با گسترش اکوسیستم شبکه Oasis، ROSE در یک هفته 54 درصد افزایش می یابد

قیمت ROSE به لطف یک صندوق اکوسیستم 160 میلیون دلاری که به تسهیل راه اندازی اولین پروژه های DeFi و NFT در شبکه Oasis کمک کرد، در حال افزایش است.

هزینه های بالای تراکنش سال ها خاری در چشم پروتکل های برتر بلاک چین بوده است زیرا هر دو بیت کوین (بیت کوین) و اتریوم (ETH) میانگین هزینه انجام انتقال توکن در زمان ازدحام شبکه و تقاضای بالا به شدت افزایش یافته است.

پروتکل یک لایه یک (L1) که در ماه های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و به دنبال ارائه راه حلی کم هزینه برای هزینه های بالا است، شبکه Oasis (ROSE)، یک بلاک چین L1 متمرکز بر حریم خصوصی است که با استفاده از Cosmos SDK و طراحی شده است. امور مالی باز و اقتصاد داده مسئولانه

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که از زمان رسیدن به پایین ترین سطح 0.169 دلار در 28 اکتبر، قیمت رز 176.5 درصد افزایش یافت و به رکورد جدید 0.466 دلار در 21 نوامبر رسید و پس از 70 درصد افزایش از 20 دسامبر، بار دیگر در حال حرکت است.

نمودار 4 ساعته ROSE/USDT. منبع: TradingView

سه دلیل برای شتاب ساختمان و قیمت ROSE عبارتند از راه اندازی صندوق اکوسیستم Oasis به ارزش 160 میلیون دلار، معرفی اولین پروژه توکن غیرقابل تعویض (NFT) در شبکه و یک جامعه و اکوسیستم به سرعت در حال رشد از برنامه های کاربردی غیرمتمرکز.

صندوق توسعه اکوسیستم Oasis

مهم‌ترین پیشرفت ROSE که به افزایش قیمت آن کمک کرد، اعلامیه 17 نوامبر بود که یک 160 میلیون دلار صندوق اکوسیستم Oasis طراحی شده برای کمک به بنیانگذاران و پروژه ها در ساخت شبکه Oasis و اکوسیستم.

صندوق توسعه توسط مجموعه‌ای از شرکا و سرمایه‌گذاران از جمله Draper Dragon، Hashed، FBG و Pantera Capital پشتیبانی می‌شود و هدف آن کمک به گسترش اکوسیستم در بخش‌های مختلف مانند مالی غیرمتمرکز (DeFi)، NFTs، Metaverse، توکن‌سازی داده‌ها، داده های DAO، حاکمیت داده و برنامه های کاربردی حفظ حریم خصوصی.

یکی از عوامل اصلی جذب پروژه‌ها به Oasis، ویژگی‌های داخلی داخلی آن است که برای پشتیبانی از قراردادهای هوشمند محرمانه طراحی شده‌اند. توانایی آن در پردازش تراکنش‌ها با 99 درصد کمتر از هزینه اتریوم، انگیزه بیشتری برای جذب برنامه‌های امیدوارکننده می‌افزاید.

حریم خصوصی در تنظیمات DeFi بسیار مهم است. پروژه هایی که آن را ترویج می کنند می توانند به تسهیل مهاجرت سهامداران از تامین مالی متمرکز به جایگزین های غیرمتمرکز کمک کنند.

NFT ها به Oasis می آیند

دلیل دوم برای استحکام ساختمان ROSE، انتشار Oasis AI Rose NFTs، اولین پروژه NFT در شبکه است.

برای تعامل بیشتر با جامعه و نمایش قابلیت‌های NFT شبکه، 999 گل رز تولید شده توسط هوش مصنوعی ضرب شد و در اختیار کاربران قرار گرفت.

علاوه بر راه اندازی اولین پروژه NFT به طور خاص برای Oasis، این شبکه نیز اخیراً انجام شد امضاء شده یک مشارکت با NFTb، که خود را به عنوان یک پلتفرم NFT و DeFi چند زنجیره ای به بازار عرضه می کند. NFTb در حال حاضر یک بازار NFT انتخاب شده را ارائه می دهد که به طور خاص برای هنرمندان دیجیتال، گیمرها و علاقه مندان به موسیقی طراحی شده است، و همچنین اولین در نوع خود یک NFT دوگانه و راه اندازی توکن طراحی شده برای کمک به سازندگان در راه اندازی پروژه های خود.

مربوط: متاورس تکامل لجام گسیخته ای را برای NFT ها به ارمغان خواهد آورد

یک اکوسیستم در حال گسترش

سومین عاملی که به افزایش قیمت ROSE کمک می کند، اکوسیستم در حال گسترش برنامه های کاربردی غیرمتمرکز و جامعه رو به رشد کاربران فعال است.

در 16 دسامبر فاش شد که YuzuSwap، اولین صرافی غیرمتمرکز ساخته شده در Oasis، 2 میلیون دلار بودجه برای توسعه جمع آوری کرده است تا به “سنگ بنای اکوسیستم Oasis DeFi” تبدیل شود.

این شبکه همچنین به تازگی اولین سکوی راه اندازی پروژه های عمومی خود را با انتشار LaunchGarden دریافت کرده است، پلتفرمی که به پروژه های ساخته شده بر روی Oasis دسترسی به جامعه در حال گسترش خود را به عنوان راهی برای جذب پذیرندگان اولیه می دهد.

LaunchGarder همچنین به کاربران این امکان را می دهد که ROSE خود را به اشتراک بگذارند یا در ایردراپ ها شرکت کنند تا به پروژه هایی که روی پلتفرم راه اندازی می شوند دسترسی داشته باشند.

Oasis همچنین از راه‌اندازی Mainnet در 22 نوامبر Emerald، یک راه‌حل ParaTime سازگار با ماشین مجازی اتریوم که پل زدن توکن‌ها بین اتریوم و شبکه Oasis را امکان‌پذیر می‌کند، بهره‌مند شده است.

در نتیجه رشد برنامه‌های کاربردی در Oasis، جامعه حامیان شبکه اکنون از 100000 کاربر فراتر رفته است و با ادامه راه‌اندازی پروژه‌های جدید، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت مشاهده نمی‌شود.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro در 29 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت، چشم انداز صعودی را برای ROSE شناسایی کرد.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت رز. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای ROSE در 29 نوامبر به منطقه سبز صعود کرد و حدود یک هفته قبل از اجرای 100% قیمت توکن در سه هفته آینده به بالاترین سطح 76 رسید.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس