Move_to_Earn_Why_Earning_Crypto_While_Breaking_a_Sweat_Is_Worth

در سال 2021، حوزه کریپتو لرزش بازی برای کسب درآمد (P2E) را احساس کرد. توکن غیر قابل تعویض (NFT) هیجانی که سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید را با این ایده که کسب ارزهای دیجیتال می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده‌تر باشد، جذب کرد. فکر کسب درآمدهای بالقوه از بازی های آنلاین ساده، کاربران را مجذوب می کرد، صرف نظر از اینکه آنها گیمر هستند یا نه.

با این حال، به نظر می رسد مدل بازی برای کسب درآمد باشد از دست دادن تماس خود پس از موفقیت عظیم Axie Infinity از Sky Mavis. با این حال، این از دست دادن شتاب مانع از توسعه بیشتر این مفهوم توسط پروژه‌های دیگر نشد – ادغام آن در یک فعالیت واقعی زندگی واقعی و بدون صرف زمان و تلاش زیاد برای استراتژی و مبارزه در بازی‌های P2E. نشانه در برنامه های حرکت برای کسب درآمد (M2E).

موفقیت در پشت بازی M2E NFT

اپلیکیشن‌های M2E به کاربران برای فعالیت‌های فیزیکی و واقعی خود انگیزه می‌دهند و به آن‌ها ارزهای دیجیتال پاداش می‌دهند. چنین پلتفرم‌هایی مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و نمونه‌هایی مانند STEPN و Sweatcoin به موفقیت رسیده‌اند.

در حالی که بازی‌های P2E حق محبوبیت خود را به دست آورده‌اند، نمی‌توان انکار کرد که بازی با پلتفرم‌های M2E آسان است – کاربران به سادگی با انجام کارهایی که اکثر مردم قبلاً انجام می‌دهند درآمد کسب می‌کنند. در همین حال، این فناوری اهداف تناسب اندام و سلامتی شما را افزایش می دهد.

نکته قابل توجه، GMT، نشانه حاکمیتی STEPN، عملاً در لیست ارزهای دیجیتال پرطرفدار CoinMarketCap قرار دارد. در 28 آوریل به بالاترین حد خود با 4.11 دلار رسید.

سرمایه‌گذاران خطرپذیر که روی M2E شرط‌بندی می‌کنند نیز یکی از عواملی است که دیوانگی در مدل نسبتاً جدید ایجاد می‌کند. بازیکن جدید Kikit، یک M2E فوتبال مبتنی بر بازی Liberty، توسط شرکای متعددی از جمله Synergia Capital، Maitri Capital و Skylaunch پشتیبانی می‌شود.

به گفته Liberty Gaming، این پروژه در حال گسترش مشارکت های جهانی خود در خارج از صنعت کریپتو است که با قراردادی با باشگاه فوتبال اندونزی Persib Bandung در ماه فوریه آغاز شد. لیبرتی و کیکیت فاش کردند که VC به انجام معامله با یک غول لیگ برتر “نزدیک” است.

جامعه در حال رشد و توزیع NFT

M2E مشابه هر پلتفرم نوپایی، هزاران کاربر را به خود جذب می کند. با این حال، با این رشد امکان گران شدن ورود نیز وجود دارد.

در مورد STEPN، کاربران برای شروع کسب درآمد باید کفش های ورزشی مجازی خریداری کنند. این کفش‌های کتانی با یک NFT نشان داده می‌شوند که در زمان نوشتن حداقل 1.6 SOL یا 70 دلار قیمت دارد. با رشد این برنامه های M2E، ​​قیمت ورود به M2E افزایش می یابد.

این امر باعث شد چنین برنامه هایی برای معرفی برنامه های صنفی و بورس تحصیلی تشویق شوند. انجمن‌ها بورسیه‌هایی را به بازیکنان به عنوان یک مدل اشتراک پاداش ارائه می‌کنند، که در آن انجمن NFT‌ها را به دست می‌آورد و آنها را به بازیکنان جدید اجاره می‌دهد. این بازیکنان می توانند از این پلتفرم استفاده کنند و بدون نیاز به هزینه کردن، شروع به کسب درآمد کنند.

اصناف متعددی شروع به شکل‌گیری چپ و راست کرده‌اند، با افرادی مانند Kikit که پیش‌بینی می‌کنند حدود 20 درصد از پایگاه کاربران آن از حساب‌های اجاره تامین می‌شود. Liberty Gaming گفت که آنها قصد دارند 100000 حساب اولیه را منتشر کنند که برای اجاره توزیع می شود.

حدود یک میلیون متقاضی بورسیه در سراسر جهان وجود دارد و ما قصد داریم این تقاضا را برآورده کنیم. Kikit علاوه بر سیستم اجاره حساب ما، ویژگی‌های گیم‌پلی مخصوص محققان را نیز به همراه خواهد داشت.

پتانسیل درآمد

اگرچه مفهوم GameFi ممکن است ناپایدار باشد، اما به شدت بر تبلیغات تبلیغاتی تکیه می‌کند، نمی‌توان پتانسیل فوق‌العاده آن را برای جمع‌آوری درآمدهای زیادی برای کاربران انکار کرد.

هدف کیکیت ترویج زندگی سالم تر از طریق بازی سازی و کسب درآمد از ورزش است. این پلتفرم خاطرنشان کرد که وجه تمایز اصلی آن ترکیبی از محرک‌های ارزش است که انگیزه‌های شخصی، اجتماعی، مادی و مالی را با هم ترکیب می‌کند. تیم کیکیت بر این باور است که این باعث افزایش سطح حفظ و تعامل کاربر می شود و برنامه آنها را در موقعیتی قرار می دهد که پایداری طولانی مدت را تضمین کند.

استیناف جهانی

کارشناسان استدلال کرده اند که گیمرها برای تفریح ​​و کسب درآمد بازی می کنند. علاوه بر این، آنها معتقدند که جذب P2E بیشتر از کشورهای کمتر توسعه یافته است، جایی که کاربران به دلایل مالی روی چنین پلتفرم هایی بازی می کنند. این جذابیت P2E را برای مخاطبان گسترده‌تری محدود می‌کند. از سوی دیگر، M2E به راحتی در زندگی روزمره ادغام می شود و کاربران بدون سرمایه گذاری بیش از حد وقت خود پاداش دریافت می کنند.

جالب اینجاست که کیکیت راهی برای ارتقای بیشتر این مفهوم از طریق پذیرش انبوه پیدا کرده است. به زودی حالت های مختلف همراه با قابلیت فوتبال راه اندازی می شود.

خلاق بودن؛ رو به جلو به سوی آینده

علیرغم اینکه بخش M2E در مرحله نوپایی خود قرار دارد، برای استفاده آماده است. با ترکیب ورزش، کسب درآمد و گیمیفیکیشن اپلیکیشن های تناسب اندام، M2E می تواند تعداد زیادی کاربر را جذب کند. در آینده، پروژه های بیشتری مانند Kikit، STEPN و Sweatcoin معرفی خواهند شد. آنها ممکن است خدمات متفاوتی داشته باشند، اما هدف مشابهی دارند که ارزش هر قطره عرق را داشته باشد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر