تفاوت بین فرکانس های هشدار در تریدینگ ویو TradingView ، به شرح زیر هستند

فقط یک بار – یک هشدار فقط یک بار فعال می شود. شرایط هشدار باید دقیقاً با پارامترهایی که برای راه‌اندازی تنظیم کرده‌اید مطابقت داشته باشد. 

یک بار در هر نوار – سیستم هر نوار را بررسی می کند و هر زمان که شرایط برآورده شود (بیش از یک بار در هر نوار) ​​یک هشدار را راه اندازی می کند.

یک بار در هر نوار بسته می شود  – مانند بالا، اما نوار باید بسته شود تا یک هشدار فعال شود.

یک بار در دقیقه یا هر بار – سیستم هر دقیقه شرایط را بررسی می‌کند و هر زمان که شرایط برآورده شود، هشداری را ایجاد می‌کند. 

تفاوت بین فرکانس های هشدار در تریدینگ ویو TradingView

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید