بنیاد الجلیله: اولین موسسه خیریه امارات متحده عربی که کمک های مالی ارز دیجیتال را پذیرفت

  • بنیاد الجلیله مجوز پذیرش کمک های مالی را به صورت ارز دیجیتال دریافت می کند.
  • این اولین بنیاد خیریه در امارات متحده عربی است که کمک های مالی کریپتو را می پذیرد.
  • گزارش ها حاکی از آن است که نسل هزاره و ژنرال Z اهدای کریپتو را به پول نقد ترجیح می دهند.

بنیاد الجلیلهیک سازمان بهداشتی غیرانتفاعی مستقر در دبی و عضو ابتکار جهانی محمد بن راشد آل مکتوم، اخذ شده تایید پذیرش کمک های خیریه در ارزهای دیجیتال، اولین موسسه خیریه مراقبت های بهداشتی امارات متحده عربی است که کمک های مالی را به صورت پول مجازی می پذیرد. این بنیاد همچنین با یک پلتفرم پیشرو ارزهای دیجیتال در این زمینه همکاری کرده است.

امارات متحده عربی یکی از بازارهای ارز دیجیتال با سرعت در حال رشد در جهان است که طبق گفته Chainalysis تا 7٪ از حجم معاملات جهانی را تشکیل می دهد. بنابراین، در راستای چشم انداز امارات متحده عربی برای پیشرو بودن در پذیرش فناوری های مالی پیشرفته و ارتقای خود به عنوان یک مرکز دارایی دیجیتال، بنیاد الجلیله قصد دارد کانال ها، شبکه و قابلیت های اهدایی را از طریق این ادغام گسترش دهد.

اخیراً، بشردوستانه کریپتو به عنوان یک منبع مهم و پایدار برای جمع آوری کمک های خیریه، به ویژه در میان اهداکنندگان Gen-Z و Millennial ظاهر شده است. بر اساس الف مطالعه سال گذشته توسط The Giving Block، یک پلتفرم خیریه ارز دیجیتال برای اهداکنندگان، منتشر شد، کمک مالی سالانه ارز دیجیتال در سال 2021 نسبت به سال 2020 بیش از 15 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، میانگین کمک های ارز دیجیتال 10,455 دلار در مقابل کمک های نقدی 128 دلاری افزایش یافت.

مدیر عامل بنیاد الجلیله، دکتر عبدالکریم سلطان العلما، خاطرنشان کرد: «ما همیشه به دنبال راه‌های نوآورانه برای گسترش کانال‌های کمک مالی خود برای سهولت کمک‌کنندگان از سراسر جهان برای حمایت از برنامه‌هایمان هستیم».

ما مفتخریم که اولین موسسه خیریه مراقبت های بهداشتی در امارات هستیم که کمک های مالی را در ارزهای ارز دیجیتال شده می پذیریم که شکاف بین ارز فیزیکی و دیجیتال را پر می کند.

این بنیاد از سال 2013 همواره در جهت جمع آوری بودجه برای ارائه برنامه های مراقبت های بهداشتی متحول کننده زندگی در حوزه درمان پزشکی، آموزش و پژوهش کار کرده است. با این پیشرفت، دکتر اولاما از اهداکنندگان از سراسر جهان انتظار دارد که از زمان تعداد زیادی از این افراد گام به جلو بگذارند. کاربران کریپتو روز به روز در حال افزایش هستند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر