قیمت بیت کوین در هفته گذشته نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. پس از بهبود از سطح پایین 56500 دلاری، بزرگترین ارز دیجیتال در بازار ظرف چهار روز به 65500 دلار رسید. با این حال، از آن زمان تا به حال برخی از دستاوردهای خود را تغییر داده است و در حال حاضر سطح حمایت 61000 دلاری را آزمایش می کند.

با وجود این نوسانات و عدم وجود قوی حرکت صعودیشرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Pantera Capital همچنان نسبت به آینده قیمت BTC خوش بین است و رویداد اخیر Halving را به عنوان یک عامل مهم ذکر می کند.

پروژه های Pantera Capital با قیمت 117000 دلار تا سال 2025

در اخیر نامه سرمایه گذارPantera Capital مدل رالی هاوینگ بیت کوین خود را معرفی کرد که پیش بینی می کند قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود برسد و پس از آن از طریق رالی هالوینگ افزایش یابد.

بر اساس میانگین مدت رالی‌های قبلی، این شرکت پیش‌بینی می‌کند که قیمت BTC در آگوست 2025 به 117000 دلار خواهد رسید. میانگین کل مدت این چرخه، شامل رالی‌های قبل و بعد از هالوینگ، از لحاظ تاریخی حدود 2.6 سال بوده است و تقارن مشاهده شده است. در سراسر چرخه ها

خواندن مرتبط

Pantera Capital رابطه بین رویدادهای Halving و قیمت BTC را برجسته می کند. این شرکت ادعا می کند که اگر تقاضا برای بیت کوین جدید ثابت می ماند در حالی که عرضه بیت کوین جدید به نصف کاهش می یابد، فشار صعودی بر قیمت ایجاد می کند.

پیش‌بینی افزایش قیمت نیز از لحاظ تاریخی منجر به افزایش تقاضا برای بیت‌کوین تا رویداد هاوینگ شده است. با این حال، Pantera Capital اذعان می کند که تاثیر هر یک از موارد بعدی نصف کردن قیمت ممکن است کاهش یابد زیرا کاهش عرضه بیت کوین جدید از هالوینگ های قبلی کمتر می شود.

علاوه بر این، این شرکت خاطرنشان می کند که به طور متوسط، ارزش صندوق بیت کوین Pantera برای یازده سال تقریباً دو برابر شده است. بر اساس این عملکرد تاریخی، Pantera Capital سناریویی را در نظر می گیرد که در آن قیمت بیت کوین تا سال 2025 به 117000 دلار می رسد.

پیش بینی های صعودی قیمت بیت کوین

تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال Titan of کریپتو اخیراً به پلتفرم رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) رفته تا پیش بینی های صعودی قیمت بیت کوین را به اشتراک بگذارد. Titan of کریپتو با پیش‌بینی‌هایی از 75000 دلار تا 110000 دلار، عوامل و الگوهای مختلفی را برجسته می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند منجر شود. رشد BTC.

با توجه به Titan of کریپتو، افزایش قیمت بیت کوین به 110000 دلار “برنامه ریزی” شده است. در حالی که تحلیلگر جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های این برنامه نویسی ارائه نکرد، این نشان دهنده اعتقاد قوی به پتانسیل BTC برای رسیدن به آن سطح است.

Titan of کریپتو نیز شناسایی می کند الگوی سر و شانه فعلی در نمودار قیمت بیت کوین. اگر این الگو برقرار باشد، تحلیلگر پیشنهاد می کند که بیت کوین می تواند تا مرز 75000 دلار افزایش یابد. در صورت تایید، این الگو می تواند نشان دهنده یک معکوس روند صعودی باشد و بیشتر از پیش بینی رسیدن بیت کوین به سطوح بالاتر قیمت حمایت کند.

خواندن مرتبط

این تحلیلگر همچنین 61500 دلار را به عنوان یک نقطه بحرانی برای نظارت به دلیل احتمال “فروش وحشتناک” برجسته کرد. این تحلیلگر پیشنهاد می کند که بسیاری از فعالان بازار ممکن است به این سطح واکنش نشان دهند و به طور بالقوه افزایش یابد فشار فروش.

در نهایت، بر اساس تحلیل خود، این تحلیلگر پیش بینی محافظه کارانه قیمت 108000 دلار را پیشنهاد می کند. با این حال، Titan of کریپتو معتقد است ممکن است قیمت بیت کوین از این پیش بینی فراتر رود که نشان دهنده چشم انداز خوش بینانه تری است.

نمودار 1 بعدی روند بازنگری قیمت BTC را نشان می دهد. منبع: BTCUSD در TradingView.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر