اقدام اخیر قیمت غیر قابل توجه بیت کوین در ذهن مردم نقش بسته است سرمایه گذاران نهادی، با داده های اخیر که احساسات نزولی آنها را برجسته می کند. این منجر به موجی از خروجی های عظیم از جانب محصولات سرمایه گذاری بیت کوین، که می تواند تأثیر منفی بر ارز دیجیتالهای پرچمدار داشته باشد.

محصولات سرمایه گذاری بیت کوین 284 میلیون دلار خروجی را ثبت کردند

CoinShares در یک پست وبلاگ هفته گذشته صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین خروجی 284 میلیون دلاری را ثبت کردند. گفته می‌شود که بیشتر این خروجی‌ها از این کشور بوده است ETF های بیت کوین نقطه ای ایالات متحده، که دید خروجی 156 میلیون دلاری هفته گذشته CoinShares خاطرنشان کرد که هفته گذشته اولین باری بود که این صندوق ها چنین مقدار قابل اندازه گیری خروجی را ثبت کردند.

مطالب مرتبط: آیا اتریوم می تواند 4000 دلار را پس بگیرد؟ Fagile Fundamentals تهدید به ارسال ETH Crash می کند

این ETF های بیت کوین نقطه ای ایالات متحده در واقع هفته گذشته مانند بلک راک یک هفته برای فراموش کردن داشتند iShares Bitcoin Trust (IBIT) اولین روز خروجی خود را از زمان راه اندازی ثبت کرد و تقریباً 37 میلیون دلار از صندوق خارج شد.

CoinShares پیشنهاد کرد که بزرگی جریان خروجی احتمالاً به دلیل سقوط بیت کوین به زیر 62000 دلار است که تخمین می‌زند میانگین قیمت خرید این ETF ها از زمان عرضه است. بنابراین، آنها ادعا می کنند که کاهش بیت کوین ممکن است باعث سفارشات فروش خودکار شود.

پیش از این، به لطف اقدام اخیر قیمت بیت کوین، سرمایه گذاران نهادی احساسات متفاوتی را نسبت به این صندوق ها نشان داده بودند. به این ترتیب، منطقی است که افت بیت کوین به زیر 60000 دلار آنها را ساخته است فروش وحشتناک به جای حفظ سمت خود.

علیرغم این پیشرفت، CoinShares خاطرنشان کرد که ETF های بیت کوین و اتریوم نقطه ای هستند هنگ کنگ که هفته گذشته راه اندازی شد، با ثبت 307 میلیون دلار ورودی در هفته اول معاملات، نقطه روشنی بود. راه اندازی این صندوق ها با بیت کوین می تواند به موقع باشد نیاز به کاتالیزور تا روند صعودی خود را ادامه دهد.

جالب توجه است که CoinShares فاش کرد که بیت کوین تنها دارایی ارز دیجیتال است که جریان خروجی را ثبت می کند. از سوی دیگر، اتریوم با سرازیر شدن 30 میلیون دلار به محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم، رکورد هفت هفته جریان خروجی خود را شکست. آلتکوین های دیگر مانند بهمن، Cardano و Polkadot نیز شاهد ورودی بودند.

ETF های بیت کوین را مشخص کنید هنوز مشخص نیست

با GBTC Grayscale با ثبت اولین روز ورود خالص خود در هفته گذشته، این احساس وجود داشت که چنین توسعه ای می تواند جرقه ای را ایجاد کند چرخش در خروجی ها که ETF های Spot Bitcoin ثبت شده اند. با این حال، این مورد نبوده است. در 7 مه این وجوه ثبت شده خروجی خالص 15.7 میلیون دلار.

مطالب مرتبط: در اینجا آمده است که چگونه این نهنگ اتریوم از یک معامله 16 میلیون دلار به دست آورد

GBTC با خروج خالص 28.6 میلیون دلاری صندوق باز هم مقصر اصلی بود. این جریان های خروجی همچنان تاثیرگذار بوده است قیمت بیت کوین به طور منفی، با توجه به میزان فشار فروش که بر کریپتوی پرچمدار وارد می کند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 62300 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

BTC price at $62,300 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Independent، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر