• یک کاربر باید در تجارت ماهرتر باشد.
  • ندانستن از کجا شروع کنید و تردید در انجام تعهد دو تا از رایج ترین چالش ها برای معامله گران جدید است.
  • Stonk شکاف دانش بین معامله‌گران حرفه‌ای و خرده‌فروش را از طریق جامعه سرمایه‌گذاران هوشمندی که می‌خواهند تجارت بهتری انجام دهند، پر می‌کند.

پلتفرم هایی مانند Robinhood یا Webull با در دسترس قرار دادن معاملات بدون کمیسیون برای سرمایه گذاران خرد، فضای معاملات را متحول کردند. از آن زمان، حجم کل معاملات سهام از 10 درصد به 25 درصد افزایش یافت و بیش از 100 میلیون حساب فردی سرمایه گذاران خرد در شش پلتفرم بزرگ کارگزاری ثبت شدند.

شروع سرمایه گذاری به آسانی باز کردن کارت اعتباری شده است، اما چنین مانع ورود کم هزینه های خاص خود را دارد: بسیاری از افراد بدون دانش مالی کافی شروع به تجارت می کنند و در نهایت ضررهای پولی هنگفتی را متحمل می شوند که آسیب جدی به رفاه آنها می زند. و وضعیت مالی تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر معامله‌گران آموزش‌های حرفه‌ای نمی‌بینند و به‌طور میانگین هر ماه یک معامله انجام می‌دهند، به طوری که ۸۷ درصد از سرمایه‌گذاران فردی گزارش کرده‌اند که در افت بازار سهام در سال ۲۰۲۲ پول خود را از دست داده‌اند.

چالش هایی که سرمایه گذاران مبتدی با آن روبرو هستند

برای سرمایه گذاران مبتدی، تجارت یک فضای ناشناخته است. در حالی که داده های معاملاتی طبق قانون عمومی هستند، شما باید مهارت های داده ای پیشرفته ای برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و استفاده واقعی از آنها داشته باشید. حتی تاجران حرفه ای این عمل را به تنهایی انجام نمی دهند. دسترسی به داده ها مشکلی نیست. مسئله واقعی فقدان دانش و سواد مالی در میان خرده فروشان است.

سرمایه گذاران مبتدی با دو چالش اصلی روبرو هستند: ندانستن از کجا شروع کنند و تردید در انجام معاملات فوری. اولاً، خرده‌فروشان فاقد دانش هستند و برای کمک به یوتیوب و سایر موتورهای جستجوی آنلاین مراجعه می‌کنند. با این حال، اطلاعاتی که آنها پیدا می کنند اغلب قدیمی است و با بازار هماهنگ نیست. برای موفقیت، تاجران خرده‌فروشی به ایده‌های فعلی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و داده‌هایی نیاز دارند که روزانه متناسب با بازار باشد. دوم، سرمایه گذاران مبتدی محتاط هستند و بین انواع پلتفرم های معاملاتی موجود در بازار تردید دارند. انتخاب مناسب می تواند میل آنها را برای تجارت در آینده ایجاد کند یا از بین ببرد.

چگونه استونک به سرمایه گذاران خرده فروشی کمک می کند تا تجارت بهتری انجام دهند

استونک، یک پلت فرم کارگزاری نوآورانه برای معامله گران خرده فروشی است که عنصر رسانه اجتماعی را با ابزارهای معاملاتی پیشرفته ترکیب می کند، به سرمایه گذاران مبتدی کمک می کند تا بر این چالش ها غلبه کنند و سواد مالی خود را افزایش دهند. تمرکز این پلتفرم بر آموزش افراد بدون پیشینه مالی است که چگونه به صورت حرفه ای تجارت کنند.

پس از عضویت، کاربران Stonk دسترسی رایگان به یک سیستم معاملاتی پیشرفته با ویژگی‌هایی مانند جریان گزینه (هشدار نهنگ)، هشدار معاملات داخلی، هشدار چاپ استخر تاریک، تبادل جریان‌های زنده و محتوای انحصاری با اشتراک دارند. آنها همچنین می توانند با همتایان خود در تماس باشند و ایده های سرمایه گذاری متناسب با وضعیت فعلی بازار را مبادله کنند تا واضح تر بیاموزند. برای کمک به معامله گران در استفاده بهینه از داده ها، Stonk اطلاعات معاملاتی را تجسم می کند و تفاسیر معامله گران حرفه ای را به اشتراک می گذارد. با Stonk، کاربران همچنین می‌توانند شبیه‌ساز معاملاتی این پلتفرم را امتحان کنند تا تصمیمی آگاهانه در مورد سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری در آینده بگیرند.

استونک با ایجاد جامعه ای از سرمایه گذاران هوشمند که می خواهند تجارت بهتری انجام دهند، شکاف دانش بین معامله گران حرفه ای و خرده فروشی را پر می کند. با محتوای سرگرم کننده به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی و دانش معنادار رد و بدل شده در چت ها، معامله گران خرده فروشی می توانند وارد فضای جدیدی شوند که در آن بینش ها با محدودیت های کمی به اشتراک گذاشته می شود.

تجارت یک منحنی یادگیری مادام العمر است که در آن یاد می گیرید دارایی های مالی را برای خود و نسل های آینده مدیریت کنید. طی سال‌ها، رفتار و نگرش مردم نسبت به تجارت به‌طور چشمگیری تغییر کرد: 10 سال پیش، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی چیزی در مورد تجارت نمی‌دانستند، در حالی که دانشجویان اکنون سرمایه‌گذاری را زود آغاز می‌کنند. چنین تغییری یک بار برای همیشه ثابت می کند که تجارت دیگر فقط در وال استریت اتفاق نمی افتد. همه باید قدرت تجارت و دسترسی به آموزش مالی بهتر را داشته باشند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر