در مقایسه با سایر کوین‌های میم و درپوش‌های بزرگ در فضای ارز دیجیتال، عملکرد دوج کوین حداقل بگوییم کاملاً بی‌درخش بوده است. حتی زمانی که بیت کوین به سمت بالاترین سطح قبلی خود حرکت می کند، قیمت Dogecoin کاهش یافته است. کمی این ممکن است به زودی تغییر کند، زیرا یکی از تحلیلگران شاهد یک معکوس در راه است.

قیمت Dogecoin وارد منطقه خرید شده است

از زمانی که به زیر سطح 0.09 دلار بازگشته است گاوهای نر دوج کوین برای حفظ کنترل قیمت تلاش کرده اند. با افزایش فشار نزولی و فروش، بهترین سناریو این بود که میم کوین بار دیگر وارد منطقه انباشتی شود که می تواند به ارائه پشتیبانی کمک کند.

به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال که توسط کریپتوCheck در TradingView استفاده می‌کند، قیمت DOGE ممکن است بالاخره وارد این منطقه خرید شده باشد. تحلیلگر تجزیه و تحلیل می کند را قیمت DOGE در بازه های زمانی مختلف مانند چهار ساعت و فریم هفتگی، روایتی نسبتا صعودی برای سکه ارائه می دهد.

در بازه زمانی 4 ساعته، زمانی که بهبودی بازار ارزهای دیجیتال را تکان داد، میم کوین قدرت زیادی نشان داد. سپس با حرکت به بازه زمانی هفتگی، تحلیلگر اشاره می‌کند که Dogecoin در حال حاضر سیگنال خرید را برای سرمایه‌گذاران روشن می‌کند تا دوباره وارد شوند. این سیگنال خرید بین سطوح 0.078 دلار و 0.084 دلار است.

اکنون، سطوح مشخص شده برای خرید در اینجا با تجزیه و تحلیل از منطبق است Skew تحلیلگر ارزهای دیجیتال توضیح داد که ریسک پاداش بالای 0.087 دلار بالاتر است برای سرمایه گذارانی که به دنبال جذب دارایی هستند. این سطوح می توانند بهترین فرصت خرید را قبل از بازی بعدی ارائه دهند.

DOGE price is shaky at $0.084 | Source: DOGEUSD On Tradingview.com

قیمت DOGE می تواند 800٪ پرواز کند

تحلیلگر کریپتوCheck همچنین پتانسیل های مثبت زیادی را برای آن پیش بینی می کند قیمت دوج کوین. آنها اشاره می کنند که DOGE از یک شوخی به یک ارز دیجیتال برجسته تبدیل شده است و این به لطف جامعه ای است که به حمایت از رشد و توسعه آن ادامه داده است.

با توجه به موقعیت نمودار، پتانسیل صعودی زیادی برای میم کوین در آینده در سال 2024 وجود دارد. برخی از پیشرفت‌هایی که می‌توانند این افزایش قیمت را تحریک کنند شامل این واقعیت است که ایلان ماسک X در حال آماده شدن برای راه اندازی یک پلت فرم پرداخت همتا به همتا است امسال. مثل همیشه، انتظارات این است که Dogecoin بتواند نقش بزرگی در این امر ایفا کند.

با این حال، در حالی که تحلیلگر پتانسیل زیادی را در آینده آلتکوین می بیند، آنها این را توضیح می دهند DOGE در کوتاه مدت هنوز کاملاً نزولی است. کریپتوCheck توضیح می‌دهد: «قیمت باید قبل از افزایش قیمت، پشتیبانی ایجاد کند، و روند نزولی به این معنی است که پشتیبانی در سطوح فعلی پیدا نشده است».

تصویر برجسته از CoinMarketCap، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر