آرماندو پانتوجا، تحلیلگر کریپتو، اخیراً اهداف قیمتی خود را برای چندین توکن ارز دیجیتال پس از نزدیک شدن سریع بیان کرد. نصف شدن بیت کوین. اگرچه او اهداف قیمتی را برای بیت کوین و اتریوم، هدف قیمت بلندپروازانه او برای شیبا اینو (SHIB) چیزی بود که توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرد.

فروش شیبا اینو 0.001 دلار بعد از نصف شدن

پانتوجا در X (توئیتر سابق) پیش‌بینی شد پست که Shiba Inu ممکن است پس از نصف شدن بیت کوین در اواخر این ماه به 0.001 دلار افزایش یابد. همانطور که انتظار می‌رفت، با توجه به سطح قیمت فعلی SHIB، این پیش‌بینی قیمت باعث ایجاد نگرانی‌ها شد. علاوه بر این، افزایش به 0.001 دلار نشان‌دهنده سود 5000 درصدی برای میم کوین است، که قبلاً به نظر می‌رسید از حرکت صعودی خود در روند صعودی 2021 استفاده کرده است. افزایش قیمت 46000000%.

جالب اینجاست که پیش‌بینی Pantoja صعودی‌ترین پیش‌بینی قیمتی نیست که تاکنون برای Shiba Inu انجام شده است. علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال قبلا پیش بینی شده بود که میم کوین می تواند تا 0.011 دلار افزایش یابد، اگرچه او دقیقاً زمان این اتفاق را بیان نکرد. برخی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال نیز نظرات خود را در مورد مسیر آینده SHIB ارائه کرده اند، اگرچه به اندازه پیش بینی های پانتوجا و مارتینز صعودی نیستند.

مستعار تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال Xanrox پیش بینی کرد که SHIB می تواند تا قبل از پایان سال 300 درصد افزایش یابد. علاوه بر این، او پیشنهاد کرد که میم کوین می تواند بالاترین قیمت تاریخ خود را 0.00008854 دلار ببیند. جاون مارکس، تحلیلگر کریپتو نیز پیش بینی کرد که شیبا اینو می تواند در نقطه ای از این چرخه بازار تا 0.0001553 دلار افزایش یابد.

آلت کوین شرپا، تحلیلگر کریپتو، به نوبه خود، هشدار داد سرمایه‌گذاران کریپتو در برابر انتظار بازدهی مشابه با بازدهی که SHIB در آخرین دوره صعودی ثبت کرد، مخالفند. او اظهار داشت که کسانی که روی میم کوین سرمایه گذاری می کنند بعید است که بازدهی 20 برابری در سرمایه گذاری خود ببینند.

XRP به 10 دلار افزایش می یابد

Pantoja همچنین پیش بینی کرد که XRP می تواند پس از هالوینگ بین 3 تا 10 دلار افزایش یابد. این یکی دیگر است پیش بینی قیمت چشم نواز با در نظر گرفتن سطح قیمت فعلی XRP و مقداری که توکن کریپتو دارد به عقب افتادن ادامه داد با وجود دستاوردهای چشمگیر ثبت شده در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال.

با این حال، Pantoja تنها تحلیلگر ارز دیجیتال نیست که معتقد است XRP می تواند تا 10 دلار افزایش یابد. تحلیلگر کریپتو CrediBULL کریپتو اخیراً اشاره کرد که افزایش XRP تا 10 دلار از آن زمان امکان پذیر است افزایش قیمت اتریوم به 10000 دلار قابل اجرا است. نیک، بنیانگذار Web3Alert نیز احساسات مشابهی دارد. او قبلا پیش بینی شده بود بر اساس پیش‌بینی‌هایی که بیت‌کوین و اتریوم به آن صعود خواهند کرد، XRP می‌تواند تا 10 دلار افزایش یابد 150000 دلار و 10000 دلار، به ترتیب.

شاید به همین دلیل بود که Pantoja پیش‌بینی کرد که XRP می‌تواند به این سطح قیمت برسد. او همچنین پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند بین 150000 تا 250000 دلار افزایش یابد در حالی که اتریوم بین 10000 تا 20000 دلار خواهد بود.

SHIB price begins to show strength | Source: SHIBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Coinpedia، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر