وب 3.0 مرحله بعدی در تکامل اینترنت در نظر گرفته می شود و به طور بالقوه می تواند باشد یک تغییر پارادایم حتی بزرگتر نسبت به عصر وب 2.0 وب 3.0 بر اساس مفاهیم اصلی تمرکززدایی، باز بودن، و کاربرد بیشتر کاربر در همه زمینه‌های کاربردی ساخته شده است: از پیام‌رسانی گرفته تا بازی، از برنامه‌های کاربردی متاورس/VR تا تجارت دارایی‌های دیجیتال.

تأثیر بالقوه وب 3.0 با توجه به اندازه و دسترسی همه جاهای بالقوه تحت تأثیر بی سابقه است:

  • بیشتر از 3 میلیارد نفر در سراسر جهان از برنامه‌های پیام‌رسانی استفاده کنید و به طور متوسط ​​ارسال کنید 145 میلیارد پیام های هر روز
  • پیش بینی ها نشان می دهد که بخش متاورس به ارزش تا1.54 تریلیون دلار تا سال 2030، بیش از ده برابر ارزش فعلی آن افزایش یافته است.
  • سرمایه گذاری در بازار دارایی های ارز دیجیتال شده اکنون به پایان رسیده است2 تریلیون دلار، از جانب کمتر از 200 میلیارد دلار در اواخر سال 2019
  • توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، توکن‌های دیجیتالی که مالکیت آن‌ها در بلاک چین ثبت شده و نشان‌دهنده یک اثر هنری خاص، تصویر یا عنصر متاورس هستند، به طور فزاینده‌ای به جریان اصلی تبدیل شده‌اند – با افزایش حجم معاملات از 60 میلیون دلار در سال 2019 به بیش از 23 میلیارد دلار در سال 2021، افزایش بیش از 45000٪.

در حالی که رشد پیام‌رسانی و تجارت و مالکیت کریپتو سر به فلک کشیده است، نگرانی‌های امنیتی و حریم خصوصی فزاینده‌ای در خط مقدم قرار گرفته‌اند. تعدادی از برنامه های پیام رسان هدف چندین مورد قرار گرفته اند هک داده ها، سایبر دزدی و نقض حریم خصوصی:

با رونق فزاینده و همگرایی پیام‌رسانی و مالکیت کریپتو، بازار به شدت به دنبال راه‌حلی معتبر، ایمن و کاربرپسند برای ارتباطات یکپارچه و تجارت دارایی‌های کریپتو است.

این راه حل پیشگامانه وجود دارد و به آن می گویند ترشح.

Secretum: انقلاب پیام رسانی مبتنی بر سولانا

ترشح یک برنامه پیام‌رسانی غیرمتمرکز، رمزگذاری‌شده و ایمن است که بر اساس برنامه‌های بسیار نوآورانه ساخته شده است. سولانا بلاک چین با بهره‌گیری از معماری پیشرفته، کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های کریپتو را به راحتی ارسال پیامک معامله کنند. ویژگی ها و مزایای Secretum بی سابقه است:

  • همه پیام‌های کاربر کاملاً رمزگذاری شده و در گره‌های مستقل و تأیید شده در شبکه Secretum ذخیره می‌شوند – به این معنی که هکرها نمی‌توانند مانند موارد زیر به آنها دسترسی داشته باشند. مبتنی بر ابر سرویس های پیام رسانی مانند واتس اپ.
  • هیچ نقطه شکست یا ذخیره سازی اطلاعات – جلوگیری از هر گونه هک یا نشت در مقیاس بزرگ مانند مواردی که تحت تأثیر قرار گرفته اند تلگرام، فیس بوک، و واتس اپ.
  • امن ترین و ناشناس ترین فرآیند ثبت نام فقط به یک آدرس کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارد – به معنای حفظ حریم خصوصی کامل و بی خطر برای همه کاربران.
  • شرط بندی و پاداش با توکن SER بومی برای کاربرانی که پیام می دهند و گره های جدیدی را برای گسترش شبکه Secretum ارائه می دهند.
  • یک رابط تجاری آسان، شهودی و صرفا P2P برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT).
  • به لطف توانایی سولانا، کارمزدهای کم و معاملات تقریباً فوری را ثبت کنید 700000 تراکنش در هر ثانیه و میانگین هزینه هر تراکنش فقط 0.00025 دلار.

Secretum در یک برنامه واحد ارائه می دهد:

  • یک راه حل پیام رسانی برتر که تمام خطرات و نقاط ضعف پلتفرم های پیام رسانی موجود را از بین می برد.
  • اولین راه حل تجاری در نوع خود برای همه انواع کریپتو، با تبادل فوری دارایی P2P با هزینه تقریباً صفر (در مقایسه با میانگین 5 درصد کارمزد معامله گرفته شده توسط صرافی های NFT مانند OpenSea).
  • یک راه‌حل ذخیره‌سازی ایده‌آل که از معماری گره مستقل استفاده می‌کند – تضمین می‌کند که اطلاعات استفاده توسط دولت‌ها، هکرها یا مجرمان سایبری قابل دسترسی، سرقت یا سوء استفاده نیست.

Secretum با قابلیت‌های پیام‌رسانی و معاملاتی خود، موقعیتی برای خدمت به بازار رو به رشدی دارد 3 میلیارد کاربران پلت فرم پیام رسانی و بیش از 290 میلیون دارندگان کریپتو هدف نهایی بلندپروازانه اما ساده است – تبدیل شدن به برنامه پیام رسانی پیشرو در عصر وب 3.0.

آخرین دور فروش توکن خصوصی Secretum با 3،000،000 توکن SER با نرخ 0.50 دلار، در 22 آوریل 2022، ساعت 24:00 EET یا قبل از فروش توکن های SER اختصاص داده شده به پایان خواهد رسید.

اطلاعات بیشتر: https://secretum.io/token-sale-metrics/

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر