دو قاتل اتریوم در آستانه افزایش قیمت هستند. آنها شامل بهمن (AVAX) و سولانا (SOL) هستند.

ایستادگی پنتوشی بر سولانا و آواکس

پنتوشی، کارشناس و تحلیلگر ارز دیجیتال با نام مستعار، در توییتر نوشت که فکر می‌کند سولانا (SOL) در شرف تغییر حرکت به سمت صعودی است.

مطالب مرتبط | احساسات منفی در کریپتو عمیق می شود، چرا بازیابی ممکن است دوام نیاورد

پروژه کریپتو سولانا به دنبال شتاب فروش گسترده هفته گذشته در سطح حمایت حیاتی معامله شد. در حال حاضر، توکن SOL با 47.89 دلار معامله می شود که رشد 4 درصدی نسبت به دایره 24 ساعته دارد. همچنین هفته گذشته سکه به حدود 40.33 دلار کاهش یافت

ست سولانا بازیابی ضررهای قبلی | منبع: TradingView.com

بهمن (AVAX) سکه بعدی پنتوشی است معتقد است شایسته بحث این تحلیلگر پیشنهاد می کند که توانایی سکه برای حفظ درست بالاتر از سطح حمایت 25 دلاری، شانس آن را برای صعود به سطح 40 دلار افزایش می دهد. در حال حاضر، توکن AVAX با 28.63 دلار معامله می شود که 5 درصد رشد نسبت به قیمت 24 ساعته دارد. همچنین، هفته گذشته، سکه به حدود 22.13 دلار کاهش یافت.

تحلیلگر به احتمال زیاد قاتلان اتریوم برای افزایش سولانا و AVAX اشاره می کند
AVAX به زودی به 30 دلار می رسد | منبع: TradingView.com

پنتوشی همچنین احتمال قوی برای افزایش مجدد بازار ارزهای دیجیتال را توضیح می دهد. بنابراین، او بر این باور است که زمانی که احساسات شتاب تغییر کند، بازار از نزولی آشکار به صعودی نهایی تغییر خواهد کرد.

پنتوشی پیش بینی می کند که معامله گران و سرمایه گذاران به زودی شاهد چرخش در معاملات خود خواهند بود. بنابراین، آن‌ها از فریاد زدن بازار خرس مرده به فریاد زدن و شادی برای فصل آلت حرکت می‌کنند. با این حال، این کارشناس همچنین پیش‌بینی می‌کند که بیشتر آلت‌کوین‌ها ممکن است دیگر هرگز به قیمت‌های رکوردشکن خود نرسند.

بلاک چین SOL و Avax

سولانا راه حل های دیجیتالی و مالی پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. سولانا به عنوان “بچه جدید در بلوک”، راه حل های جذابی مانند هزینه های پایین تراکنش، تراکنش های سریع و موارد دیگر را برای کاربران معرفی کرد تا فرصت های خود را به حداکثر برسانند. بلاک چین سولانا از توکن اصلی SOL برای ابزار، مدیریت و تسهیل پرداخت ها استفاده می کند.

اگرچه هنوز راه درازی در پیش دارد، اما سولانا یکی از «قاتلان» اتریوم در نظر گرفته می‌شود، زیرا حتی از نظر ارزش بازار در بین 10 بلاک چین برتر قرار دارد.

مطالب مرتبط | پولکادوت (DOT) زیر 11 دلار معامله می کند. چقدر زود 14 دلار را هدف قرار می دهد؟

از سوی دیگر این طیف، پروژه ارز دیجیتال بهمن است. Avalanche یک شبکه قرارداد هوشمند چند زنجیره ای است که برای میزبانی برنامه های غیرمتمرکز (یا dApps) ایجاد شده است. Avalanche یکی از رقبای شناخته شده برای اتریوم، دومین بلاک چین بزرگ در سراسر جهان است.

با این حال، بهمن شناخته شده است که سازگارتر از اتریوم است و پشتیبانی بهتری از سایر برنامه ها و پروژه ها ارائه می دهد.

طی دو هفته گذشته، سولانا و آوالانچ از جمله سکه‌های پیشرو در بازار خرس کریپتو بودند و یک پرچم قرمز را به معامله‌گرانی که مدت طولانی روی سکه‌ها می‌رفتند نشان دادند. حتی بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که سولانا و آوالانچ از جمله سکه‌هایی هستند که در صورت سقوط مجدد بیت‌کوین، زنده نمی‌مانند. اما، این هفته جدید تفاوتی را برای سکه ها ثبت می کند.

Featured image from Pexels, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر