تانگو_حراج_کارت_روز_ولنتاین_خود را_روی_استریم_زنده_خود راه اندازی می کند

  • تانگو کارت‌های تانگو با مضمون NFT را با مضمون روز ولنتاین راه‌اندازی می‌کند.
  • حراج از 10 تا 14 فوریه برگزار شد.
  • هم کاربران و هم پخش کننده ها می توانند در پلتفرم تانگو درآمد کسب کنند.

تانگو، یک پلتفرم B2C برای پخش زنده ویدیویی که به سازندگان محتوا قدرت می‌دهد، با راه‌اندازی حراج ویژه کارت تانگو NFT مانند روز ولنتاین به استقبال روز عشق رفت. در اینجا، کاربران می‌توانند کارت‌های خود را در بازار پلتفرم بخرند یا بفروشند. علاوه بر این، کسری از درآمد به خالق کارت شخصی‌شده تعلق می‌گیرد.

حراج روز ولنتاین از 10 فوریه آغاز شد و در روز ولنتاین، 14 فوریه به پایان رسید.

به گفته اوری راز، مدیرعامل تانگو، حراج روز ولنتاین این پلتفرم فرصتی عالی برای طرفداران است تا به پخش‌کننده‌های مورد علاقه خود (معروف به “Livers”) کمی عشق ورزیدن داشته باشند. وی در ادامه می افزاید:

خرید کارت روز ولنتاین یک راه سرگرم کننده برای جشن گرفتن تعطیلات و راهی عالی برای متمایز شدن در میان انبوهی از طرفداران است. همچنین به طور بالقوه فرصتی برای کسب سود خوب است—شما هرگز نمی دانید استریمر مورد علاقه شما در آینده چقدر بزرگ می شود.

علاوه بر این، تانگو خود را پلتفرمی می داند که همه کاربران می توانند در آن درآمد کسب کنند. در این فضا، کاربران تانگو از تولیدکنندگان محتوا از طریق تراکنش های خرد حمایت می کنند. آن‌ها می‌توانند سکه‌ها را بخرند و از آن‌ها برای خرید هدایایی برای سازندگان استفاده کنند، که به نوبه خود می‌توانند آن‌ها را با پول نقد بازخرید کنند.

علاوه بر خرید سکه برای ارسال به عنوان هدیه به Liver منتخب طرفداران، کاربران همچنین می‌توانند کارت‌های تانگو NFT مانند را از طریق بازار تازه راه‌اندازی آن بسازند، بخرند و بفروشند. کارت های تانگو را می توان مانند NFT ها ضرب کرد و به کاربران اجازه می دهد سود کسب کنند.

در همین حال، به کاربرانی که کارت استریمر مورد علاقه خود را خریداری می کنند، کارت تانگوی ویژه دیگری نیز دریافت می کنند که می توانند در طول پخش به Liver بدهند. علاوه بر این، این کارت‌ها همچنین هنگام پیوستن طرفداران به جریان یک Liver اطلاع می‌دهند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند کارت های خود را برای فروش در بازار قرار دهند که به نفع مالک و خالق قبلی است.

در اخبار دیگر، تانگو اولین میلیونر ساخته شده تانگو را در دسامبر سال 2021 جشن گرفت.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هاB2C NFT Streaming

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر