دوج کوین (DOGE) در حال آماده شدن برای “پاپ” شدن است، زیرا این تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی می کند که حرکت بعدی به سمت صعودی می تواند منجر به شکستن سطح مقاومت بحرانی توسط میم کوین شود. قیمت DOGE، در زمان‌های اخیر، از هیاهوها جان سالم به در برده است در مورد چندین مورد استفاده که می تواند به زودی برای آن اضافه شود. با این حال، باید دید که آیا این روایت‌ها می‌توانند مم کوین را به سمت اوج‌های جدید سوق دهند یا خیر.

Dogecoin به زودی تا 0.083 دلار افزایش می یابد

مورو کریپتو، تحلیلگر کریپتو در X (توئیتر سابق) اشاره کرد. پست که جهش دیگری توسط DOGE از سطح حمایت فعلی‌اش ممکن است فشار دیگری برای شکستن سطوح مقاومت فعلی‌اش ایجاد کند. از نمودار همراهی که او به اشتراک گذاشت، می‌توان دریافت که تحلیلگر پیش‌بینی می‌کرد که حرکت دیگری به سمت صعودی را می‌توان مشاهده کرد. DOGE تا 0.083 دلار افزایش یابد.

در قبلی پست Xمورو معتقد بود که DOGE به زودی پاپ خواهد شد. مدتی بعد، سکه میم شاهد حرکت رو به بالا بود. با این حال، که حرکت دوام نیاورد همانطور که تحلیلگر خاطرنشان کرد، برای مدت طولانی، با کاهش قیمت میم کوین به نقطه ورودی خود، در نیمه راه به هدف 0.83 دلار کاهش یافت.

شایان ذکر است که DOGE بهبود یافته و از سطح روانی 0.80 دلار بالاتر رفته است، چیزی که می تواند به معنای آماده شدن برای یک حرکت بیشتر به سمت بالا. مارک کوبان فاش کرد که تیم دالاس ماوریکس او همچنان Dogecoin را به عنوان یک روش پرداخت دریافت می کند. تا حدی به این افزایش قیمت اخیر کمک کرد.

سکه میم نیز دارد اخیرا تجمع کردند پس از حدس و گمان ها مبنی بر اینکه پلتفرم X می تواند DOGE را به عنوان یک روش پرداخت در X Payments خود قرار دهد که انتظار می رود امسال فعال شود. را علاقه به ایلان ماسککه اتفاقاً صاحب X است، برای میم سکه محرک اصلی این روایت است.

DOGE price sitting at $0.081 | Source: DOGEUSD on Tradingview.com

عامل دیگری که می تواند باعث افزایش قیمت DOGE شود

علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال آشکار شده در یک پست X شبکه دوج کوین شاهد “رشد قابل توجهی” بوده است. آدرس های جدید گفته می شود که در این شبکه طی هفته گذشته 11000 درصد افزایش یافته است. به طور خاص، او نشان داد که چگونه رکوردشکنی 247240 آدرس جدید DOGE تنها در 29 ژانویه ایجاد شد.

این تحلیلگر اشاره کرد که چگونه یک روند صعودی پایدار در گسترش شبکه “به زودی می تواند منعکس کننده مثبت” قیمت DOGE باشد. معمولاً چنین توسعه ای به این معنی است که کاربران بیشتری در حال خرید میم کوین هستند و افزایش تقاضا برای میم کوین احتمالاً باعث افزایش قیمت آن می شود.

در زمان نوشتن این مقاله، DOGE در حدود 0.081 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر