بیت کوین اکنون در یک نقطه اتصال حیاتی قرار دارد که بسیاری مسیر قیمت آن را برای بقیه سال تعیین می کنند. کریپتو دارد موفق به بازگشت شد به قلمرو 60000 دلاری پس از پایین افتادن برای اولین بار از آوریل به 56000 دلار رسید. برخی از تحلیلگران از این مفهوم هستند که گاوهای بیت کوین در واقع هنوز حرکت خود را شروع نکرده اند و بسیاری انتظار دارند در هفته های آینده به بالای 74000 دلار صعود کنند.

به گفته یک تحلیلگر کریپتو، امواج ضربه ای شکل گرفته توسط بیت کوین در 1.5 سال گذشته نشان می دهد که قیمت بیت کوین به زودی به 90000 تا 100000 دلار خواهد رسید.

بیت کوین به 90000 دلار

یک تحلیلگر ارز دیجیتال که با نام مستعار TechDev شناخته می شود اخیراً چشم انداز قیمت بیت کوین را در پلتفرم رسانه اجتماعی X با بیش از 448000 دنبال کننده به اشتراک گذاشته است. جالب اینجاست که تحلیل او بر اساس امواج ضربه ای الیوت است، یک ابزار تحلیل تکنیکال که در هنگام پیش بینی قیمت بیت کوین در بین تحلیلگران ارز دیجیتال بسیار محبوب شده است.

با توجه به بازه زمانی دوبعدی بیت کوین/دلار آمریکا که توسط تحلیلگر به اشتراک گذاشته شده است، بیت کوین از ماه می 2023 در حال شکل گیری امواج ضربه ای در یک روند صعودی بوده است. نمودار نشان می دهد که اصلاح اخیر از زمانی که بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 73780 دلار رسیده است، چهارمین شکل گیری موج ضربه ای است. ، که عموماً به عنوان یک موج اصلاحی شناخته می شود. جالب است که دارایی است اکنون در یک تقاطع حساس پس از افزایش قیمت در 56800 دلار.

همانطور که این تحلیلگر اشاره کرد، بیت کوین قرار است پنجمین موج ضربه ای خود را تشکیل دهد و در ماه های آینده سهموی شود. اولین هدف قیمت حدود 90000 تا 100000 دلار در کوتاه مدت است. هدف دوم قیمت در حدود اوج پیش بینی شده موج ضربه پنجم است که درست زیر 150000 دلار است.

تجزیه و تحلیل TechDev بر اساس تشکیل موج پنج ضربه ای مشابه در چرخه بازار صعودی 2020 تا 2021 است. اصلاح موج ضربه چهارم مشابه در این دوره باعث شد که بیت کوین از 41000 دلار به 29000 دلار در اوایل سال 2021 سقوط کند. با این حال، بازگشت مجدد منجر به تشکیل پنجمین موج ضربه ای ( صعودی) شد و قیمت بیت کوین را به بالاترین رکورد سابق خود رساند.

آینده قیمت بیت کوین چیست؟

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 63275 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 6 درصد افزایش یافته است. از زمان راه‌اندازی ETF‌های Spot Bitcoin در ایالات متحده، GBTC Grayscale اولین روز ورود خود را ثبت کرد که مجموعاً 63 میلیون دلار در 3 مه بود. سرمایه‌گذاران امیدوارند و حدس می زنند که چگونه این ممکن است شروع یک روند صعودی جدید برای این ارز دیجیتال باشد.

به گفته یک تحلیلگر، بیت کوین با موفقیت دفاع کرده است اصلاحی زیر میانگین متحرک نمایی 21 روزه (EMA). مرحله بعدی عبور از سطح مقاومت در حدود 63,488 دلار است.

BTC bulls push price toward $64,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از TechBullion، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر