توکن‌های اکوسیستم کیهان پس از قول Evmos به قابلیت همکاری اتریوم افزایش یافت

IRIS، SCRT و AKT از جمله دارایی های اکوسیستم Cosmos هستند که با پیش بینی قابلیت همکاری اتریوم از طریق Evmos صعودی شدند.

بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال با روز دیگری از نوسانات روبرو است و در 7 ژانویه به عنوان بیت کوین به فروش می رسد.بیت کوین) خرس ها توانستند حمایت گاو نر را به 42000 دلار بشکنند. قیمت بیت کوین قبل از اتمام منابع به پایین ترین حد روزانه 40620 دلار کاهش یافت.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro نشان می دهد که 4 نفر از 7 برنده برتر روز بخشی از Cosmos Hub در حال رشد هستند. این اکوسیستم در حال حاضر از پروتکل ارتباطات بین بلاک چین (IBC) برای تسهیل قابلیت همکاری و ارتباط بین شبکه های متصل استفاده می کند.

7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. منبع: Cointelegraph Markets Pro

در اینجا نگاهی به آنچه در پشت قدرت دیده شده در IRISnet (IRIS)، Secret (SCRT)، شبکه Akash (AKT) و Cosmos (ATOM) وجود دارد، می بینیم.

IRISnet قابلیت های NFT خود را گسترش می دهد

برترین سود در 24 ساعت گذشته IRISnet بوده است، یک مرکز خدمات بین زنجیره ای برای برنامه های غیرمتمرکز که قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای را امکان پذیر می کند و ماژول هایی برای پشتیبانی از اجرای یک سیستم توزیع شده در اختیار کسب و کارها قرار می دهد.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از رسیدن به کمترین قیمت 0.079 دلار در ساعات اولیه معاملات 7 ژانویه، قیمت IRIS 84 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه 0.144 دلار رسید، زیرا حجم معاملات 24 ساعته آن با 2320 درصد افزایش به 112.6 میلیون دلار رسید.

نمودار 4 ساعته IRIS/USDT. منبع: TradingView

افزایش ناگهانی قیمت و حجم IRIS در حالی اتفاق می‌افتد که به لطف راه‌اندازی آتی اکوسیستم NFT شبکه Uptick، جامعه توکن‌های غیرقابل تعویض پروتکل همچنان در حال گسترش است. این تلاش ها به جذب کاربران جدید به اکوسیستم IRISnet کمک کرده است.

NFT های Pulp Fiction به شبکه Secret می آیند

شبکه مخفی یک پروتکل بلاک چین با حریم خصوصی داده های داخلی برای قراردادهای هوشمند است که حریم خصوصی قابل برنامه ریزی را برای انتقال داده ها، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و NFT ها امکان پذیر می کند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro قبل از افزایش اخیر قیمت، در 3 ژانویه، چشم انداز صعودی SCRT را شناسایی کرد.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده مشتق شده است که شامل احساسات بازار، حجم معاملات، حرکات اخیر قیمت و فعالیت در توییتر است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت SCRT. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای SCRT در 3 ژانویه شروع به افزایش کرد، حدود 55 ساعت قبل از اینکه قیمت در روز بعد 25 درصد افزایش یابد.

افزایش قیمت SCRT پس از فاش شد که کارگردان فیلم کوئنتین تارانتینو NFT را از این حرکت محبوب منتشر خواهد کرد. داستان عامهپسند در شبکه مخفی

شبکه Akash با CloudStack شریک است

شبکه Akash خود را به عنوان اولین بازار غیرمتمرکز محاسبات ابری برای DeFi در جهان معرفی می کند. این سرویس که با نام DeCloud شناخته می شود، به هر برنامه ای امکان می دهد بدون نیاز به راه اندازی، پیکربندی یا مدیریت سرورها به سرعت راه اندازی شود.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از کاهش سریع به 2.33 دلار در 5 ژانویه، قیمت AKT با افزایش 88 درصدی حجم معاملات 24 ساعته آن، 25 درصد به بالاترین قیمت روزانه 2.93 دلار در روز 7 ژانویه بازگشت.

نمودار AKT/USD 4 ساعته. منبع: TradingView

شتاب ساخت AKT به دنبال شراکت اعلام شده بین Akash Network و CloudStack، یک جمع‌کننده ابر غیرمتمرکز است که پورتالی را برای دسترسی به هر شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز، از جمله Filecoin، Arweave و Storj ارائه می‌دهد.

مربوط: 3 دلیل برای اینکه قیمت کیهان (ATOM) نزدیک به بالاترین حد خود است

گاوها ایده همکاری بین Cosmos و Ethereum را دوست دارند

Cosmos پروتکل اصلی بلاک چین برای کل Cosmos Hub است و خود را به عنوان “اینترنت بلاک چین” معرفی می کند. دارندگان ATOM توکن ATOM بومی پلتفرم را برای ایمن کردن کل اکوسیستم به اشتراک می گذارند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro در 29 دسامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت، چشم انداز صعودی SCRT را شناسایی کرد.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت ATOM. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای ATOM در 29 دسامبر به منطقه سبز صعود کرد و به بالاترین سطح 80 رسید، درست زمانی که قیمت آن در 9 روز آینده 79 درصد افزایش یافت.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.987 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 39.9 درصد است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس