شرط اصلی تاریخ تعویض قراردادها در تریدینگ ویو در نمودارهای آتی پیوسته، مازاد بر حجم روزانه قرارداد بعدی نسبت به حجم روزانه قرارداد آتی جاری است. چنین کاهش و افزایش حجم روزانه نشان می دهد که قرارداد فعلی در حال از دست دادن اهمیت خود نسبت به قرارداد بعدی است.قانون تعیین تاریخ تعویض بر اساس داده های آماری نماد با در نظر گرفتن این شرط تنظیم می شود. به عنوان مثال، شرط بیش از حجم معاملات آتی می تواند (به طور متوسط) 6 روز کاری قبل از انقضای قرارداد شروع شود، به این معنی که قانونی برای آن تعیین می شود – تعویض قراردادها 6 روز کاری قبل از انقضا. به طور مشابه، قانون سوئیچینگ برای هر آینده پیوسته به صورت جداگانه تنظیم می شود و این قانون در طول تاریخچه آن اعمال می شود.

 از آنجایی که این قانون مبتنی بر مقادیر متوسط ​​است، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که آینده پیوسته قبلا تغییر کرده باشد، و حجم قرارداد قبلی بیشتر از قرارداد جدید باشد، و برعکس، زمانی که هنوز چند روز تا تغییر باقی مانده است. ، و حجم روزانه در قرارداد بعدی از حجم قرارداد فعلی بیشتر است.

وضعیت مثال نماد COMEX:GC1 را برای تاریخ تعویض قراردادها در تریدینگ ویو در نظر بگیرید!

در نمودار GCQ2022، تاریخ انقضای قرارداد اوت با توجه به مبادله – 29 اوت 22 نشان داده شده است.اما تاریخ تغییر به قرارداد دسامبر GCZ2022 بسیار زودتر می رسد – 28 ژوئیه 22، زمانی که حجم قرارداد اوت کمتر از حجم دسامبر می شود، یعنی قراردادی که قرارداد آتی مداوم باید به آن تغییر کند.

مزیت این روش چیستاین روش به شما این امکان را می دهد که یک نمودار آتی پیوسته بدون شکاف در حجم بسازید، همانطور که در تغییر تاریخ انقضا چنین است. علاوه بر این، این روش به شما امکان می دهد تا آخرین تصویر قیمت ابزار را منعکس کنید.

ارائه اکانت تریدینگ ویو با تریگر ویو (مشاهده قیمت ها اینجا کلیک کنید)