برمودا با وجود رکود بازار، جاه طلبی هاب کریپتو را تایید می کند

وزیر اقتصاد و کار برمودا، جیسون هیوارد، گفت: «ما از کاهش ارزش اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال آگاه هستیم و مطمئن هستیم که این امر توانایی جزیره را برای تبدیل شدن به یک مرکز کریپتو تهدید نمی‌کند.

دولت برمودا با وجود رکود گسترده بازار در سال 2022، به برنامه های بلندپروازانه خود برای تبدیل شدن به هاب ارزهای دیجیتال ادامه می دهد.

به گفته وزیر اقتصاد و کار برمودا، جیسون هیوارد، قلمرو جزیره‌ای کوچک که به‌خاطر سواحل ماسه‌ای صورتی بکر و سیاست‌های مالیاتی جذاب معروف است، از سال 2017 به طور فعال بخش کریپتو خود را گسترش داده است.

او در تاریخ 3 ژوئن خاطرنشان کرد که دولت نسبت به سقوط اخیر ناشی از این حادثه ناامید است فروپاشی اکوسیستم ترا در ماه می، زیرا بازار از سال 2017 طوفان های زیادی را پشت سر گذاشته است.

صحبت با وال استریت ژورنال (WSJ)، هیوارد خاطر نشان به تجربه اقتصاد و تنظیم کننده های محلی در برخورد با تجارت خارجی به عنوان یک عامل مهم که به برمودا کمک می کند تا به هاب ارز دیجیتال تبدیل شود. او همچنین با خوش‌بینانه اظهار داشت که این سقوط مانع از پیشبرد برنامه‌های آن نخواهد شد:

ما از کاهش ارزش اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال آگاه هستیم و مطمئن هستیم که این امر توانایی جزیره را برای تبدیل شدن به یک هاب کریپتو تهدید نمی کند.

وی افزود: «این رکود صنعت احتمالاً هدف ما را پیش خواهد برد و تأثیر مثبتی بر رشد بلندمدت و نقش ما در این بخش خواهد داشت».

کرگ سوان، مدیر اجرایی BMA، خاطرنشان کرد: تاکنون اداره پول برمودا (BMA) در مجموع 14 مجوز برای فعالیت در خارج از قلمرو جزیره بریتانیا به شرکت های ارز دیجیتال اعطا کرده است که چهار مورد از آنها در سال 2022 تایید شده است.

لیست کل شامل شرکت هایی مانند شرکت تجاری چند طبقه دارایی کلاس T، ارز دیجیتال صرافی Bittrex Global، صادرکنندگان USD Coin (USDC) Circle Internet Financial Ltd. و ارائه دهندگان حساب بهره کریپتو BlockFi که در ژانویه اوایل سال جاری مجوز دریافت کردند.

سوان خاطرنشان کرد، با این حال، BMA به دنبال پذیرش کسی نیست که بخواهد در برمودا فروشگاه راه اندازی کند و به عنوان بخشی از جاه طلبی هاب کریپتو خود به کیفیت به جای کمیت نگاه می کند.

او گفت: “بنابراین بدیهی است که افرادی که ما در برمودا می خواهیم باید مناسب و مناسب باشند زیرا اساساً ما به دنبال حفظ نام کیفی حوزه قضایی هستیم.”

مربوط: قیمت بیت کوین برای اولین شمع هفتگی سبز خود از ماه مارس باید بالای 29450 دلار بسته شود

هیوارد اظهار داشت که فرآیند صدور مجوز برمودا به سه مرحله تقسیم می شود: مجوز آزمایش، مجوز اصلاح شده و در نهایت مجوز بهره برداری کاملاً تأیید شده. مرحله آزمایش معمولاً بین 3 تا 12 ماه طول می کشد، اما در مورد اینکه چقدر طول می کشد تا مجوز کامل توسط BMA دریافت شود، توضیحی ارائه نشده است.

دیوید شوارتز، رئیس انجمن تجارت بین‌المللی و مالی (FATF) در اظهار نظر در مورد چشم‌انداز نظارتی در برمودا، به WSJ گفت که دولت برمودا از سال 2020 پیشرفت‌هایی در طرح‌های انطباق با پولشویی انجام داده است، اما هنوز کار وجود دارد. که باید انجام شود.

FATF مستقر در پاریس استانداردهای جهانی AML را تعیین می کند، و شوارتز پیشنهاد کرد که موفقیت بخش ارز دیجیتال برمودا ممکن است به این بستگی داشته باشد که دولت چقدر بر شرکت هایی که مجوز ارائه می دهد نظارت و تنظیم می کند:

“آنها قوانین و مقررات و قوانین عالی دارند، اما همه چیز در مورد اجرا در پایان روز است.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس