یک تحلیلگر توضیح داده است که چگونه به نظر می رسد بیت کوین بر اساس روند این اندیکاتور تنظیم خوبی برای رسیدن به سرعت فرار از خود نشان می دهد.

نوسانگر VWAP بیت کوین یک واگرایی صعودی نشان داده است

همانطور که تحلیلگر ویلی وو در جدید توضیح داد پست در X، به نظر می رسد که یک واگرایی صعودی در نوسانگر میانگین وزنی حجمی (VWAP) ارز دیجیتال در حال شکل گیری است.

VWAP شاخصی است که میانگین قیمت هر دارایی را با در نظر گرفتن نه تنها قیمت، بلکه حجم را نیز محاسبه می کند. به طور رسمی تر، به عنوان مجموع قیمت انباشته ضرب در حجم تقسیم بر حجم تجمعی محاسبه می شود.

این معیار وزن بیشتری بر قیمتی که حجم بیشتری معامله می شود، می گذارد. معمولاً از حجم گزارش‌شده صرافی برای یافتن معیار استفاده می‌شود، اما برای ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، کل تاریخچه تراکنش‌ها به لطف داده‌های بلاک چین برای عموم قابل مشاهده است. وو استفاده کرده است حجم روی زنجیره در عوض برای محاسبه VWAP برای BTC.

نوسانگر VWAP، نشانگر واقعی علاقه در اینجا، نسبتی است بین قیمت لحظه ای دارایی و VWAP. در اینجا نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط تحلیلگر آمده است که روند این معیار را در چند سال گذشته نشان می دهد:

The value of the metric seems to have been on the decline in recent days | Source: @woonomic on X

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، نوسان ساز بیت کوین VWAP در ماه گذشته در محدوده منفی بوده است اما اخیراً یک چرخش را نشان داده است.

اگرچه این متریک در حال افزایش است، اما همچنان در داخل منطقه قرمز قرار دارد. همزمان با این افزایش، قیمت ارز دیجیتال به جای آن کاهش یافته است.

به گفته وو، این یک است واگرایی صعودی برای دارایی شکل می گیرد و همچنین دارای “جای زیادی برای اجرا” است، زیرا رویه های سکه معمولاً زمانی رخ می دهند که نوسانگر در سطوح نسبتاً بالایی در داخل منطقه مثبت به نقطه معکوس رسیده باشد، که هنوز باید کاملاً باشد. خیلی دور.

این تحلیلگر خاطرنشان می کند: “به نظر می رسد تنظیم خوبی برای BTC برای رسیدن به سرعت فرار باشد.” باید دید که آیا واگرایی صعودی در نهایت برای دارایی ثمره خواهد داشت یا خیر.

در برخی اخبار دیگر، بیت کوین نهنگ ها (سرمایه گذارانی که 1000 بیت کوین یا بیشتر را حمل می کنند) در خرید در حدود پایین ترین سطح دارایی شرکت کردند. با این حال، پلت فرم هوش بازار IntoTheBlock نشان داده است که ولگردی های انباشته از سوی این سرمایه گذاران بزرگ یک روند نزولی کلی را نشان می دهد.

انباشت نهنگ بیت کوین

The trend in the netflow of the BTC whales over the past couple of months | Source: IntoTheBlock on X

از نمودار، قابل مشاهده است که نهنگ‌های بیت‌کوین در چند ماه گذشته در هر یک از نزول‌ها خرید کرده‌اند، اما همچنین قابل مشاهده است که مقیاس این خرید با هر یک کاهش یافته است.

این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که اشتهای خرید در میان این سرمایه‌گذاران، اگرچه هنوز وجود دارد، اما با هر کاهشی کمتر می‌شود.

قیمت بیت کوین

هنگام نوشتن، بیت کوین در حدود 63500 دلار معامله می شود که در هفت روز گذشته بیش از 1٪ افزایش یافته است.

نمودار قیمت بیت کوین

Looks like the price of the asset has been going up over the last few days | Source: BTCUSD on TradingView

تصویر برجسته از Kanchanara در Unsplash.com، IntoTheBlock.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر