تغییر نام فیس بوک به متا و اعلام محور استراتژیک آن برای تبدیل شدن به یک شرکت متاورس، موج شوک را در جامعه فناوری ایجاد کرده است. Metaverses در حال حاضر به عنوان جهش بزرگ تکنولوژیک بعدی و به طور بالقوه بسیار بزرگتر از انقلاب اینترنتی در نظر گرفته می شود. آنها را می توان به عنوان ترکیبی از چندین عنصر فناوری، از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، و ویدئو که در آن کاربران در یک جهان دیجیتال “زندگی می کنند” تعریف کرد. این کاربران به دنبال یک راه حل پیام رسانی و تجارت در داخل متاورس خواهند بود، چیزی که ترشح می تواند ارائه دهد.

بخش بازی در حال حاضر با موفقیت قابل توجهی در عصر Metaverse پیشگام است و آن را با مزایای فناوری بلاک چین ترکیب می کند. بازی‌هایی مانند Axie Infinity و Sandbox دارایی‌های درون بازی را به توکن‌های غیرقابل تعویض مبتنی بر بلاک چین (NFT) تبدیل می‌کنند که ارزش اقتصادی واقعی دارند و می‌توانند برای قدردانی طولانی‌مدت معامله و/یا نگهداری شوند. استفاده از NFT ها در متاورزهای بازی منجر به رونق بی سابقه ای در هزینه های بازیکنان و ارزش های NFT شده است:

  • Axie Infinity درآمد سالانه 2.7 میلیارد دلاری دارد که عمدتاً از فروش کاراکترهای NFT است، با ارزش بازاری یک ارز درون بازی بیش از 9 میلیارد دلار.
  • Sandbox، یک بازی توسعه دنیای مجازی، با فروش بیش از 3 میلیون دلار در روز، شاهد افزایش فروش زمین‌های NFT بیش از 1600 درصد در سال 2021 بود.
  • فروش محدود NFT LitCraft Nysperience در کمتر از دو هفته 2 میلیون دلار جمع آوری کرد.

بازار کلی NFT نیز با ثبت رکوردهای جدید در سال 2021 قوی باقی مانده است:

  • تا به امروز در سال 2021، فروش NFT از 9 میلیارد دلار فراتر رفته است که بیش از 25 برابر بیشتر از کل فروش سال 2020 که به 340 میلیون دلار رسیده است، رشد کرده است.
  • اثر هنری دیجیتال «Everydays — The First 5000 Days» به قیمت 69 میلیون دلار در حراج کریستی در ماه مارس فروخته شد.
  • فروش پلت فرم معاملاتی NFT OpenSea رسیده است 14.6 میلیارد دلار.

بازی NFT Metaverse – موفقیت رو به رشد، افزایش چالش ها

یک استارت آپ نوآورانه بلاک چین راه حل بی سابقه ای مبتنی بر Solana ایجاد کرده است تا امکان تجارت امن و کم هزینه NFT و ارتباطات P2P را فراهم کند. ترشح. Secretum می تواند به حل چالش های جدید برای گیمرها و معامله گران NFT که گسترش بازی NFT Metaverses به همراه دارد کمک کند:

  • هزینه های بالا – تمام شده است 80% همه NFT ها بر اساس توکن های بلاک چین استاندارد اتریوم (ERC-20، ERC-721 یا ERC-1155) هستند. از آنجایی که هر توکن برای تولید به مقدار مشخصی نیرو نیاز دارد، هر تراکنش NFT به اصطلاح «کارمزد گاز» را به همراه دارد. کارمزد به طور متوسط ​​می رسد 23%، بار قابل توجهی را برای معامله گران و بازیکنان ایجاد می کند.
  • یک بازار شکسته – اگرچه تعدادی از پلتفرم‌های معاملاتی NFT در حال فعالیت هستند (Opensea، Rarible)، اما به گیمرهای NFT Metaverse کمکی نمی‌کنند تا دارایی‌های خاص بازی NFT را پیدا کنند. بنابراین نقدینگی به طور مصنوعی محدود شده و گسترش اکوسیستم های Metaverse را کند می کند.
  • ناامنی دارایی های ارز دیجیتال – NFT های بازی ارزشی بیش از این دارند 10 میلیارد دلار از آنجایی که دزدی ارز دیجیتالها بیشتر می شود و در اندازه بزرگتر، گیمرها باید راهی بیابند تا NFT های خود را ایمن نگه دارند – و بتوانند در امنیت کامل با سایر گیمرها تجارت کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

Secretum – راه حل پیام رسانی و تجارت NFT برای قدرت بازی متاورس

Secretum یک برنامه پیام‌رسانی P2P و تجارت ارز دیجیتال OTC کاملاً رمزگذاری شده است که بر اساس بلاک چین ابتکاری Solana است. به گیمرهای Metaverse و معامله گران NFT ویژگی ها و مزایای بی نظیری ارائه می دهد:

  • تجارت کاملاً P2P NFT و سایر دارایی های ارز دیجیتال شده از طریق عملکرد قرارداد هوشمند سپرده گذاری، با کاربرانی که می توانند دارایی های NFT متعلق به کیف پول های دیگر را پیدا کنند. این یک اکوسیستم از تجارت NFT برای بازی Metaverses ایجاد می کند، جایی که بازی ها می توانند با حداقل هزینه دارایی های درون بازی را ملاقات کرده و تجارت کنند – میانگین کارمزد تراکنش سولانا فقط است. 0.00025 دلار، هزینه اتریوم را با ضریب بیش از 100 برابر کاهش داد.
  • ثبت نام ناشناس و ارسال پیام با هر صاحب کیف دیگری در جهان، تنها بر اساس آدرس کیف پول – ایده آل برای تبدیل شدن به رسانه ارتباطی برای جوامع Metaverse.
  • ذخیره سازی NFT با امنیت بالا در شبکه ای از گره های توزیع شده، از بین بردن نقطه مرکزی خرابی و خطر سرقت کریپتو. این انگیزه ذخیره سازی NFT های بازی بیشتر در Secretum را فراهم می کند و به نوبه خود بازار معاملاتی بزرگ تری ایجاد می کند.
  • یک پلت فرم معاملاتی NFT که به لطف توانایی سولانا برای پردازش تا مقیاس ساخته شده است 700000 تراکنش در ثانیه40000 برابر بیشتر از اتریوم.
  • سولانا سازگاری متقابل زنجیره ای با زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم، که دومی را تشکیل می دهند اکثریت قریب به اتفاق از NFT های بازی Metaverse. این امر نفوذ Secretum به بازار بازی های NFT را از روز عرضه تسهیل می کند.

همانطور که بسیاری از بازی های آنلاین دارای جوامعی بیش از حد هستند 50 میلیون کاربر بیشتر تکیه می کنند تیم ها در بین بازیکنان، ارتباط امن یک عنصر مهم برای اجرای روان بازی است. در NFT Metaverses، بازیکنان برای افزایش قابلیت‌های بازی خود هم ارتباط برقرار می‌کنند و هم دارایی‌های NFT را مبادله می‌کنند. Secretum یک راه حل واحد را برای رفع هر دو نیاز بازار به روشی کاربرپسند، ارزان و ایمن ارائه می دهد. هدف نهایی Secretum چیزی کمتر از تبدیل شدن به یک برنامه کاربردی برای تمام ارتباطات تجاری و بازی Metaverse NFT نیست. با شروع دوران بازی Metaverses، Secretum در موقعیتی قرار گرفته است که از همان ابتدا از رشد قدرتمند و گسترش آینده خود استفاده کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر