ترمینال بلومبرگ پوشش ارز دیجیتال خود را بزرگتر می کند: 40 سکه دیگر

ترمینال بلومبرگ پوشش خود را به 50 دارایی ارز دیجیتال افزایش داده است تا به پایگاه مشتری سرمایه گذار نهادی خود اطلاعات بهتری در مورد تحرکات در بازار بدهد.

پلتفرم اطلاعات مالی و فنی بلومبرگ پس از تصمیم گیری مبنی بر گنجاندن داده های مربوط به 50 دارایی ارز دیجیتال برتر به ترمینال بلومبرگ، پوشش خود را از بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت گسترش داده است.

مدیر محصول برای ارزهای دیجیتال در بلومبرگ الکس ونهام پیشنهاد کرد که با افزایش علاقه جامعه «سرمایه‌گذاران نهادی جهانی» به دارایی‌های دیجیتال، آنها به راهی برای «ثبیت یکپارچه دارایی‌های دیجیتال در جریان کاری خود» نیاز دارند.

بلومبرگ از سال 2018 تاکنون 10 ارز دیجیتال در ترمینال خود داشته است بیت کوین، ETH، و XRP. این بسط 40 سکه اضافی به ترکیب اضافه می کند SOL، به متخصصان و مؤسسات مالی اجازه می دهد به داده های بازار مالی بلادرنگ دسترسی داشته باشند و معاملات انجام دهند.

این بزرگترین گسترش داده های ارز دیجیتال آن از زمانی است که ترمینال بلومبرگ ردیابی بیت کوین را در سال 2013 آغاز کرد.

یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital، سو ژو، به نظر از اضافه شدن های جدید به ترمینال خرسند است. او در یک نظر داد توییت در روز جمعه که “همچنین جالب است که آنها به کاغذهای سفید پیوند می دهند.”

ترمینال بلومبرگ به عنوان یک ابزار اساسی برای سرمایه گذاران حرفه ای و نهادی در نظر گرفته می شود زیرا تجزیه و تحلیل، بینش هایی در مورد انطباق و ریسک ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد معاملات انجام دهند. بلومبرگ می‌گوید که دارایی‌های ترمینال را از طریق یک رویکرد داده‌محور بررسی می‌کند و «اطمینان می‌دهد که این رویکرد همراه با بازارهای کریپتو تکامل می‌یابد».

کاربران ترمینال بلومبرگ می‌توانند با مراجعه به CRYP به قیمت‌گذاری روزانه تمام رمزارزهایی که ردیابی می‌کند دسترسی داشته باشند.

افزودن دارایی های کریپتو بسیار بیشتر به ترمینال بلومبرگ نشان دهنده بلوغ بیشتر در بازارهای کریپتو است. مؤسسات در حال بررسی دقیق‌تر فرصت‌های خود در این فضا برای توسعه پلتفرم‌ها و کسب سود هستند.

مربوط: علیرغم روند نزولی، صندوق‌های تامینی در حال فرورفتن به ارزهای دیجیتال هستند: PwC

بورس ایتالیایی Borsa Italiana نشان دهنده علاقه آنهاست فهرست بندی یک موضوع بیت کوین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) در 7 ژوئن.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس