همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، بازار ETF بیت کوین در روزهای اخیر نسبتاً تیره و تار به نظر می رسد. مطابق با داده های شرکت تحلیلی BitMEX Research، این ETF های بیت کوین یک جریان خالص منفی را ثبت کرده اند چهار جلسه معاملاتی گذشته

این وضعیت با سطوح زیادی از خروجی های GBTC Grayscale و ورودی های کم سابقه برای سایر ETF ها، عمدتاً رهبران بازار BlackRock's IBIT و Fidelity's FBTC مشخص شده است. با این حال، در میان این جریان‌های خالص رو به کاهش مداوم، کی یانگ جو، تحلیلگر برجسته و مدیر اجرایی کریپتوquant، احتمال تجدید حیات احتمالی در بازار ETF بیت‌کوین را پیش‌بینی کرده است.

تحلیلگر سطح 56000 دلار را برای بازیابی ETF بیت کوین بسیار مهم می داند

در یک پست در تاریخ 22 مارس، کی یانگ جو، در X در 22 مارس به اشتراک گذاشت که حتی با ادامه کاهش قیمت بیت کوین، افزایش جریان خالص ETF بیت کوین ممکن است رخ دهد. این تحلیلگر با استفاده از داده‌های روندهای جریان نت تاریخی، خاطرنشان کرد که تقاضا برای ETF بیت‌کوین معمولاً زمانی شروع می‌شود که ارز دیجیتال به سطوح حمایت خاصی ردیابی می‌شود.

Young Ju اظهار داشت که به‌ویژه نهنگ‌های جدید BTC، به‌ویژه خریداران ETF، نشان داده‌اند که بر اساس هزینه زنجیره‌ای 56000 دلاری دارند. این نشان می دهد که دارندگان مهم جدید بیت کوین، به ویژه آنهایی که در ETF سرمایه گذاری می کنند، معمولا بیت کوین را با قیمت متوسط ​​56000 دلار خریداری می کنند. به دنبال این روند، رئیس کوانت کریپتو معتقد است که اگر بیت کوین به سطح قیمت مشخص شده برسد، بازار ETF بیت کوین می تواند جریان های عظیمی را تجربه کند.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین نوسان داشته است بین 62000 تا 68000 دلار همانطور که در هفته گذشته مشاهده شد. با این حال، یانگ جو معتقد است که چنین نزولی کاملاً امکان پذیر است زیرا اصلاحات قیمت معمولاً حداکثر 30٪ کاهش می یابد. تحلیلگر با استفاده از بالاترین قیمت اخیر BTC یعنی 73750 دلار، پیش بینی می کند که قیمت دارایی همچنان می تواند تا 51000 دلار معامله شود.

بررسی اجمالی قیمت بیت کوین

در زمان انتشار، بیت کوین ادامه دارد به قیمت 64065.74 دلار معامله شد که نشان دهنده کاهش 3.73 درصدی و 7.17 درصدی در یک و هفت روز گذشته است. در همین حال، حجم معاملات روزانه این دارایی 3.53 درصد کاهش یافته و به ارزش 39.62 میلیارد دلار رسیده است.

با پیروی از روندهای تاریخی چرخه صعودی، ممکن است که بیت کوین به اوج قیمت خود منتهی به رویداد نصف شدن در آوریل رسیده باشد. اگر چنین باشد، احتمالاً بیت کوین به زودی به سطوح بالای قیمت قبلی باز نمی گردد و ممکن است در هفته های آینده افت قیمت بیشتری را تجربه کند.

BTC trading at $64,315.00 on the hourly chart | Source: BTCUSDT chart on Tradingview

تصویر برجسته از یورونیوز، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر