حال، در به‌روزرسانی سه‌شنبه یوتیوب خود، میشائل ون د پوپ، مشارکت‌کننده کوین‌تلگراف پرچم گذاری شده است 43000 دلار به عنوان سکوی پرشی بالقوه برای سفر به 46000 دلار، به لطف عدم مقاومت در این بین.

من هنوز سفارش خرید 38000 دلاری دارم. آنها ضربه نخواهند خورد، اما من به شدت از اینجا خرید کرده ام.

در همین حال، داده های آتی شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) در روز چهارشنبه، که قرار است در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی برگزار شود، می تواند سوخت تازه برای آتش فراهم کنید آیا تورم باید خارج از انتظار باشد.

اتر در میان بروشورهای اصلی آلتکوین

پس از روز سه‌شنبه، آلت‌کوین‌ها از قدرت جدید بیت‌کوین استفاده کردند.

مربوط: خروجی صرافی بیت کوین بیشترین افزایش روزانه را از سپتامبر 2021 داشته است

10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار 4 درصد در روز افزایش یافتند که توسط پولکادوت رهبری می شود.نقطه)، کره زمین (لونا) و اتر (ETH).

دومی در زمان نگارش این مقاله بیش از 5 درصد افزایش داشت و به شدت از حمایت 3000 دلاری فاصله می گرفت.

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

پیش از این، هشدارهایی برای آلتکوین‌ها در سراسر جهان ارائه شده بود، اما هنوز توکن‌هایی وجود نداشتند تجربه “درد واقعی” در طول کاهش فعلی

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس