تحلیلگران می گویند که سال 2022 به جای «خالص بلاک چین» با چابکی و کارایی هزینه تعریف می شود.

علاوه بر اینکه قیمت بیت کوین به 100000 دلار رسیده است، تحلیلگران انتظار دارند که بازار کریپتو در سال 2022 به سمت «کارایی هزینه» و «چابکی» حرکت کند.

کل بازار کریپتو در سال 2021 گام های بلندی به سمت پذیرش انبوه برداشت و اکنون که سال تقریباً کامل شده است، تحلیلگران اهداف قیمتی خود را برای سال 2022 تعیین می کنند.

بسیاری از تحلیلگران از درخواست های 100000 دلاری حمایت کردند (بیت کوین) قیمت قبل از پایان سال 2021 و اگرچه بعید به نظر می رسد، اکثر سرمایه گذاران انتظار دارند سطح قیمت مهم قبل از سه ماهه دوم سال 2022 برطرف شود.

در اینجا نگاهی داریم به برخی از پیش بینی های قیمت بیت کوین که تحلیلگران در سال 2022 انتظار دارند.

بیت کوین همچنان در مسیر عبور از 100000 دلار است

تحلیلگران از زمان مدل سهام به جریان پلان بی در ارائه پیش‌بینی‌های بیت کوین محتاط‌تر بوده‌اند. نادرست پیش بینی شده است قیمت 98000 دلار بیت کوین تا پایان نوامبر، حتی اگر این مدل از آگوست تا اکتبر عرضه شده بود.

در حالی که برخی از معامله گران اکنون اعتبار مدل قیمت سهام به جریان را زیر سوال می برند، تحلیلگر کریپتو و کاربر مستعار توییتر DecodeJar همچنان می بیند که بیت کوین در چند ماه آینده از مرز 100000 دلار عبور می کند و به گفته این تحلیلگر، قیمت ممکن است افزایش یابد. تا پایان سال 2022 به 250000 دلار می رسد.

همانطور که در توییت بالا نشان داده شده است، DecodeJar می بیند که بیت کوین تا 7 ژوئن به “هدف قیمت محافظه کارانه” 190,233 دلار بر اساس گسترش های الیوت و سطوح اصلاح فیبوناچی می رسد.

DecodeJar در یک توییت بعدی هشدار داد که:

پیش‌بینی قیمت و زمان آینده فقط یک راهنما است، اما ترکیب این محدوده با سایر شاخص‌ها با نزدیک‌تر شدن، می‌تواند به خروجی تمیز نزدیک به بالا اجازه دهد. من طرفدار پایان محافظه کارتر 190000 دلار هستم.

مقررات در سال 2022 ارائه می شود

بینش به آینده کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال توسط دیوید لیفچیتز، شریک مدیریت و مدیر ارشد سرمایه گذاری در ExoAlpha مورد توجه قرار گرفت، که اظهار داشت: “کریپتوها هنوز در سال 2022 وجود خواهند داشت” به این معنا که “دولت ها آنها را ممنوع نمی کنند.”

درعوض، لیفچیتز پیشنهاد کرد که «آنها می‌خواهند آن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنند که کریپتوها را در برابر ارزهای فیات محکم نگه دارند و همچنین آنها را به عنوان منبع درآمد مشمول مالیات برای پر کردن خزانه خود ببینند».

از آنجایی که اکوسیستم DeFi به رشد و توسعه قابلیت‌های جدید ادامه می‌دهد، لیفچیتز پیش‌بینی کرد که بانک‌ها و شرکت‌های بیمه مجبور خواهند شد مدل‌های کسب‌وکار خود را به منظور رقابتی ماندن تطبیق دهند، در حالی که «کسب‌وکارهای میانی بیشتر در معرض خطر هستند، زیرا توسط DeFi از کار افتاده‌اند. ”

وقتی صحبت از دیوانگی فضای NFT می شود، لیفچیتز نسبت به توانایی این بخش برای ادامه سرعت رشد برق آسا خود ابراز نگرانی کرد و به برخی از نگرانی های عمیق تر که ممکن است تنظیم کننده ها در حال حرکت رو به جلو باشند اشاره کرد.

لیفچیتز گفت،

«آنقدر داغ شده است که نمی‌توان فکر کرد که آیا از آنها برای پولشویی استفاده نمی‌شود… من می‌دانم که به لطف بانک‌های مرکزی که باید خانه‌ای پیدا کنند، پول زیادی در حال ریزش است، اما NFTs در سال 2021 به من یادآوری می‌کند. در دوره Dot.com در اواسط سال 1998، هنوز جا برای رونق سهموی قیمت و سپس رکود وجود دارد.

لیفچیتز تا جایی که هیاهو در مورد متاورس در حال ظهور وجود داشت، اظهار داشت که اگرچه به نظر می رسد که ما به آینده ای می رویم که می تواند شبیه صحنه هایی از فیلم باشد. بازیکن یک آماده “جایی که مردم به دنیای مجازی پناه می برند، زیرا دنیای واقعی آنها وحشتناک است”، دنیای ما هنوز “سال ها با آن فاصله دارد.”

مربوط: ایجاد مسیری برای رشد بازار کریپتو از طریق مقررات بهتر

فرزندخواندگی دسته جمعی احتمالا ادامه خواهد داشت

علی‌رغم نشانه‌های ضعف کوتاه‌مدت، لوکاس لاگودیس، مدیر اجرایی صندوق تامینی دارایی‌های دیجیتال و ارز دیجیتال ARK36، “قاطعانه معتقد است که روند صعودی کلی برای بازار کریپتو در سال 2022 ادامه خواهد داشت.”

لاگودیس پیشنهاد کرد که «پذیرش پایدار دارایی‌های دیجیتال توسط سرمایه‌گذاران نهادی و ادغام بیشتر آن‌ها در سیستم‌های مالی قدیمی، محرک‌های اصلی رشد فضای ارز دیجیتال در سال آینده خواهد بود» زیرا موسسات به‌نظر می‌رسیدند که «دارایی‌های دیجیتالی را بر آن ترجیح می‌دهند». طلا به عنوان دارایی ذخیره» در طول سال 2021.

لاگودیس گفت،

علاوه بر این، از آنجایی که دارایی‌های دیجیتال به طور مداوم از کلاس‌های دارایی سنتی بهتر عمل کرده‌اند، پیش‌بینی می‌کنیم که سرمایه‌گذاران تخصیص دارایی‌های دیجیتال را به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت ریسک خود ببینند – به‌ویژه با توجه به تورم فزاینده محیط اقتصادی و کاهش بازده اوراق.

به گفته ژان مارک بونفوس، رئیس مدیریت دارایی در Tellurian ExoAlpha، “به نظر می رسد این روند به نفع بلاک چین هایی است که بر عملکرد، توسعه dApp تمرکز دارند و تا حدودی متمرکز تر هستند.”

Bonnefous saithis نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی نسبت به روندهای گذشته است که بیشتر بر پروژه‌هایی متمرکز بودند که «بر امنیت، ذخیره ارزش و غیرمتمرکزتر مانند BTC و حتی اتر متمرکز بودند».

بونیفوس گفت،

اساساً، به نظر می‌رسد که بازار به جای خلوص بلاک چین، به سمت چابکی تجاری و کارآمدی اقتصادی می‌رود، تغییری بزرگ نسبت به سال‌های گذشته. این تجارت برنده ارزش نسبی احتمالا تا سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس