Dogecoin اخیرا به سطح 0.2 دلار جهش کرد برای اولین بار از نوامبر 2021 در میان یک ماه اقدام استثنایی قیمت صعودی. قابل ذکر است، DOGE در حال حاضر 128٪ در این ماه و 97٪ در هفت روز گذشته افزایش یافته است، که به دارندگان DOGE چیزی برای خوشحالی می دهد. به گفته یک تحلیلگر کریپتو، انتظار می‌رود این افزایش قیمت ادامه داشته باشد و به مرز 1 دلار در این چرخه بازار برسد.

Dogecoin عملکرد فوق العاده خوبی دارد

پویایی بازار فعلی و احساسات صعودی شاهد افزایش ارزش DOGE در بازار پس از یک دوره زمانی بوده ایم طولانی شدن دوره تجمیع. افزایش اخیر از سطح قیمت 0.20 دلار باعث شد DOGE برای مدت کوتاهی از Cardano پیشی بگیرد و به رتبه هشتم در رتبه بندی ارزش بازار صعود کند.

در یک پست به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم رسانه اجتماعی X، یک تحلیلگر ارز دیجیتال معروف به Altcoin Sherpa، این افزایش اخیر را نشانه چیزهای بهتری در این چرخه دانست. در حالی که این تحلیلگر به قیمت خاصی اشاره نکرد، اما اشاره کرد که قیمت 1 دلاری به ازای هر دوج کوین خیلی تعجب آور نخواهد بود.

نکته جالب این است که سطح 1 دلار برای DOGE به معنای سفر به قلمروی ناشناخته است، زیرا ارز دیجیتال هنوز از 0.8 دلار عبور نکرده است. افزایش قیمت به 1 دلار به معنای افزایش 465 درصدی از سطح قیمت فعلی و پشت سر گذاشتن بالاترین رکورد فعلی 0.74 دلار است.

این تحلیلگر خاطرنشان کرد که انتظار ندارد DOGE مانند سایر ارزهای دیجیتال الهام گرفته شده از میم با ارزش بازار پایین تر مانند WIF، PEPE و BONK عملکرد خوبی داشته باشد، اما نقدینگی عمیق آن سرمایه گذاری پایدار بیشتری را فراهم می کند. او همچنین خاطرنشان کرد که DOGE و SHIB احتمالاً به نوبت در میان سکه‌های میم پیشرو خواهند بود.

سکه های میم به درخشش خود ادامه می دهند

بازار سکه میم از همان روزهای اولیه ایجاد DOGE که به عنوان یک شوخی شروع شد، رشد قابل توجهی داشته است. از آن زمان، تن‌ها میم کوین ایجاد شده است، اما Dogecoin همچنان جایگاه خود را به عنوان بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار مستحکم می‌کند. نشان دادن نشانه هایی از اشتیاق مجدد هراز گاهی.

در زمان نوشتن این مقاله، DOGE با قیمت 0.18 دلار معامله می شود. داده های Coinglass نشان می دهد که سود باز قراردادهای آتی DOGE اکنون به 1.62 میلیارد دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

سایر سکه های میم نیز شاهد علاقه شدیدی هستند. به گفته Santiment، SHIB، PEPE، FLOKI و BONK یک افزایش بیش از 3000 درصد در حجم معاملات در هفته گذشته پلت فرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای، افزایش حجم معاملات را به افزایش قیمت ها و افزایش علاقه جمعیت نسبت می دهد.

SHIB، PEPE، FLOKI، و BONK در هفت روز گذشته به ترتیب 277%، 256%، 204% و 145% افزایش یافته اند و در بازه زمانی DOGE بهتر عمل کرده اند.

DOGE bulls hold up price | Source: DOGEUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از StormGain، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر