در هفته گذشته، بیت کوین پس از کاهش قابل توجه به زیر منطقه قیمتی 57،000 دلار، انعطاف پذیری زیادی نشان داد که به بالای منطقه 60000 دلار بازگشت. از آنجایی که گاوهای بیت کوین برای شروع روند صعودی ارزهای دیجیتال شتاب بیشتری پیدا می کنند، پیتر برانت، تحلیلگر و کارشناس ارشد بازار، از بیت کوین برای دستیابی به یک ارزش شش رقمی خاص تا سال 2025 حمایت کرده است.

برندت می گوید بازار دیگری مانند بیت کوین وجود ندارد

در یک پست وبلاگ در 3 مه، پیتر برانت در جشن پنجاهمین سالگرد خود در معاملات بازارهای آینده، بینش‌هایی درباره بیت کوین به اشتراک گذاشت. این تحلیلگر کهنه کار تجربه خود را با این ارز دیجیتال به عنوان یک تجارت یک بار در زندگی توصیف کرد که هرگز با آن برابری نمی کند.

برانت بیان می کند که بیت کوین در مقایسه با کالاهایی مانند طلا، گاو، سنگ آهن، مس و حتی سایر ارزهای دیجیتال مانند آلت کوین ها و میم کوین ها دارایی منحصر به فردی است. او ادعا می کند که بیت کوین این منحصر به فرد بودن را مدیون ماهیت عملیاتی و همچنین رفتار قیمتی آن است.

برانت با تجزیه و تحلیل تاریخچه قیمت بیت کوین، خاطرنشان می کند که این سکه بارها و بارها سودهای نمایی در گذشته ایجاد کرده است که در هیچ دارایی تجاری دیگری مشاهده نشده است. و در حالی که این سودها با اصلاحات قابل توجهی همراه است، عملکرد کلی قیمت بیت کوین را از سایر دارایی ها متمایز می کند.

یکی دیگر از جنبه‌های منحصربه‌فرد بیت‌کوین که توسط برانت مشخص شده است این است که نوسانات دارایی در رکودهای آن نیز مشهود است که منجر به کاهش بیش از 50% و حتی 75% می‌شود. بنابراین، بیت کوین توانایی ویژه ای برای ایجاد سود قابل توجه و در عین حال زیان های قابل توجهی دارد.

اکنون، به دنبال ماهیت سهموی قیمت بیت کوین، برانت پیش بینی می کند که دارایی در مسیر رسیدن به 150000 دلار تا سال 2025 است. جالب توجه است که اگر گاوها کنترل بازار را حفظ کنند، تحلیلگر معتقد است بیت کوین می تواند تا 300،000 دلار پس از سال 2026 افزایش یابد.

بررسی اجمالی قیمت بیت کوین

در زمان نگارش، بیت کوین معامله می کند در 63303 دلار با مقاومت جدی در منطقه قیمتی 64000 دلار مواجه شد. در حال حاضر به نظر می رسد که اولین ارز دیجیتال در حال تثبیت است و می تواند برای یک شکست احتمالی دیگر آماده شود.

اگر بیت کوین روند صعودی را آغاز کند، سرمایه گذاران امیدوارند که به ارزش بالای 73750 دلاری خود بازگردد. با این حال، با ظهور فشار فروش بیشتر در آینده، BTC ممکن است دوباره به زیر 60000 دلار سقوط کند. با این وجود، بیت‌کوین همچنان الماس فصل کریپتو گاو باقی می‌ماند و بسیاری از تحلیل‌گران ادعا می‌کنند که دارایی دیجیتال تا 12 تا 15 ماه آینده بیش از 100000 دلار معامله می‌شود.


BTC trading at $63,405 on the daily chart | Source: BTCUSDT chart on Tradingview.com

تصویر برجسته از iStockphotos، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر