توکن چند زنجیره ای با تأخیر ارتقاء باطن 30 درصد کاهش می یابد

TVL پروتکل MULTI با وجود فروش زیاد در قیمت توکن، تا حد زیادی بدون تغییر در 1.6 میلیارد دلار باقی مانده است.

در 24 می، قیمت توکن پروتکل Multichain روتر زنجیره‌ای متقابل (MULTI) طی 24 ساعت 30 درصد کاهش یافت و در زمان انتشار به 4.97 دلار معامله شد.

این فروش پس از آن رخ داد که کاربران گزارش دادند که وجوه چند زنجیره ای آنها به دلیل ارتقای گره پشتیبان “بیش از حد انتظار طول می کشد” وارد نشده است. یکی از مدیران کانال Multichain Discord نوشت:

“بیشتر مسیرها طبق معمول کار می کنند، زیرا برخی از مسیرها (Kava، zkSync، Polygon zkEVM) به طور موقت به حالت تعلیق درآمده اند. همه تراکنش های آسیب دیده پس از تکمیل ارتقا خواهند رسید. ما صمیمانه از ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی می کنیم.”

در همان زمان، یک آدرس کیف پول مرتبط با بنیاد Fantom توسعه دهنده بلاک چین لایه 1 گزارش شده است حذف شده 449740 MULTI (2.4 میلیون دلار) از نقدینگی در صرافی غیرمتمرکز SushiSwap. به نظر می رسد شایعات نیز به این فروش دامن زده اند. در یک توییت از زمان انتشار بیش از 300000 بار مشاهده شده است، یکی از کاربران نوشت: “شایعه شده است که تیم چند زنجیره ای توسط پلیس چین دستگیر شده است، با 1.5 میلیارد دلار سرمایه قراردادی تحت کنترل.”

در همان روز، شرکت تحلیلی بلاک چین Lookonchain گزارش داد که حداقل 3 میلیون دلار خروجی MULTI مرتبط با حساب های پول هوشمند است.

پروتکل Multichain که در ژوئیه 2020 در سنگاپور تأسیس شد تا نیاز به ارتباطات بین بلاک چینی را برآورده کند، از آن زمان تاکنون ارزش کل قفل شده (TVL) از 1.59 میلیارد دلار فراتر رفته و به یک عدد رسیده است. اوج TVL 10.5 میلیارد دلار در اوایل سال 2022 قبل از شروع بازار نزولی ارزهای دیجیتال.

Cointelegraph در دسامبر 2021 گزارش داد که Multichain 60 میلیون دلار در یک دور اولیه جمع آوری کرد به رهبری بایننس لبز، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی ارزهای دیجیتال Binance. اوایل این ماه، Multichain متعهد شد یک صندوق اکوسیستمی 100 میلیون دلاری برای تسریع پروژه های چند زنجیره ای بومی.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس