این راه‌اندازی صعودی همچنین زمانی پدیدار شد که متولی ارزهای دیجیتال BitGo اعلام کرد که AVAX را به مجموعه خدمات خود اضافه خواهد کرد.

بهمن ( AVAX ) با خارج شدن از الگوی کلاسیک صعودی در اوایل این هفته، شرایط خود را برای افزایش احتمالی 160 دلار در جلسات آتی تقویت کرد.

این الگو که ” پرچم گاو نر ” نامیده می شود، زمانی پدیدار می شود که قیمت پس از یک حرکت صعودی قوی (میله پرچم) بین دو خط روند موازی (پرچم) تثبیت شود. بعداً، در تئوری، قیمت برای ادامه روند صعودی از محدوده کانال خارج می شود و به اندازه ارتفاع میله پرچم افزایش می یابد.

AVAX در طول 30 روز گذشته مسیر قیمتی مشابهی را طی کرد، که شامل یک رالی تقریباً 100 درصدی میله پرچم به نزدیک به 150 دلار، پس از آن بیش از 50 درصد اصلاح پرچم به 72 دلار و حرکت شکست بالای خط روند بالای پرچم (حدود 85 دلار) در دسامبر بود. 15.

نمودار قیمت روزانه AVAX/USD با الگوی پرچم گاو نر. منبع: TradingView

قیمت AVAX پس از خارج شدن از محدوده پرچم گاوی خود به صعود خود ادامه داد و در روز جمعه به 120 دلار رسید اما به دنبال صعود بیشتر به سمت هدف ادامه صعودی خود در نزدیکی 160 دلار بود. این سطح پس از افزودن ارتفاع میله پرچم AVAX که حدود 75 دلار است به نقطه شکست فعلی نزدیک به 85 دلار ظاهر شد.

هفته ای پر از رویدادهای صعودی AVAX

دوره خرید اخیر در بازار بهمن نیز به دلیل هجوم کاتالیزورهای مثبت در این هفته شتاب گرفت.

AVAX در روز سه‌شنبه تقریباً 10.50 درصد جهش کرد، زیرا Avalanche نسخه بومی USDC ، یک استیبل کوین دلاری صادر شده توسط Circle را در بلاک چین خود اضافه کرد.

علاوه بر این، گزارشی که توسط تحلیلگران بانک آمریکا در 10 دسامبر منتشر شد، بهمن را جایگزین مناسبی برای پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو اتریوم نامید. این مصادف بود با AVAX که 16 درصد دیگر را به دست آورد.

نمودار قیمت روزانه AVAX/USD با رویدادهای کلیدی در هفته منتهی به 19 دسامبر. منبع: TradingView

روز پنجشنبه، پس از اینکه BitGo، یک متولی ارزهای دیجیتال با بیش از 64 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، اعلام کرد که از توکن پشتیبانی می کند ، AVAX به بالاترین حد دو هفته اخیر خود رسید .

با این وجود، فروش اندک در بالاترین قیمت محلی، AVAX را کاهش داد. روز جمعه بهبود یافت زیرا Avalanche اعلام کرد که با شتاب دهنده web3 DeFi Alliance برای راه اندازی یک برنامه شتاب دهنده بازی همکاری کرده است.

1/ Avalanche با @DeFiAlliance همکاری می‌کند تا برنامه‌های شتاب‌دهنده خود را به جامعه Avalanche ارائه دهد

تا 7 ژانویه در اینجا درخواست دهید: https://t.co/6HcJOLxKxA

قبل از درخواست، این دلایل را بررسی کنید که چرا Avalanche باید پلتفرم مورد نظر شما باشد: pic.twitter .com/GhdHBhQNgb— بهمن (@avalancheavax) 

17 دسامبر 2021

همه وقایع ذکر شده در بالا به رشد اکوسیستم بهمن اشاره کرد. به عنوان مثال، با USDC، این پروژه وعده داد که جایگزین مناسبی برای تراکنش‌های استیبل کوین تتر (USDT) بسیار گران اتریوم ارائه کند .

علاوه بر این، به نظر می رسد که Avalanche با به دست آوردن BitGo به عنوان متولی نهادی AVAX، آماده پذیرایی از سرمایه گذاران معتبر است. مایک بلشه، مدیرعامل BitGo، توضیح داد:”حضانت نهادی مانند حضانت خرده فروشی نیست، و کیف پول و حضانت BitGo از ابتدا برای پاسخگویی به نیازهای سرمایه گذاران نهادی طراحی شده اند، و BitGo تنها متولی واجد شرایط مستقل است که بر ایجاد ساختار بازار و امکانات مناسب برای فعال کردن موسسات متمرکز شده است. تا با اطمینان وارد فضای دارایی دیجیتال شوید.»

خطرات قیمت AVAX

یکی از خطرات منفی باقی مانده در مورد AVAX به عملکرد بازار کریپتو در کل مربوط می شود.

به طور جزئی، AVAC در یک هفته افزایش یافت و شاهد بود که کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیش از 114 میلیارد دلار از دست داد و دارایی‌های رمزنگاری پیشرو بیت کوین ( BTC ) و اتر ( ETH ) بیش از 7٪ و 5٪ در هفته تا به امروز سقوط کردند. نگرانی ها در مورد برنامه های کاهشی فدرال رزرو باعث جهش بازار شد .

بنابراین، به نظر می‌رسد که معامله‌گران به AVAX به‌عنوان محافظ کوتاه‌مدت خود در برابر افت بازار کریپتو نگاه می‌کنند که عمدتاً ناشی از یک رشته اخبار مثبت است. 

نمودار قیمت هفتگی AVAX/BTC. منبع: TradingView

علاوه بر این، جفت AVAX/BTC تقریباً 40 درصد در هفته تا به امروز در حدود 0.00245 BTC در زمان نگارش مقاله افزایش داشت، با شاخص قدرت نسبی جفت (RSI) که وارد قلمروی بیش از حد خرید شد. این امر می تواند باعث شود AVAX در جلسات آینده در برابر BTC ضعیف شود.

مطالب مرتبط: ” حرکت گاو هیولا” به این معنی است که نهنگ ها می توانند افزایش بعدی قیمت بیت کوین را تضمین کنند

یک نتیجه مشابه ممکن است در مورد AVAX/USD امکان پذیر باشد زیرا RSI هفتگی آن نزدیک به سطوح خرید بیش از حد است.

نمودار قیمت هفتگی AVAX/USD. منبع: TradingView

با این حال، این جفت احتمالاً تا زمانی که بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (EMA 20 هفته ای) به عنوان حمایت باقی بماند، سوگیری صعودی خود را حفظ خواهد کرد. همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، موج سبز از آگوست 2020 تلاش های نزولی AVAX را محدود کرده است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع