با قول MicroStrategy برای محافظت از بیت کوین در برابر سقوط 21 هزار دلار، قیمت BTC قبل از فدرال رزرو 4 درصد افزایش یافت.

نگرانی‌های مربوط به تسلیم شدن، MicroStrategy بینش‌های مهم را در مورد اقداماتی که در صورت کاهش قدرت قیمت بیت‌کوین انجام می‌دهد، ارائه می‌دهد.

بیت کوین (بیت کوین) در 4 مه شاهد اقدام کلاسیک قیمت “متوقف” بودیم و ساعاتی قبل از نشانه های جدید فدرال رزرو باقی مانده بود.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

گاو نر به تاریخ امید بسته است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView پس از BTC/USD که بعد از رسیدن به 37600 دلار عصر سه شنبه بین حمایت و مقاومت جهش یافت.

پس از بازگشت، جفت 39000 دلار در زمان نگارش این مقاله کاهش یافت، که با کاهش 4.1 درصدی به معامله‌گران با بازه زمانی پایین تسکین داد.

با این حال، به طور گسترده تر، بیت کوین محدود به محدوده باقی ماند و به محرک های کلان پایبند بود، زیرا بازارها آماده شدند. نوسانات ناشی از فدرال رزرو.

نشست دو روزه کمیته بازارهای باز فدرال (FOMC) و کنفرانس مطبوعاتی قرار بود در ساعت 2 بعد از ظهر چهارشنبه به وقت شرقی آغاز شود.

با اندکی آرامش برای گاو نر، برخی به مقایسه های تاریخی روی آوردند. شروع چرخه قبلی افزایش نرخ بهره مهم فدرال رزرو در سال 2015 نقطه عطفی برای تقویت قیمت بیت کوین بود که در دسامبر 2017 به اوج رسید.

در همین حال، معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital، “BTC اکنون در حال آزمایش مقاومت چند هفته ای است.” نتیجه گیری در مورد نمودار روزانه پس از صعود بالای 39000 دلار.

این را بشکنید و روند نزولی چند هفته‌ای به پایان رسیده است و BTC دلار صعودی خواهد داشت.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: Rekt Capital/ توییتر

MicroStrategy برنامه‌ریزی می‌کند که بیت کوین هرگز به 21000 دلار نرسد

در جاهای دیگر، در میان درخواست‌های فزاینده برای رویدادی به سبک «کاپیتولاسیون» برای قرار دادن پایین‌ترین سطح کلان در BTC/USD، برنامه‌های احتمالی نیز به‌طور آشکاری پرطرفدارتر می‌شدند.

مربوط: پیش‌بینی می‌گوید: «به احتمال زیاد» قیمت بیت‌کوین قبل از اینکه بیت‌کوین به ۳۰ هزار دلار برسد، به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

MicroStrategy، شرکتی که بزرگترین بیت کوین جهان را دارد خزانه شرکت، تا آنجا پیش رفت که گفت که در چنین سناریویی خرید بیت کوین خود را افزایش می دهد.

صحبت کردن در مورد آن تماس درآمد Q1Phong Le، رئیس و مدیر ارشد مالی شرکت، همچنین شرایطی را فاش کرد که تحت آن مارجین فراخوان وام وثیقه بیت کوین دریافت می کند.

«تا جایی که بیت کوین باید سقوط کند، ما وام را با 25 درصد LTV گرفتیم، مارجین کال 50 درصد LTV رخ می دهد. بنابراین اساساً بیت کوین باید به نصف یا حدود 21000 دلار کاهش یابد تا مارجین فراخوانی داشته باشیم.

گفته می‌شود، قبل از اینکه به 50% برسد، ما می‌توانیم بیت کوین بیشتری را به بسته وثیقه‌ای کمک کنیم، بنابراین هرگز به آنجا نمی‌رسد، بنابراین ما هرگز در وضعیت تماس ماه مارس قرار نخواهیم گرفت.

بنابراین به نظر می‌رسد که MicroStrategy بیان می‌کند که در طول یک تسلیم بزرگ، فعالانه از بازارهای بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. به عنوان Cointelegraph گزارش شده استپیش بینی قیمت بیت کوین در حال حاضر بین 25000 تا 30000 دلار به عنوان بدترین سناریو مورد نیاز است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس